زاویه سازی فک و صورت

تزریق زاویه فک یکی از روش‌های زیبایی است که به دلیل ایمن بودن آن، طرفداران زیادی دارد. این روش کم تهاجمی، بدون نیاز به جراحی است و به دلیل توانایی در کانتور کردن و جوان‌سازی ناحیه پایین صورت مورد توجه بسیاری از افراد مشهور قرار گرفته است. تزریق فیلر به ناحیه زاویه فک، برای فرمدهی به ناحیه فک و چانه انجام می‌شود. این روش برای افرادی که با افزایش سن، دجار افتادگی پوست شدند و حجم زیادی از چربی ناحیه چانه را از دست داده‌اند بسیار مناسب است.

یکی از مهم‌ترین موضوعات برای رسیدن به نتایج مطلوب و جلوگیری از عوارض جانبی بعد از تزریق زاویه فک، مراجعه به پزشک متخصص و کلینیک معتبر است. از این رو در کلینیک تخصصی دکتر رابط می‌توانید تزریقات زیبایی و جوانسازی را با بالاترین کیفیت انجام دهید.

تلفن تماس

۰۲۱-۸۸۰۷۸۰۰۰

مشاوره رایگان

تماس می‌گیریم

سوال بپرس

جواب می‌دهیم

تزریق ژل زاویه سازی فک

فرم مشاوره و رزرو آنلاین نوبت زاویه سازی فک

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تزریق زاویه فک چیست؟

تزریق فیلر زاویه فک گزینه‌ای غیرجراحی برای افرادی مناسب است که به دنبال داشتن خط فکی برجسته‌تر، متقارن سازی صورت و کاهش پیری هستند. در مردان، تزریق فیلر زاویه فک می‌تواند باعث ایجاد خط فکی قوی‌تر و زاویه‌دارتر باشد که اغلب ظاهر را مردانه‌تر می‌کند. برای زنان، تزریق ژل زاویه فک باعث ایجاد خط فکی نرم‌تر و در عین حال مشخص‌تر می‌شود که چهره را جوان‎‌تر نشان می‌دهد.

مزایای تزریق زاویه فک با ژل

  • کانتورینگ و فرمدهی: با تزریق ژل می‌توان خط فکی مشخص‌تر و زیباتر ایجاد کرد و ساختار کلی صورت را تغییر داد.
  • روش ایمن و غیرجراحی: برخلاف لیفت صورت یا پروتز چانه، تزریق زوایه فک کم‌ترین خطر را دارند و نیاز به استراحت طولانی مدت ندارند.
  • جوان‌سازی: تزریق ژل زاویه باعث بازگرداندن حجم از دست رفته می‌شود که باعث می‌شود ظاهر افتاده گونه‌ها برطرف شود و ظاهری جوان‌تر داشته باشید.
  • نتایج قابل تنظیم: در این روش که توسط پزشک انجام می‌شود، می‌توان میزان زاویه را کم و زیاد کرد.
تزریق ژل برای زاویه سازی صورت

عوارض تزریق زاویه فک

تزریق فیلر زاویه فک مانند تمام روش‌های زیبایی کم تهاجمی دیگر، دارای عوارض جانبی است که موقت هستند و در مدت زمان کوتاهی رفع می‌شود. برخی از عوارض این تکنیک شامل احساس درد، ورم، کبودی و قرمزی در ناجیه تزریق شده است. در موارد بسیار نادر عوارضی مانند عفونت، التهاب شدید، حساسیت و آلرژی، عدم تقارن، پارگی رگ‌های خونی و نکروز پوست ایجاد می‌شود. این موارد معمولا در صورت تزریق توسط پزشک ناشی، ژل‌های تاریخ مصرف گذشته و استفاده از مواد غیر استریل ظاهر می‌شود.

بهترین ژل برای تزریق زاویه فک

بهترین فیلرها برای تزریق زاویه فک، ژل‌هایی با غلظت بالا، انعطاف‌پذیر و با دوام‌تر هستند. همچنین باید بدانید که اکثر فیلرهای زاویه فک حاوی اسید هیالورونیک (HA) هستند. این ماده‌ به طور طبیعی در بدن وجود دارد و باعث رطوبت رسانی به پوست می‌شود.

ماندگاری ژل برای زاویه سازی فک

یکی از مهم‌ترین مزایای تزریق ژل برای زاویه‌سازی فک و صورت، ماندگاری بسیار بالای آن است. البته میزان ماندگاری ژل در هر فرد متفاوت از دیگری است، پوست برخی از افراد سازگاری بیشتر با ژل دارد و برخی دیگر نیز ممکن است ژل را اصطلاحاً پس بزنند. همچنین سبک زندگی افراد نیز تأثیر مستقیمی بر روی مدت ماندگاری ژل دارد.

به‌طورکلی می‌توان گفت که میزان ماندگاری ژل برای زاویه‌سازی فک و صورت بین ۶ تا ۱۸ ماه است. هرچقدر که نکات مراقبتی بعد از تزریق را بیشتر رعایت کنید، بدون شک می‌توانید میزان ماندگاری ژل را نیز افزایش دهید. بعدازاین مدت، ژل در پوست شما حل و جذب خواهد شد؛ برای ایجاد مجدد زاویه، لازم است که به پزشک مراجعه کرده و عملیات ترمیم یا تزریق دوباره را پشت سر بگذارید.

phone

۰۲۱-۸۸۰۷۸۰۰۰

برای مشاوره و اطلاع از قیمت‌ها با ما در ارتباط باشید.

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید.

تزریق زاویه فک در چه نقاطی انجام می‌شود؟

در زاویه سازی فک معمولاً تزریق‌های استراتژیک در نقاط کلیدی در امتداد خط فک انجام می‌شود. این نقاط بر اساس ساختارهای فردی صورت انتخاب می‌شوند که باعث کانتورینگ طبیعی فک می‌شود.

بهترین کاندیدای تزریق ژل برای زاویه سازی صورت

هرچند که هیچ محدودیتی برای تزریق ژل و زاویه‌سازی صورت از این طریق وجود ندارد، اما باید این موضوع را بدانید که برخی از افراد، نتیجه بهتری را بعد از انجام این تزریق شاهد خواهند بود. از جمله ویژگی‌های بهترین کاندیداها جهت تزریق ژل برای زاویه‌ فک، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افرادی که صورتشان مربعی‌شکل و پهن است؛
  • افرادی که فک آن‌ها هیچ خط و زاویه‌ای ندارد؛
  • افرادی که چانه‌ آن‌ها گرد است یا صورتی گرد دارند؛
  • افرادی که گونه‌های تپل یا بسیار لاغر دارند؛
  • بانوانی که شمایل فک آن‌ها بزرگ و مردانه است؛
  • آقایانی که صورتی ظریف و زنانه دارند.

مقایسه تزریق ژل فک با سایر روش‌ها

علاوه بر تزریق ژل زاویه فک، روش‌های زیبایی کم‌تهاجمی دیگری نیز وجود دارند که برای قرینه سازی و زاویه سازی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

زاویه سازی فک با جراحی پلاستیک

این روش که برای زاویه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، روشی تهاجمی است که با بیهوشی کامل انجام می‌شود و نتایج معمولا غیر قابل تغییر است.

 در این روش از چربی‌های بدن خود فرد به منظور زاویه سازی صورت در ناحیه‌ فک و چانه تزریق می‌شود. این روش همانند تزریق ژل زاویه فک، کم تهاجمی است.

 در این روش با استفاده از تزریق بوتاکس، عضلات پایین فک و گردن منقبض می‌شود که باعث ایجاد زاویه فک می‌شود.

در این روش با استفاده از نخ‌های مخصوص لیفت صورت، زاویه سازی و قرینه سازی صورت انجام می‌شود.

زاویه سازی چانه

قیمت هر سی سی ژل زاویه فک

معمولا از فیلرهای متنوعی می‌توان برای تزریق زاویه فک استفاده کرد که بر اساس کیفیت و حجم آن قیمت‌های متفاوتی دارند. بنابراین تعیین قیمت دقیق تزریق زاویه فک به عوامل مختلفی از جمله برند ژل، کیفیت فیلر، مقدار ژل مورد نیاز، اعتبار کلینیک، منطقه جغرافیایی و تجربه و تخصص پزشک بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها با مشاوران کلینیک دکتر رابط در ارتباط باشید.

برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است؟

مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق زاویه فک برای هر فرد معمولا با شخص دیگر متفاوت است و بستگی به سلیقه و حالت چهره هر فرد دارد. بعد از مشاوره با پزشک، مشخص می‌شود که چند سی سی ژل نیاز دارید تا به نتیجه دلخواه برسید. اما بطور کلی برای ایجاد زاویه فک بین ۳ الی ۵ سی سی ژل نیاز است تا نتایج قابل مشاهده باشند.

زاویه سازی فک و چانه

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل زاویه فک

بعد از تزریق زاویه فک با ژل، معمولا پزشک برای پیشگیری از عوارض جانبی تزریق ژل، توصیه‌ها و نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل را می‌گوید. رعایت و انجام این دستورالعمل‌ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار اهمیت دارد. برخی از مهم‌ترین مراقبت‌ها بعد از تزریق ژل زاویه فک عبارتند از:

  • به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل زاویه فک، از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • از فعالیت‌های سنگین ورزشی تا ۳ روز بعد از  تزریق خودداری نمایید.
  • از مصرف الکل و دخانیات در روزهای اولیه بپرهیزید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بپرهیزید.
  • از لمس کردن، فشار دادن و ماساژ ناحیه تزریق شده بپرهیزید.
  • به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل زاویه فک از شستن صورت اجتناب کنید.
  • سعی کنید شب اول بعد از تزریق زاویه فک، به صورت طاق باز بخوابید.

نتیجه‌گیری

تزریق زاویه فک گزینه‌ای موقت و کم‌تهاجمی برای زاویه سازی فک و صورت هستند. این روش دارای عوارض موقتی است که در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود. همچنین برای رسیدن به نتیجه مطلوب و افزایش ماندگاری ژل، باید تزریق توسط یک پزشک با تجربه و ماهر و در کلینیک معتبر انجام شود.