انواع ژل کره ای؛ بهترین مارک ژل لب کره ای

اگر به دنبال زیبایی بیشتر در ظاهر خود هستید، امکان ندارد که به تزریق ژل فکر نکرده باشید. برخی با تزریق ژل به دنبال از بین بردن خطوط ناخوشایند صورت خود و برخی به دنبال تغییر هستند. هیچ تفاوتی ندارد که شما چه هدفی دارید، اولین قدم این است که با انواع برندهای معتبر ژل آشنا شوید.

ژل رستلین

معرفی بهترین برندهای تزریق ژل موجود در ایران

این روزها با وجود محصولات مختلف از برندهای متنوع شناخت برندهای معتبر کمک بزرگی در انجام این عمل زیبایی به شما خواهد کرد. با ما همراه باشید و بهترین‌ برندهای تزریق ژل به صورت را دنیای زیبایی را بشناسید.

 

رستیلن یکی از انواع برندهای معتبر تزریق ژل در دنیا

به جرئت می‌توان گفت که یکی از پرطرفدارترین فیلرها در این حوزه، رستیلن است. این ژل برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ در انگلستان استفاده شد، اما امروز در بسیاری از مراکز زیبایی در سراسر دنیا از ژل‌های این برند استفاده می‌کنند.

این ژل تجزیه‌ناپذیر و شفاف بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است که سازگاری بالایی با بافت‌های بدن دارد. هیالورونیک اسید موجود در این ژل پس از تزریق آن جذب پوست می‌شود و این آب موجود در اسید است که به پوست شما حجم می‌دهد. اما ماجرا به همین نقطه ختم نمی‌شود؛ هیالورونیک اسید به مرور زمان آب بیشتری جذب خواهد کرد و در نتیجه حجم بیشتری به پوست شما خواهد داد.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در رستیلن‌های حال حاضر در بازار مشاهده می‌کنید، وجود لیدوکائین در ترکیبات آن است. این ماده کمک می‌کند که درد و ناراحتی شما در طول درمان تا حد زیادی کاهش یابد.

کاربرد رستیلن

از ژل رستیلن در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • از بین بردن خطوط اطراف لب؛
  • برجسته کردن لب‌ها و گونه‌ها؛
  • از بین بردن سیاهی دور چشم.

محدودیت‌های استفاده از رستیلن

اگرچه این ژل تاثیرات فوق‌العاده و چشمگیری در صورت هر فرد می‌گذارد، اما باید بدانید که در مصرف آن محدودیت‌هایی وجود دارد. این محدودیت‌ها شامل افراد زیر ۱۸ سال، زنان باردار یا شیرده می‌شود. همچنین افرادی که به پروتئین‌های باکتریایی آلرژی دارند یا از داروهای رقیق کننده استفاده می‌کنند، نباید این ژل را تزریق کنند.

ژوویدرم؛ اکسیر جوانسازی فرانسوی

ژوویدرم یکی از انواع برندهای تزریق ژل و از محصولات کمپانی Allergan در کشور فرانسه است. محصولات مختلفی از این برند در بازار وجود دارد که همگی آن‌ها در راستای جوانسازی پوست تولید شده‌اند. ژل‌های این برند همگی بر پایه هیالورونیک اسید هستند که ساختار این ژل شباهت زیادی به کلاژن طبیعی بدن دارد.

این ژل در طول زمان تجزیه می‌شود، اما زمانی که تجزیه شد، دیگر هیچ اثری از آن روی پوست خود مشاهده نمی‌کنید. در مورد ماندگاری این ژل‌ها نیز باید بگوییم که در بدن هر فرد متفاوت است؛ اما معمولا به مدت یک سال در بدن باقی می‌ماند.

ژوویدرم

عوارض ژوویدرم

مهمترین نکته‌ای که سبب شده این ژل طرفداران زیادی داشته باشد، عوارض بسیار کم تزریق ژل است. معمولا در تزریق ژل‌ شاهد عوارضی چون تورم و کبودی در ناحیه تزریق هستیم. اما اگر ژل ژوویدرم را انتخاب کرده باشید، این عوارض تا حد زیادی کاهش می‌یابد.  البته که راهکار هایی هم برای از بین بردن ورم تزریق ژل به لب وجود دارد.

موارد استفاده از ژوویدرم

از این ژل در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • درمان چین و چروک و جوانسازی صورت؛
  • بهبود کانتور صورت (زاویه سازی صورت
  • افزایش حجم گونه و لب.

ساختار این ژل‌ها به گونه‌ای است که معمولا برای افراد بالای ۲۱ سال تجویز می‌شود.

الانسه؛ فیلری با ساختار منحصربه فرد

الانسه یکی از انواع برندهای تزریق ژل است که البته می‌توان آن را فیلری منحصر به فرد و خاص دانست؛ زیرا این ژل با فناوری نوآورانه عملکرد بسیار خوبی در حذف چین و چروک دارد. آنچه این ژل را خاص می‌کند، ساختار آن است. ژل الانسه بر پایه هیالورونیک اسید نیست.

در واقع این ژل از دو ماده زیر تشکیل شده است:

  • میکروسفرهای پلی کاپرولاکتون (PCL)؛
  • کربوکسی متیل سلولز (CMC).

هر دوی این ماده‌ها از مواد قابل جذب هستند که در بدن به اکسید کربن و آب تجزیه می‌شوند. اما چه تفاوتی میان ژل الانسه و ژل‌هایی که بر پایه هیالورونیک اسید تولید می‌شوند، وجود دارد؟

الانسه

تفاوت الانسه و ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید

اگر الانسه را انتخاب کرده باشید، شاهد حجم بیشتری در نقاط تزریق خواهید بود. البته نکته اصلی این است که این افزایش حجم، با ۱۷ درصد حجم کمتر در مقایسه با ژل‌های هیالورونیک اسید به دست می‌آید که نتیجه‌ای فوق‌العاده است. همچنین ژل‌های الانسه ماندگاری بالاتری نیز دارند.

تاثیر الانسه

واقعیت این است که نمی‌توان مزایای این ژل فوق‌العاده را تنها به این مورد محدود کرد. زیرا این ژل تنها به عنوان فیلر استفاده نمی‌شود و محرکی قوی برای تولید کلاژن طبیعی در بدن فرد متقاضی است. به همین دلیل است که با انتخاب الانسه شاهد تغییرات طبیعی و طولانی مدت در چهره خود خواهید بود. زمانی که این ژل را تزریق می‌کنید، شاهد تغییرات کوتاه مدت و بلند مدت در صورت خود خواهید بود. تغییرات کوتاه مدت درست بلافاصله پس از تزریق نمایان می‌شود. در این تغییرات بخش‌هایی از پوست که حجم آن کم شده است، دچار تغییر خواهد شد.

به مرور زمان میکروسفرهای درون ژل الانسه کلاژن‌سازی در بدن فرد را تحریک می‌کنند و به این ترتیب تاثیرات شگفت‌انگیز خود را در ظاهر متقاضی به جا می‌گذارند. این همان تغییرات بلندمدت ناشی از تزریق الانسه است.

ماندگاری الانسه

 در رابطه با ماندگاری تزریق ژل باید گفت که ماندگاری این ژل در محصولات مختلف متفاوت است؛ نگاهی به موارد زیر بیندازید:

  • Ellanse-S: 1 سال؛
  • Ellanse-M: 2 سال؛
  • Ellanse-L: 3 سال؛
  • Ellanse-E: 4 سال.

پروفایلوی ایتالیایی و تاثیر آن در صورت

در شناخت انواع برندهای معتبر ژل در دنیا نام پروفایلو به وضوح می‌درخشد. این ژل محصولی از شرکت ایتالیایی IBSA است که ساختار آن مبتنی بر هیالورونیک اسید است. اما تفاوت این ژل با سایر ژل‌های هیالورونیک اسید در ساختار آن است.

پروفایلو تنها ژل هیبریدی بر پایه هیالورونیک اسید است؛ به این معنا که در ساختار این ژل هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم و بدون اتصال دهنده‌های شیمیایی به یکدیگر متصل شده‌اند. به این ترتیب پروفایلو ژلی با بالاترین غلظت هیالورونیک اسید است که در میان محصولات جوانسازی پوست عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

پروفایلو

عملکرد پروفایلو

زمانی که این ژل را تزریق می‌کنید، هیالورونیک اسید در لایه‌های عمیق پوست وجود دارد. حال نوبت پوست شما است که با توجه به نیاز خود از این ماده تغذیه کند. به این ترتیب با تزریق پروفایلو بدون هیچ اثری از حجم‌دهی شاهد لیفت پوست خود خواهید بود.

چه کسانی از پروفایلو استفاده کنند؟

اگر به دنبال حجم‌دهی اغراق‌آمیز در نقاط خاصی از صورت خود هستید، پروفایلو گزینه خوبی برای شما به حساب نمی‌آید. درعوض برای کسانی به دنبال لیفت‌های زیبا و طبیعی هستند، گزینه ایده‌آلی است.

بلترو از انواع برندهای معتبر ژل

بلترو از فیلرهای تک فاز هیالورونیک اسید است که کمپانی Merz آن را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت آلمانی در سال ۲۰۱۱ تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را نیز گرفت و از آن پس در حوزه تولید ژل بسیار فعال است.

از آن جایی که این محصول به خوبی با بافت‌های بدن ادغام می‌شود، محبوبیت زیادی دارد. اسیدهای موجود در این ژل به آب‌های موجود در بدن فرد متقاضی متصل می‌شوند. همین امر سبب می‌شود که چین و چروک‌های سطح پوست به مرور زمان از بین بروند.

از دیگر ویژگی‌های این ژل وجود لیدوکائین در ساختار آن است که در کاهش درد هنگام تزریق تاثیر مثبتی دارد.

belotero

کاربرد بلترو

از این محصول در موارد زیر بسیار استفاده می‌شود:

  • افزایش حجم گونه‌ها و لب‌ها؛
  • از بین بردن چین و چروک‌های سطحی و عمیق صورت.

انواع بلترو و ماندگاری آن

دو مدل از این محصول در بازار یافت می‌شود:

  • Belotero Soft: این محصول به منظور اصلاح خطوط ریز به کار می‌رود؛
  • Belotero Volume : این محصول در بازگرداندن حجم کم شده در نواحی بینی، لب و گونه‌ها کاربرد دارد.

ماندگاری این ژل در حدود ۶ الی ۱۸ ماه است.

ممنوعیت استفاده از بلترو

اگرچه این ژل تاثیر فوق‌العاده‌ای بر ظاهر متقاضی می‌گذارد، اما توصیه می‌کنیم، گرو‌ه‌های زیر از این ژل استفاده نکنند:

  • افراد زیر ۱۸ سال؛
  • خانم‌های باردار؛
  • مادرانی که در دوره شیردهی هستند؛
  • افراد دارای سابقه آلرژی شدید یا چندگانه.

رادیس، برند ژلی بی‌خطر و ماندگار 

رادیس یکی از انواع برندهای تزریق ژل در دنیا است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ در ایالات متحده آمریکا استفاده شد. مطالعات پزشکی حاکی از درمان بی‌خطر و طولانی مدت با این ماده است. به همین دلیل است که این برند طرفداران زیادی دارد.

ژل رادیس

ماندگاری رادیس

این ژل از میکروسفرهای مصنوعی کلسیم هیدروکسی لپاتیت تشکیل شده است. ترکیبات موجود در این ژل به طور کامل توسط بدن متابولیزه می‌شود. به این ترتیب با گذشت زمان تنها کلاژن‌های تازه‌ای که تولید شده‌اند در بدن باقی می‌مانند. با تزریق این ژل پس از گذشت حدود ۱۲ ماه شاهد تجزیه تدریجی آن خواهید بود.

کاربرد رادیس

از رادیس به منظور اصلاح چین و چروک‌های عمیق و ظریف در اطراف بینی و دهان استفاده می‌شود. ساختار این ژل به گونه‌ای است که ظاهر فرد متقاضی را به طرز چشمگیری جوان و زیبا خواهد کرد. البته از این ژل به منظور فرم‌دهی به صورت و افزایش حجم گونه، لب و چانه نیز استفاده می‌شود.

رووفیل؛ محصولی فوق‌العاده از کره جنوبی

رووفیل نیز یکی از انواع برندهای تزریق ژل و متعلق به شرکت Cargen در کره جنوبی است. ژل‌های این برند نیز بر پایه هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند. اما آن چه که این ژل را از سایر ژل‌های هیالورونیک اسید متمایز می‌کند، فناوری بیومیتیک یا همان زیست تقلید در تولید این ژل است. همچنین اسیدهای هیالورونیک موجود در این ژل دارای پیوندهای متقاطع هستند.

نتیجه فناوری به‌روز استفاده شده در تولید این ژل چیزی جز افزایش ویسکوزیته و کشسانی نیست. با این ژل لیفتینگ پوست به شکلی موثر دور از انتظار نخواهد بود.

رووفیل

انواع رووفیل و ماندگاری آن‌ها

این برند چند ژل با نام‌های مختلف روانه بازار کرده است که هر کدام از آن‌ها ماندگاری و کارایی مختلفی دارند. در ادامه با این سه محصول آشنا خواهید شد.

  • رووفیل اولترا : این محصول تجزیه هیالورونیک اسید را محدود می‌کند و با این هدف چین و چروک‌های عمیق پوست را نیز از بین می‌برد.
  • رووفیل پلاس : این محصول نه تنها در درمان چین و چروک‌های پوست تاثیر دارد، بلکه خاصیت ارتجاعی پوست را نیز بهبود می‌بخشد. اثرات فوق‌العاده این ژل حدود ۱۲ ماه بر صورت شما ماندگاری دارد.
  • رووفیل فایل : این محصول تنها در رفع چین و چروک‌های سطحی پوست استفاده می‌شود و به مدت ۱۰ ماه شاهد اثر آن روی پوست خود خواهید بود.

تئوسیال؛ ژلی بی‌خطر با تاثیر فوق‌العاده

این ژل از انواع برندهای تزریق ژل و محصولی از آزمایشگاه‌های شرکت Teoxane سوئیس است. در تولید این ژل از طیف وسیعی از هیالورونیک اسید تک فاز استفاده شده است. خاصیت کشسانی و آبرسانی بالا این ژل را به یکی از بهترین‌های این حوزه تبدیل می‌کند.

این ماده با گذشت زمان در پوست تجزیه می‌شود؛ از این رو پس از گذشت زمان هیچ اثری از این ژل در ظاهر خود مشاهده نخواهید کرد.

تئوسیال

موارد استفاده از تئوسیال

این ژل برای کسانی که به دنبال درمان چین و چروک‌های سطحی و عمیق پوست هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌آید. همچنین یکی از بهترین گزینه‌ها به منظور حجم‌دهی به لب‌ها است.

البته این برند محصولات مختلفی را تولید می‌کند که هر کدام از آن‌ها با توجه به ساختارشان کاربردهای مختلفی دارند. یکی از معروف‌ترین ژل‌های این برند ژل تئوسیال کیس است که در رفع چین و چروک‌های اطراف دهان و حجم‌دهی به لب بسیار کاربرد دارد. این ژل در حدود ۹ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

عوارض تئوسیال

در برخی موارد پس از تزریق این ژل شاهد عوارضی چون قرمزی، کبودی و درد جزئی خواهید بود. این عوارض کمتر از ۷۲ ساعت پس از تزریق فروکش می‌کند. البته باید بدانید که در بسیاری از افراد همین عوارض ساده و کوچک نیز مشاهده نمی‌شود.

محدودیت استفاده از تئوسیال

منشا این محصول غیرحیوانی است؛ از این رو هیچ نیازی به تست پیش از تزریق نخواهید داشت. سایر ترکیبات مورد استفاده در این ژل نیز به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که برای پوست‌های حساس نیز قابل استفاده باشند. اما این بدان معنا نیست که هر فرد متقاضی امکان استفاده از این ژل را دارد. مصرف این ژل در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

آلیاکسین؛ گزینه‌ای فوق‌العاده در جوانسازی صورت

اگر همچنان در شناخت انواع برندهای معتبر ژل در دنیا به دنبال گزینه‌ها بیشتری هستید، آلیاکسین را به شما معرفی می‌کنیم. آلیاکسین برند سوئیسی است که از تخمیر باکتریایی تولید می‌شود. این ژل بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است.

آلیاکسین

کاربرد آلیاکسین

در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • افزایش حجم لب، چانه و گونه؛
  • حذف چین و چروک‌های پوست؛
  • رفع سیاهی زیر چشم.

بنابراین این محصول کارایی فوق‌العاده‌ای در جوانسازی پوست دارد.

ماندگاری آلیاکسین

ماندگاری این ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور کلی با انتخاب این ژل باید هر ۱۲ ماه تزریق آن را تکرار کنید. به این ترتیب با تزریق این ژل برای مدت طولانی شاهد اثرات زیبای آن در ظاهر خود خواهید بود.

عوارض آلیاکسین پس از تزریق

پس از تزریق این ژل نیز مانند سایر ژل‌ها شاهد عوارضی چون موارد زیر خواهید بود:

  • قرمزی؛
  • خارش؛
  • کبودی؛
  • درد؛
  • تورم؛
  • سفت شدن.

هیچ کدام از عوارض تزریق ژل نباید شما را نگران کند؛ زیرا پس از چند روز به طور کامل از بین خواهد رفت.

 

استایلج با کیفیت بالا

این ژل محصولی از شرکت فرانسوی است که با توجه به کیفیت بالای محصولات نام آن را در فهرست انواع برندهای معتبر ژل در دنیا مشاهده می‌کنیم.

ژل استایلج

ترکیبات اصلی ژل‌های استایلج

ژل‌های مختلفی از این برند در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کارایی و ماندگاری متفاوتی دارند. اما ترکیبات اصلی تمامی این محصولات در سه ماده زیر خلاصه می‌شود:

  • هیالورونیک اسید: این ماده سبب افزایش خاصیت ارتجاعی و جبران کمبود آب در پوست می‌شوند. از این رو در تولید کلاژن و رفع چین و چروک صورت بسیار کاربرد دارند.
  • مانیتول: این ماده نوعی آنتی اکسیدان است که از بروز التهاب پس از تزریق و تخریب ژل جلوگیری می‌کند. با وجود این ماده عوارض ناشی از تزریق تا حد زیادی کاهش می‌یابد و بهترین نتیجه را مشاهده خواهید کرد.
  • لیدوکائین: این شرکت فرانسوی اولین شرکتی بود که از لیدوکائین در ژل‌های خود استفاده کرد. وجود این ماده سبب می‌شود که متقاضی هیچ دردی در هنگام تزریق حس نکند.

کاربرد استایلج

از این ژل به منظور رفع چین و چرک‌های عمیق و سطحی پوست، همچنین افزایش حجم لب‌ها و گونه‌ها استفاده می‌کنند. البته با تزریق این ژل شاهد اصلاح و مشخص شدن کانتورهای صورت خود نیز خواهید بود.

با ژل‌های باکیفیت زیبایی را به شکلی تازه تجربه کنید

پس از شناخت انواع برندهای تزریق ژل، دغدغه بعدی که ذهن شما را مشغول خواهد کرد، ماندگاری ژل‌ها است. با توجه به اطلاعاتی که در این متن در اختیار شما قرار دادیم، می‌توانید بهترین گزینه را برای تزریق انتخاب کنید، اما یادتان باشد که متابولیسم بدن و محل تزریق در ماندگاری ژل‌ها تاثیر دارند.

البته نباید در این مورد شیوه زندگی افراد را نیز نادیده گرفت. بدون شک عمر ژل در صورت افرادی که به طور مداوم زیر نور خورشید هستند، کوتاه‌تر از سایر افراد خواهد بود. از این رو برای این که بهترین ژل را برای تزریق انتخاب کنید، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید.

دکتر مهرشاد رابط یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام این تزریق‌ها است. دکتر رابط متخصص پوست و مو دارد و با توجه به خواسته فرد متقاضی یکی از انواع برندهای معتبر ژل را برای او تجویز خواهد کرد. با ما بهترین تجربه‌های زیبایی خود را رقم بزنید.قبلا در مورد علت زود جذب شدن ژل لب صحبت کردیم پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید.

 

شما می‌توانید جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

 

بهترین برند ژل برای از بین بردن خطوط صورت کدام می باشد؟

در حال حاضر برند های مختلفی از ژل در ایران وجود دارد، که هر یک از آن ها دارای مزایا و معایبی نسبت به دیگری می باشد. به عنوان مثال ممکن است که ماندگاری آن ها با یک دیگر متفاوت باشد و …. اما در نهایت این شما و پزشک متخصص زیبایی هستید که باید بهترین و مناسب ترین برند را متناسب با شرایط بدنیتان انتخاب نمایید.

مرسوم ترین عوارض تزریق ژل به صورت کدام است؟

در صورتی که از برند نامناسبی از ژل برای تزریق استفاده نمایید، ممکن است عوارضی چون عفونت و خارش در شما به وجود بیاید، که با رعایت مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژۀ ی توانید میزان این عوارض را تا حد بسیاری کنترل نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.