آقایان در قسمت‌های مختلف بدن دارای مو هستند؛ بعضی از موها زائد بوده که با بلند شدن ظاهر نازیبایی را به وجود می‌آورند. روش‌هایی مانند تیغ زدن موقتی بوده و پس از مدتی موها دوباره رشد خواهند کرد به همین دلیل یکی از بهترین راهکارها برای حذف موهای زائد، استفاده از لیزر است.

لیزر موهای زائد آقایان در بسیاری از کلینیک‌ها انجام می‌شود که منجر به کاهش و حذف دائمی مو می‌شود. در لیزرموهای زائد مردان از ژل استفاده نشده پس هیچ نوع اثر شیمیایی یا چسبناکی برروی بدن آقایان باقی نخواهد گذاشت برخلاف سایر روش‌ها، که ممکن است مواد شیمیایی وارد جریان خون یا غدد لنفاوی فرد شود.

در این روش ارگان‌های کوچکی به نام فولیکول مو از بین می روند و با این کار حجم زیادی از موهای نواحی مختلف بدن از بین خواهد می رود.

  • بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
  • لیزر نقاط مختلف بدن مردان
  • تعداد جلسات لیزر
  • جلوگیری از ایجاد عوارض لیزر

درخواست نوبت یا وقت مشاوره

لطفا نام و شماره موبایل خود را در فرم زیر وارد کنید

دریافت مشاوره

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لیزر نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان هم انجام می‌شود. هدف از انجام لیزر تضعیف فولیکول‌های مو است تا به تدریج مانع از رشد موهای زائد در بدن شود. در لیزر از پالس‌هایی استفاده می‌شود که انرژی نور را به پوست منتقل کرده تا فولیکول‌ها و رنگدانه‌ها را تحت تاثیر قرار دهند. با از بین رفتن ریشه و فولیکول‌های مو، توان رشد از بین رفته که نتیجه آن حذف و کاهش دائمی موهای زائد است. لیزر موهای زائد مردان در کلینیک‌های معتبر زیر نظر پزشک متخصص توسط اوپراتور با تجربه انجام می‌شود.

چگونگی لیزر موهای زائد آقایان

موی زائد نتیجه به هم خوردن تعادل هورمون‌ها است. لیزر موهای زائد مردان طوری انجام می‌شود که فرد از موهای ناخواسته رهایی یابد. موهایی که به صورت اضافی و زائد رشد می‌کنند در بخش‌های مختلف بدن و صورت اندازه، رنگ و ضخامت‌های مختلفی داشته که از شدت تابش اشعات مختلف لیزر مختلف برای برطرف کردن آن‌ها استفاده می‌شود.

در لیزر با تابش اشعه نوری فولیکول‌ها و رنگدانه‌ها (ملانین) هدف قرار گرفته می‌شوند که با تبدیل انرژی نوری به گرمایی، ریشه مو و ملانین تضعیف شده و به تدریج با تکرار جلسات لیزر در بازه زمانی معین رشد موها کم و متوقف می‌شود. هرچقدر موها تیره‌تر و رنگ پوست فرد روشن‌تر باشد میزان موفقیت لیزر افزایش می‌یابد.

لیزر بدن آقایان

آقایان در بخش‌های مختلف بدن دارای مو هستند که ممکن است برای آن‌ها ایجاد مزاحمت نموده و روی کیفیت زندگی تاثیر بگذارد. لیزر موهای زائد آقایان برای بخش‌های مختلف قابل انجام است باعث کمتر شدن تراکم موها شده و در برخی مواقع به طور کلی حذف می‌شود. آقایان می‌توانند کل بدن خود را در ناحیه بالاتنه و پایین تنه لیزر کنند. لیزر موهای زائد از دو جنبه زیبایی و بهداشتی مورد اهمیت است و باعث رهایی از شر موهای زیر پوستی می‌شود. لیزر بدن آقایان شامل نواحی مختلفی است، از جمله:

 

لیزر موهای زائد در نقاط مختلف بدن مردان قابل انجام است

 

لیزر موهای سینه مردان | لیزر موهای ناحیه شکم آقایان

رشد موهای سینه و شکم در بدن آقایان طبیعی است. بعضی از آقایان به موی سینه و شکم حساس بوده وخواهان حذف کردن آن هستند. لیزر موهای زائد مردان در بخش شکم و سینه تنها برای موهای ضخیم و غیر کرکی انجام می‌شود. جهت انتخاب طول موج مناسب به میزان ضخامت، رنگ مو و نوع پوست فرد دقت می‌شود. با حدف موهای سینه و شکم میزان تعریق کمتر شده و عضلات بهتر نمایان می‌شوند.

لیزر موهای مردان ناحیه دست

دستان بسیاری از آقایان پر از مو است. موهای دست می‌تواند شامل انگشتان، پشت دست، ساعد و بازوها باشد که گاهی بسیار ضخیم و بلند هستند. هرچقدر موهای دستان تیره‌تر باشد لیزر موهای زائد مردان سریع‌تر پاسخ می‌دهد و در تعداد جلسات کمتری به نتیجه می‌رسد.

لیزر موهای کمر مردان

وجود موی زائد بر روی بخشی از کمر یا تمام آن نواحی در مردان طبیعی است. به دلیل عدم دسترسی راحت، تراشیدن موهای کمر دشوار است که می‌توان به کمک لیزر موهای مردان میزان رویش موها را کم کرده یا برای همیشه از آن رهایی یافت. با لیزر موهای کمر خارش و آلودگی به حداقل رسیده و زیبایی خاصی به وجود می‌آید.

لیزر موهای ناحیه تناسلی و باسن

لیزر موهای زائد مردان در بخش ناحیه تناسلی و باسن بسیار رایج است. خارش، سوزش، بریدگی و بو از عواملی هستند که باعث می‌شوند فرد به فکر رفع موهای زائد بخش تناسلی و باسن باشد. حذف موها اول جنبه بهداشتی و سپس جنبه زیبایی دارد. لیزر موهای بیکینی هیچ خطری بر باروری و کیفیت روابط جنسی نخواهد داشت.

لیزر موهای زیر بغل آقایان

موهای زیر بغل مکانی برای تعریق، رشد باکتری و ایجاد بوی بد هستند. لیزر موهای زائد زیر بغل قابل انجام است که در مدت زمانی بسیار کوتاه انجام می‌شود در نتیجه فرد پس از مدتی موهایی با شدت تراکم کمتر خواهد داشت و به تدریج با تکرار جلسات لیزر در بازه زمانی معین، موها به طور کامل از بین خواهند رفت.

 

لیزر زیر بغل از لیزرهای پرطرفدار در آقایان است.

 

لیزر موهای زائد پا مردان

لیزر موهای زائد بدن در پا میان بسیاری از آقایان و به خصوص ورزشکاران رایج است. برای داشتن راحتی و آراستگی بیشتر می‌توان موهای پا را از بالا تا پایین و حتی نوک انگشتان لیزر کرد. لیزر موهای پا روش دائمی و همیشگی برای از بین بردن موهای زائد کشاله ران، ساق پا، زانو و انگشتان پا به شمار می‌آید.

لیزر نواحی صورت برای آقایان

صورت آقایان همچون سایر نقاط بدن می‌تواند پر از موهای زائد باشد. لیزر موهای زائد صورت راهکاری ایده‌آل و مطمئن برای رهایی از موهای زائد صورت است که در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، از جمله:

لیزر موهای زیر چانه

زیر چانه مکانی برای رویش ریش در آقایان است. یکی از مراحل سخت اصلاح تمیز کردن موهای چانه است که گاه به دلیل استفاده از تیغ جراحت‌های سطحی به وجود می‌آید. با لیزر موهای زائد مردان در چانه می‌توان ظاهری تمیز و آراسته داشت.

لیزر موهای ریش

ریش‌ بر روی چانه، اطراف لب، زیر گلو و گونه می‌روید. برای بعضی از آقایان داشتن ریش خوشایند نبوده که ممکن است پوست را تیره‌تر نشان داده و چهره فرد را تحت تاثیر قرار ‌دهند بنابراین خواهان حذف آن هستند. لیزر موهای زائد مردان نه تنها برای ریش بلکه برای مرتب کردن ریش‌ها به کار می‌رود باعث مرتب شدن همیشگی ریش‌ها می‌شود.

لیزر موهای پشت گردن

پشت گردن یکی از نقاطی است که ممکن است دارای مو بوده و این در زیبایی ظاهری تاثیر منفی می‌گذارد. موهای زائد پشت گردن را می‌توان تراشید اما با توجه به رشد سریع مو، این کار آزار دهنده بوده و پس از مدت زمانی موها بسیار تیز رشد خواهند کرد. لیزر موهای زائد مردان در پشت گردن قابل انجام است که در زمانی کوتاه به کمک اشعه انجام می‌شود تا میزان رویش مو به حداقل رسیده یا رشد آن به طور کلی متوقف شود.

لیزر بین ابروها در آقایان

بعضی از آقایان دارای ابروهای پیوندی هستند. ابروهای پیوندی در نوع خود زیبا است اما زیاد بودن تارهای مو باعث اخمو نشان داده شدن چهره فرد شده که به کمک لیزر موهای زائد مردان می‌توان بین ابروها را پاکسازی کرد.

لیزر موهای بینی در آقایان

رویش مو در بینی مانع از ورود گرد و غبار، آلاینده و حشرات به درون دستگاه تنفسی می‌شود اما گاهی شدت رویش مو به قدری زیاد است که موها از بینی بیرون زده و ظاهر نازیبایی را به وجود می‌آورند. موهای بینی را می‌توان به کمک دستگاه موزن یا قیچی کوتاه کرد اما روشی موقتی بوده و مجدد رشد می‌کنند. لیزر موهای زائد مردان باعث می‌شود فرد از رویش بیش از حد موهای بینی رهایی یافته و ظاهری مرتب‌تر داشته باشد.

لیزر موهای گوش در مردان

به طور طبیعی در گوش مو رشد می‌کند اما در بعضی از آقایان شدت رشد مو در گوش زیاد بوده که موهایی ضخیم و تیره دارند. رفع موهای ضخیم و تیره به کمک وکس و موچین دردناک بوده و قیچی کردن نیز راهکاری کوتاه مدت و موقتی است. برای گوش می‌توان از لیزر موهای زائد مردان بهره‌مند شد.

لیزر موهای پیشانی

در بعضی از مردان به دلیل اختلال هورمونی موها در پیشانی رشد کرده که پوست را تیره و ظاهر را نازیبا نشان می‌دهند. بهترین راهکار استفاده از لیزر موهای زائد مردان بوده که موهای پیشانی را کم کرده یا به طور کامل حذف می‌کند.

 

با استفاده از لیزر، می توان موهای زائد پیشانی مردان را نیز از بین برد

 

لیزر موهای سر مردان

لیزر موهای زائد برای سر هم انجام می‌شود و برای آقایانی که از مشکل ریزش موی نامنظم رنج می‌برند بسیار کمک کننده است. امواج لیزر تنها بر روی فولیکول‌های مو اثر کرده و اثری بر روی مغز ندارند.

لیزر موهای زائد مردان توسط خانم

لیزر موهای زائد مردان در کلینیک زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. لیزر موهای آقایان طبق قانون می‌بایست توسط اوپراتور همجنس انجام شود؛ اما در نواحی غیرحساس مانند صورت و دست ها، اپراتور خانم نیز خدمات را انجام می دهد.

در بسیاری از کلینیک‌ها اوپراتورها خانم هستند که هنگام مراجعه می‌توان تقاضای اوپراتور مرد را داشت تا مراجعه کننده احساس راحتی بیشتری داشته باشد. اوپراتورهای آقا دوره دیده‌اند و با چگونگی کار با دستگاه‌ها آشنایی دارند.

عوارض لیزر برای آقایان

لیزر موهای زائد مردان ممکن است با عوارضی همراه باشد که در گذر زمان برطرف شده و در صورت حاد بودن باید به پزشک مراجعه کرد. اصلی‌ترین دلایل بروز عوارض بی تجربگی اوپراتور و استفاده از دستگاه‌های نامناسب است. با توجه به شرایط فرد باید از دستگاه لیزر مناسبی استفاده کرد تا با پوست فرد متقاضی سازگاری داشته و منجر به تضعیف و از بین رفتن موهای زائد شود. برخی از عوارض لیزر در آقایان عبارتند از:

  • عفونت
  • التهابات پوستی
  • ایجاد زخم و تاول‌
  • پوسته پوسته شدن محل لیزر
  • تیره شدن پوست اطراف محل لیزر

کلام آخر

با استفاده از دستگاه لیزر و تاباندن اشعه به پوست فولیکول‌ها و رنگدانه‌های مو تضعیف شده که به نواحی دیگر پوست و ارگان‌های داخلی بدن آسیبی وارد نخواهد شد. لیزر موهای زائد مردان به دلیل نظافت کردن و از بین بردن موهای ناخواسته جنبه بهداشتی داشته و از سویی دیگر به دلیل ظاهر زیبای به وجود آمده اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد. لیزر کردن راهکاری با ماندگاری طولانی مدت بوده که پس از چندین جلسه اثرات آن به خوبی معلوم خواهد شد.

پزشکان

physicians

سوالات متداول

FAQ

پرسش و پاسخ

Comment
ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.