بوتاکس مسپورت بهتره یا دیسپورت | بوتاکس کره ای یا ایرانی

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب برند مناسب برای تزریق بوتاکس، میزان ماندگاری نتایج بوتاکس می باشد. به همین خاطر بسیار مهم و حیاتی است که قبل از انجام این اقدام زیبایی با میزان ماندگاری برند های مختلف بوتاکس آشنایی داشته باشید. در ادامه سعی کرده ایم شما را به این موضوع آشنا نماییم.

بهترین برند بوتاکس با بالاترین ماندگاری

كدام برند بوتاكس بهتر است؟

تمامی برندهای بوتاکس خارجی که نام بردیم تائیدیه سازمان FDA را دارا می باشند و برندهای داخلی هم نیز دارای تائیدیه سازمان سلامت و دارو نیز هستند بنابراین ایمن هستند. عملکرد بوتاکس داخلی و خارجی تفاوت چندانی ندارد، اما از آنجائیکه در سال های اخیر واردات با مشکل روبرو شده نمونه های خارجی در بازار قابل اعتماد نمی باشند و برندهای تقلبی و متفرقه بسیار وجود دارد. در این صورت بهتر است از اصل بودن بوتاکس اطمینان داشته باشید و یا از نمونه های ها بوتاکس داخلی استفاده نمایید.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت

در بین انواع مختلف برند های بوتاکس سریعترین عملکرد را بوتاکس دیسپورت دارد. بیماران می توانند اثرات آن را گاهی در عرض ۱-۲ روز احساس کنند و همچنین سریع تر نسبت به سایر برند های بوتاکس به اوج خود می رسد. مدت ماندگاری این این نوع بوتاکس متغیر می باشد، اما در مواردی که ماده به خوبی تاثیر بگذارد معمولا بین ۳-۴ ماه ماندگاری خواهد داشت.

ماندگاری بوتاکس مسپورت

برند ایرانی قابل رقابت با برندهای خارجی در کشور تحت عنوان مصپورت در بازار عرضه می شود. این برند تائیدیه سازمان سلامت و دارو را نیز دارا می باشد و از لحاظ قیمت ارزان تر از برندهای خارجی است و اثربخشی قابل قبول و خوبی بر روی خطوط متوسط تا شدید را دارد.

تزریق مسپورت همانند دیگر برندهای خارجی است و بین ۳-۱۰ روز زمان اثر بخشی آن به طول می انجامد. مدت زمان ماندگاری بین ۴-۶ ماه متغیر می باشد.

مدت ماندگارى نورونوكس

برند بوتاکس نورونوکس ساخت کشور کره است و در سال های اخیر تائیدیه وزارت بهداشت ایران را نیز کسب نموده است. نتایج این برند همانند دیسپورت بسیار خوب می باشد. یک الی سه روز پس از تزریق نورونوکس متوجه روند بهبود و تغییرات در ظاهر پوست صورتتان خواهید شد. مدت ماندگاری این برند بوتاکس بسته به عوامل مختلف چون شرایط بدنی فرد و روش درمان بین ۳-۶ ماه می باشد.

بیشترین ماندگاری بوتاکس

خطرات استفاده از بوتاکس های تقلبی

استفاده از بوتاکس های تقلبی و غیر اصل می تواند عوارض و خسارت های جبران ناپذیری ایجاد نماید مانند آسیب دائمی به عصب های، فلج دائمی نواحی از صورت، عفونت و… به همین دلیل جهت تزریق بوتاکس و اطمینان از ماده تزریقی بسیار مهم می باشد که به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید تا علاوه بر استفاده از برند بوتاکس معتبر، فرایند تزریق بوتاکس شما با اهداف زیبایی و درمانی توسط پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه صورت بگیرد.

تزریق بوتاکس در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر رابط

در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مهرشاد رابط کلیه خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل، تزریق بوتاکس، کاشت مو و لیزر موهای زائد انجام می شود. که شما عزیزان در صورتی که قصد انجام چنین اقداماتی را داشته می توانید به مرکز تخصصی دکتر رابط مراجعه نمایید. خدمات تزریق بوتاکس نیز در این مرکز توسط پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه انجام می شود، به همین خاطر نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت.

 جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

قبل و بعد از تزریق بوتاکس باید چه نکاتی را رعایت نمود؟

از مصرف داروهای رقیق کننده خون به مدت ۲۴ ساعت قبل یا بعد از تزریق بوتاکس خودداری کنید، مگر اینکه پزشکتان توصیه کند. همچنین از مصرف آسپرین یا مسکن های NSAID (مانند ایبوپروفن) به مدت ۲۴ ساعت قبل یا بعد از تزریق بوتاکس خودداری کنید. این مسکن ها می توانند به عنوان رقیق کننده خون عمل کنند.

آیا امکان استفاده از لوسیون پس از بوتاکس وجود دارد؟

در چند روز اول پس از درمان با بوتاکس، می توانید به آرامی صورت خود را بشویید یا از لوسیون استفاده کنید. می توانید از همان مرطوب کننده و پاک کننده ای که همیشه دارید استفاده کنید، زیرا به نتایج شما آسیبی نمی رساند. با این حال، حداقل به مدت یک هفته از درمان های صورت، از نوع درمان پوستی دیگر خودداری شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.