دستگاه لیزر سایناشور، در حال حاضر با پیشرفت فنّاوری در زمینه‌ های مختلف پزشکی از جمله زیبایی، افراد می‌توانند بدون نیاز به اصلاح و وکس کردن موهای زائد خود را برای طولانی مدت از بین ببرند و به نتیجه ‌ای مطلوب دست ‌پیدا کنند. لیزر موهای زائد یک روش درمانی طولانی‌مدت برای از بین بردن موهای ناخواسته و اضافی بدن به ‌طور مؤثر وهمچنین مقرون به‌ صرفه از نظر اقتصادی است که نتایج طولانی مدت و یا دائمی را به همراه دارد.

  • بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
  • لیزر نقاط مختلف بدن
  • تعداد جلسات لیزر متناسب
  • مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

درخواست نوبت یا وقت مشاوره

لطفا نام و شماره موبایل خود را در فرم زیر وارد کنید

دریافت مشاوره

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

انواع دستگاه های لیزر سایناشور

دستگاه الیت پلاس با دو لیزر اِن دی یَگ و الکساندرایت از جمله جدیدترین لیزرهای ساخته شده توسط شرکت سایناشور آمریکا، دستگاه هایی منحصر به‌ فرد و با سرعت بسیار بالا در عملکرد خود یعنی از بین بردن موهای زائد هستند، که به ‌راحتی برای رفع موهای زائد در همه افراد با نوع های پوستی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع می توان این گونه بیان کرد که دستگاه های لیزر سایناشور برای از بین بردن موهای زائد همه ی افراد با شرایط مختلف از جمله رنگ های مختلف پوست کاربرد دارند. با توجه به اینکه در دستگاه لیزر سایناشور از دو نوع لیزر استفاده می‌شود، افرادی که پوست خود را با آفتاب یا سولاریوم برنزه کرده‌اند به‌ راحتی می‌توانند از این دستگاه لیزر استفاده کنند.

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور الیت پلاس

سیستم دستگاه سایناشور الیت پلاس از طول موج‌های مختلفی استفاده می ‌کند تا روند از بین بردن موهای زائد را سرعت ببخشد و آن را برای افراد سریع ‌تر و راحت‌ تر انجام دهد. این دستگاه دارای دو نوع لیزر ND Yag و الکساندرایت می باشد که تکنسین لیزر می تواند با تنظیم کردن و انتخاب طول موج مناسب آن‌ها، به طور کاملاً ایمن و به راحتی گونه ‌های مختلف موهای زائد در رنگ‌ های مختلفی پوست و ضخامت مختلف مو، لیزر موهای زائد انجام دهند.

تمایز دستگاه سایناشور نسبت به سایر دستگاه های لیزر

در دستگاه سایناشور امکان تنظیم عمق نفوذ، سرعت و شیوه درمان برای افراد وجود دارد.. در طول درمان و از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور، تابش اشعه‌ های لیزر سایناشور الیت پلاس به این صورت می باشد که پرتوهای قوی و کوتاهی را به فولیکول‌های مو می‌تاباند که به ‌وسیله‌ ی فولیکول‌ها جذب می شوند به گرما تبدیل می‌شود. در این حالت است که فولیکول های مو از بین می روند و در نهایت لز رشد مجدد موهای زائد جلوگیری می شود.

کاربرد دستگاه سایناشور

لیزر، راه ‌حلی مناسب برای افرادی است که از شیو کردن ‌های وکس کردن‌ خسته شده ‌اند و به دنبال راه حلی دائمی برای از بین بردن  موهای زائد بدنشان می باشند. از جمله قسمت های مختلف بدن که می توان لیزر کرد، عبارت اند از :

  1. صورت
  2. کمر
  3. پا
  4. دست
  5. زیر بغل
  6. قفسه سینه و شکم
  7. بیکینی

نکته ی مهم هنگام تصمیم به لیزر قسمت‌های مختلف بدن، انتخاب یک دستگاه لیزر مناسب است؛ چراکه در غیر این صورت ممکن است عوارض جبران ناپذیری از جمله سوختگی و خشکی برای افراد به همراه داشته باشد. و یا اینکه در کوتاه مدت پس از لیزر، موهای زائد مجدد رشد نمایند.

از بین بردن ضایعات رنگی پوست با لیزر سایناشور

کارکرد سایناشور الیت پلاس تنها به از بین بردن موهای زائد خلاصه نمی‌شود. این دستگاه لیزر، سریع ‌ترین و قوی ‌ترین اشعه الکساندرایت را برای رفع ضایعات رنگی پوست دارد. این ضایعات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. تغییر رنگ در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب و قرمز شدن صورت
  2. کک‌ ومک و لکه‌هایی که در اثر کهولت سن روی پوست ظاهر می‌شود
  3. ضایعات عروقی
  4. خال‌‌ در قسمت‌های مختلف بدن
  5. از بین بردن سیاهرگ‌ های موجود در سطح پوست

دستگاه لیزر سایناشور چگونه باعث از بین رفتن ضایعات پوستی می شود؟

دستگاه لیزر الیت پلاس می‌تواند به کمک اشعه‌ی ND Yag  با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، سیاهرگ‌ هایی که در پوست صورت و پاها وجود دارد را کم ‌رنگ کند یا کاملاً از بین ببرد. این اشعه با طول موج مشخص در از بین بردن سیاهرگ‌هایی که معمولاً با رنگ‌های قرمز، آبی و یا بنفش نمایان می‌شود؛ بسیار موفق عمل می نماید. پس از انجام این درمان، پوست، نرم‌تر، شفاف‌تر و جوان ‌تر از قبل به نظر می رسد. درمان ضایعات پوستی با دستگاه الیت پلاس کمتر از ۳۰ دقیقه زمان لازم دارد.

سیستم خنک کننده دستگاه سایناشور

سیستم خنک ‌کننده‌ای که در دستگاه سایناشور الیت پلاس وجود دارد، باعث می‌شود که اشعه لیزر الکساندرایت بدون آنکه سطح پوست را بیش‌ از حد گرم کند، به نواحی‌ که مورد هدف قرارگرفته است وارد شود. به همین خاطر است که بدون هیچ عوارضی نتایج استفاده از این دستگاه لیزر پس از چند جلسه در بدن فرد قابل مشاهده می باشد.

سیستم خنک ‌کننده‌ ی سایناشور الیت پلاس، یکی از ویژگی‌هایی است که باعث برتری سایناشور به سایر دستگاه‌ های لیزر شده است. این سیستم ساخت شرکت Zimmer کشور آلمان است و با تولید جریان هوای خنک تا منفی سی درجه سانتی‌ گراد، باعث کاهش درد و سوختگی پوست در هنگام لیزر موهای زائد می‌شود. نکته مهم این خنک کننده این می باشد که این روند هیچ اختلالی در کار دستگاه ایجاد نمی کند و هیچ هزینه جانبی برای مراکز و کلینیک‌های درمانی لیزر، به همراه ندارد.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر سیناشور

  1. طول زمان هر جلسه ی لیزر کوتاه‌ است. به دلیل اسپات‌ های بزرگ ‌تری که دستگاه الیت پلاس دارد، زمان کلی هر جلسه کاهش می‌یابد.
  2. تعداد جلسات لیزر با دستگاه سایناشور کمتر می باشد. الیت پلاس به دلیل تأثیرگذاری بیش ‌تر و قوی ‌تر بودن می‌تواند ۷۹ درصد موهای زائد را تنها در سه جلسه لیزر از بین ببرد.
  3. دستگاه لیزر سایناشور برای هر نوع پوستی، چه تیره و چه روشن، بی‌خطر و مؤثر است.

مزایا و عوارض دستگاه لیزر سایناشور

تعداد جلسات لیزر با دستگاه سایناشور

برای کسب بهترین نتیجه از دستگاه لیزر سایناشور، ۸ جلسه درمانی لیزر را توصیه می‌کنیم که بین جلسات، در حدود ۵ تا ۶ هفته فاصله وجود دارد. معمولاً شما باید بعد از جلسه‌ی دوم یا سوم نتایج خود را مشاهده کنید؛ اما توجه کنید که با توجه به ساختار و ویژگی و شرایط بدنی هر فرد، ممکن است تعداد جلسات لیزر مورد نیاز برای هر شخص متفاوت باشد.

افراد مناسب جهت لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور

لیزر سایناشور، با هدف قرار دادن رنگ ‌دانه‌ ها در ساقه مو و فولیکول کار می ‌کند؛ بنابراین بر روی موهای تیره بهترین نتیجه را از دستگاه لیزر سایناشور می‌ بینیم. به همین دلیل، موهای بلوند، قرمز و خاکستری سخت‌ تر با این دستگاه لیزر از بین می‌روند. همچنین برخی از شرایط و داروهای پزشکی ممکن است باعث شود شما نتیجه خوبی از لیزر با دستگاه سایناشور، به دست نیاورید. به همین دلیل توصیه می ‌کنیم این موارد را قبل از لیزر با پزشکتان مطرح کنید.

عوارض لیزر دستگاه سایناشور الیت پلاس

هیچ آسیبی بعد از درمان با دستگاه سایناشور وجود ندارد؛ اگرچه پس از لیزر پوست شما ممکن است در ناحیه ‌ی تحت درمان، کمی صورتی یا حتی قرمز شود که این مسئله کاملاً طبیعی است. قرمزی ممکن است از چند دقیقه تا ۲۴ ساعت دوام داشته باشد و پس از آن از بین می رود. در صورت لزوم می‌توانید از کمپرس یخ برای درمان قرمزی استفاده کنید. پس از لیزر در ناحیه درمان، روزانه از ضد آفتاب SPF30 استفاده کنید. از رفتن به سالن ورزشی و استخر به مدت حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت اجتناب کنید تا از گرما یا تعریق زیاد جلوگیری شود.

لیزر پوست های تیره با دستگاه سایناشور

دستگاه لیزر سایناشور، در اصل برای از بین بردن موهای زائد بدن از طریق طول موج ۷۵۵ با طول موج های بلند به کار می رود. این طول موج ها از اپیدرم پوست عبور می کنند و به طور مستقیم به فولیکول های مو می رسند. فولیکول انرژی ناشی از لیزر را جذب کرده و گرم می شود، به همین دلیل ساقه و فولیکول مو از ریشه از بین خواهد رفت. لیزر الکساندرایت سایناشور در افراد دارای پوست روشن نتایج خوبی به همراه دارد. اما افراد با پوست تیره نیز در صورتی که از دستگاه لیزری به غیر از انواع دستگاه های لیزر الکساندرایت مجهز به دستگاه سیستم خنک کننده استفاده کنند، باعث جذب انرژی ناشی از طول موج ها، توسط ملانین پوست می شود. در نتیجه علاوه براینکه تاثیر چندانی در جهت رفع موهای زائد ندارد. ممکن است حتی سوختگی و لک در پوست ایجاد کند. به همین دلیل استفاده از دستگاه لیزر سایناشور برای افراد دارای پوست تیره نیز توصیه می شود، چرا که عوارضی برایشان به همراه ندارد.

آیا جوانسازی پوست با دستگاه لیزر سایناشور امکان پذیر می باشد؟

کاربردهایی مانند ازبین بردن لکه، جوانسازی پوست، درمان رگ های عروقی و کم شدن جای اسکارهای قدیمی از جمله خاصیت های درمانی دستگاه لیزر سایناشور می باشد.

  1. این دستگاه با داشتن ۲ طول موج مختلف، برای انواع نوع های پوستی و رنگ موهای متفاوت و همچنین ضخامت های مختلف مو استفاده می شود.
  2. با تحریک کلاژن های پوست، سایناشور باعث کم شدن و ازبین رفتن چین و چروک ها می شود.
  3. در حالتی با طول موج ۱۰۶۴، سایناشور برای پوست های تیره تر و درمان رگ های عروقی استفاده می شود.
  4. بعد از اولین جلسه لیزر با دستگاه لیزر سایناشور شاهد کم رنگ شدن و نازک شدن موهای خود خواهید شد.
  5. استفاده از سایناشور درمان مناسبی برای ازبین بردن تاتوهای قدیمی
  6. دستگاه لیزر سایناشور، پوست را جوان تر و زیباتر کرده و پوستی شفاف خواهید داشت.
  7. عوارض استفاده از لیزر سایناشور بسیار کم می باشد.

مراقبت های قبل از لیزر با دستگاه سایناشور

  • ۲۴ ساعت قبل از لیزر سطح پوست را اصلاح کنید، به طوری که هیچ ساقه مویی روی پوستتان در محل باقی نماند.
  • موها حتما باید ضخیم و تیره باشند افرادی که موی کرکی و نازک دارند ، ممکن است با انجام لیزر دچار پرمویی و یا موهای زبر بشن.
  • از یک ماه قبل از لیزر با دستگاه سایناشور برای اصلاح از روش های کندن موها مثل : اپلاسیون، بند، وکس و… استفاده نکنید.
  • یک ماه قبل از لیزر با دستگاه سایناشور، از برنزه کردن با آفتاب یا سولاریم خودداری کنید.
  • یک ماه قبل از لیزر از داروهای لایه بردار استفاده نکنید.
  • در صورت بارداری، استفاده از لیزر سایناشور ممنوع است.
  • در طول جلسات لیزر سایناشور، مصرف داروهای پوستی و خاص باید تحت نظر پزشک باشد.
  • اگر تبخال فعال دارید نباید لیزر انجام دهید چون ممکن است باعث انتشار ویروس شود.

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور چه کاربردی دارد؟

در سال های اخیر به دلیل افزایش نگران کننده بیماری های تماسی واگیر دار و احساس نیاز به مراقبت های پیشگیری کننده و همچنین به علت شایعاتی که درباره ی نحوه ی انتقال این بیماری ها از طریق لیزر وجود دارد، باعث شده استفاده از لیزر به صورت ایمن تر و بهداشتی تری از قبل صورت بگیرد. سر اصلی دستگاه لیزر سایناشور تماس بسیار کمی با سطح پوست دارد که همواره قبل و بعد از انجام لیزر توسط محلول های ضدعفونی کننده، استریل می شود.اما استفاده از دستگاه لیزر سایناشور، دارای این مزیت است که وجود سری یکبار مصرف لیزر این سطح تماس محدود به سری یکبار مصرف شده است که باعث اطمینان خاطر مراجعان در استفاده از این نوع لیزر می باشد.

تاثیر فاصله سری دستگاه لیزر سایناشور بر نتیجه نهایی

در بعضی مراکز برای جلوگیری از تماس سری دستگاه با پوست، اپراتور فاصله ای اندک بین سطح پوست و نقطه تماس دستگاه ایجاد می کند که از نظر فنی صحیح نیست و بر کیفیت نتیجه گیری از لیزر تاثیر منفی می گذارد. چرا که فاصله کانونی لیزر توسط سری دستگاه تعیین شده است. و با افزایش عمدی این فاصله انرژی اشعه لیزر تغییر خواهد کرد و باعث عدم کسب نتیجه از لیزر سایناشور می شود. وجود سری یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور این مشکل را نیز برطرف نموده است.

فرایند تولید سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور

مکانیسم تولید سری لیزر سایناشور، از طراحی قالب آغاز می شود. به دلیل نبود نمونه های مشابه داخلی و خارجی و جدید بودن محصول، ساخت قالب آن بسیار زمان بر می باشد. مواد اولیه مورد استفاده برای تولید سری های لیزر باید در برابر اشعه لیزر و حرارت آن مقاومت کنند تا در حین انجام کار مشکلی برای روند لیزر موهای زائد به وجود نیاید. پس از رسیدن به تولید انبوه برای اطمینان داشتن از استریل بودن سری ها، آن ها را مجددا در دستگاه اتوکلاو قرار می دهند تا هرگونه آلودگی از روی سری های یکبار مصرف لیزر برطرف شود و سپس به روشی کاملا استاندارد و بهداشتی این سری ها بسته بندی می شوند.

مزایای دستگاه لیزر سایناشور چیست؟

  1. یکی از جنبه ‏های مهم سایناشور از نظر مراجعه کنندگان این است که نسبت به سایر دستگاه های لیزر بسیار کم تر دردناک می باشد.
  2. سیستم خنک ‏کننده ی دستگاه لیزر سایناشور، همزمان با دستگاه به ملتهب نشدن پوست افراد لیزر کننده بسیار کمک می‏ کند. این جریان هوای سرد باعث افزایش راحتی مراجعه‏ کننده در طول درمان می‏ شود. در نهایت بعد از جلسات لیزر، پوستی بسیار لطیف و بدون سوختگی و قرمزی و حساسیت خواهید دشت.
  3. پرتوی سایناشور مستقیما فولیکول مو را هدف قرار می ‏دهد و از بین می ‏برد. این لیزر برای تمامی نواحی بدن از قبیل کل صورت، زیربغل، دست، پا، کمر، بیکینی، بالاتنه و … به کار می‏ رود.
  4. آقایان نیطز از دستگاه لیزر سایناشور برای از بین بردن موهای زائد خود می توانند استفاده کنند.
  5. مدت زمان درمان موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور، با توجه به ناحیه مورد نظر و شرایط بدنی هر فرد، متغیر است و از ۵ دقیقه تا یک ساعت به طول می ‏انجامد. حداقل ۶ جلسه برای حذف موهای زائد لازم است اما برای همه افراد تعداد جلسات مورد نیاز یکسان نمی ‏باشد.
  6. دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور به هیچ ‏گونه مواد مصرفی نیاز ندارد. سیستم خنک‏ کننده این دستگاه لیزر به صورت هم‏ زمان با خود دستگاه لیزر عمل می ‏کند. سیستم کولینگ به کار برده شده در دستگاه‏ لیزر الیت پلاس ساخت کمپانی زیمر آلمان است که با تولید جریان هوای خنک تا دمای ۳۰- سانتیگراد، بدون تداخل در عملکرد لیزر و هیچ ‏گونه هزینه جانبی و مصرفی برای مرکز درمانی و کلینیک ها، باعث خنک شدن ناحیه تحت درمان و جلوگیری از درد و آسیب ‏های حرارتی می شود.
  7. این دستگاه لیزر با ولتاژ مناسب و انرژی بالا کار می‏ کند.
  8. استفاده از دستگاه لیزر سریع و مقرون به صرفه است و به صورت نادر به تعمیرات و کالیبراسیون نیاز پیدا می‏ کند.

بهترین زمان برای لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور

در فصل زمستان، کم کاری در مورد نظافت شخصی و از بین بردن موهای زائد، بسیار آسان است. می‌توانید هفته‌ها بدون اینکه کسی متوجه وجود موهای زائد در بدن شما بشود، می توانید موهای زائد خود را بر روی بدنتان باقی بگذارید. با این حال، ماه ‌های گرم‌ تر، بخشش کمتری دارند، و موهای ناخواسته بدن بیشتر نمایان می‌شوند، زیرا دوباره شروع به پوشیدن لباس‌های سارافون یا تی‌شرت می ‌کنید. اما حقیقت موضوع این است که حذف موهای زائد صرف نظر از اینکه در چه فصلی از سال باشید، می‌تواند یک درد واقعی باشد. اصلاح آزاردهنده است و باید هر چند روز یکبار دوباره انجام شود و اپیلاسیون هم دردناک است و نیاز به اختصاص زمانی برای قرار ملاقات های ماهانه دارد. اگر می‌دانید که می‌خواهید موهای ناحیه خاصی از بدن خود را برای همیشه از بین ببرید، لیزر موهای زائد اغلب بهترین گزینه است. اگرچه بدون درد نیست، اما وقتی خوب کار کند، نتایج دائمی ارائه می دهد. انتخاب دستگاه لیزر سایناشور می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد. چرا که عوارض آن نسبت به سایر دستگاه های لیزر بسیار کم می باشد. همچنین در هر بازه ی زمانی از سال چه در فصل تابستان و چه در فصل زمستان می توانید از این دستگاه لیزر استفاده نمایید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه سایناشور 

شما عزیزان برای حذف همیشگی موهای زائد خود می توانید به مرکز تخصصی دکتر مهرشاد رابط مراجعه نمایید. در این کلینیک کلیه ی خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، تزریق ژل، بوتاکس، تزریق چربی و لیزر موهای زائد به شما مراجعین محترم ارائه می شود. بدیهی است که با انتخاب بهترین دستگاه لیزر، سایناشور، می توانید بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد خود به دست آورید.

مزیت دستگاه لیزر سایناشور نسبت به سایر دستگاه های لیزر چیست؟

دستگاه لیزر سایناشور از جمله بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که برای تمامی انواع پوست و همچنین رنگ های متفاوت پوستی تاثیر گذار می باشد. به همین دلیل تمامی افراد با هر رنگ پوست و هر شرایط بدنی می توانند از این دستگاه لیزر استفاده نمایند.

آیا استفاده از دستگاه لیزر سایناشور با عوارض همراه است؟

خیر. در صورتی که لیزر شما توسط تکنسین متخصص و با تجربه در این زمینه انجام بشود، عوارضی برای شما وجود نخواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

پزشکان

physicians

سوالات متداول

FAQ

پرسش و پاسخ

Comment
ثبت نظر
  • شیوا گفت:

    سلام وقت به خیر. در مرکز شما از چه دستگاه لیزری استفاده میشه؟

  • مریم گفت:

    سلام وقت به خیر. برای لیزر با دستگاه سایناشور به چند جلسه لیزر نیاز است؟

  • مهدیه گفت:

    آیا استفاده از دستگاه لیزر سایناشور با عوارض همراه است؟

    • دکتر مهرشاد رابط گفت:

      با سلام و وقت به خیر. دستگاه لیزر سایناشور یکی از بهترین انواع دستگاه لیزر است که استفاده از آن با عوارضی همراه نمی باشد.

  • صدیقه گفت:

    آیا دستگاه لیزر سایناشور برای موهای بور هم مناسب هست؟

  • سارا گفت:

    برای موهای ضخیم هم می توان از سایناشور استفاده کرد؟

  • مارال گفت:

    آیا لیزر سایناشور خاصیت درمانی هم داره؟

  • لیلی گفت:

    سلام
    آیا این دستگاه برای موهای کمر و شکم مناسبه؟
    من موهای کمر و شکمم به ضخامت موهای ساق پام نیست اما موهای بلند و مشکی و خیلی زیادی ان
    یعنی نرمن اما کاملا مشکی و زیادن
    از یه اپراتور واس دستگاه سایناشور پرسیدم گفتن نه این قسمت ها ممکنه موها بجای از بین رفتن ضخیم بشن!
    خب من که ندیدم کسی این نواحی بازو و شکم وسینه موی مردونه داشته باشه که بخوان لیزر کنن
    پس اگر مال امثال من لیزر نمیشه مال چه کسانی این قسمت های بدن لیزر میشه؟

    • دکتر مهرشاد رابط گفت:

      سلام. تمام نواحی که شما عرض کردین برای آقایون لیزر انجام میشه و با توجه به میزان حساسیت و نازک بودن پوست شما، دستگاه با درجه مناسب و مدت زمان مناسب شما استفاده میشه. اپراتورهای کلینیک میتونن بدون ایجاد عوارض لیزر رو برای شما انجام بدن میتونید با تماس نوبت دریافت کنید. با درود فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.