خوابیدن صحیح پس از تزریق ژل لب + غذا خوردن

نحوه ی خوابیدن پس از تزریق ژل لب باید به گونه ای باشد که به هیچ عنوان فشاری به محل تزریق وارد نشود بنابراین شما باید شرایطی را برای خود فراهم کنید تا از غلط خوردن به سمت محل تزریق ژل لب و لمس کردن و فشار دادن آن خودداری کنید. بهتر است زاویه و ارتفاعی را برای زمان خوابیدنتان پیدا کنید که راحت باشید. با کمک چند بالشت می توانید ارتفاع سرتان را بالاتر از بدن نگه دارید این کار باعث می شود سر خود را کمتر تکان دهید. همچنین گذاشتن چند بالشت اطراف منجر به تثبیت ماندن سرتان می شود.

نحوه ی خوابیدن پس از تزریق ژل لب

چرا نحوه ی خوابیدن پس از تزریق ژل لب اهمیت دارد؟

مهمترین موضوع پس از تزریق ژل نحوه خوابیدن است زیرا ممکن است عدم رعایت آن موجب نارضایتی از نتیجه تزریق ژل لب شود. خوابیدن روی محل تزریق ژل ممکن است فشار خیلی زیادی به ژل های تزریق شده در لب وارد کند و این عمل می تواند بر کیفیت فیلر تزریق شده اثر بگذارد و نتیجه را کاهش دهد.

 اشتباه خوابیدن پس از تزریق ژل لب چه عواقبی به همراه دارد؟

اشتباه خوابیدن پس از تزریق ژل لب روند بهبودی و درمان را افزایش می دهد. نکته حائز اهمیتی که بهتراست فراموش نکنید این است که بدن شما بعد از هرگونه عمل زیبایی به استراحت کافی نیاز دارد تا کبودی، تورم و درد بعد از تزریق ژل که امری کاملا طبیعی است زودتر کنترل و رفع شود. اگر تزریق ژل لب برای شما به صورت نشسته صورت گرفته است بهتر است تقریبا تا ۴ ساعت به صورت عمودی بمانید و نخوابید بعد از این زمان می توانید با آسودگی بخوابید و استراحت کنید اما با رعایت نکات گفته شده اطمینان حاصل کنید که هنگام خواب از واکنش های غیر ارادی خودداری می کنید.

مراقبت های پس از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب فرایند پیچیده ای ندارد و مهمترین عاملی که در آن اهمیت دارد مهارت دکتر متخصص است اما علاوه بر تخصص، نیاز است پروسه درمان برای هر عمل و فعالیت زیبایی به بهترین شکل انجام گیرد. رعایت نکات زیر و مصرف داروهای تجویز شده توسط دکتر می تواند روند بهبودی شما را تسریع بخشد و به همان اندازه نتیجه را رضایت بخش کند.

  1. برای کبودی حاصل از تزریق ژل لب، بستنی میل کنید.
  2. برای کاهش تورم تزریق ژل لب آب کافی و خنک بنوشید.
  3. از مصرف نمک و غذاهایی که موجب کم آبی بدن می شوند خودداری کنید زیرا موجب خشکی لب ها می شود.
  4. یک یا دو روز بعد از تزریق ژل لب مایعات داغ مصرف نکنید زیرا جریان خون را افزایش می دهد که مسبب افزایش تورم و کبودی است همچنین در موارد بسیار نادر باعث گوله گوله شدن ژل لب می شود.
  5. از مصرف ترشیجات و خوراکی های اسیدی مانند پرتقال و لیمو در هفته اول تزریق ژل لب بپرهیزید.
  6. تا چند روز بعد از تزریق ژل لب ورزش های سنگین انجام ندهید تا از کم آبی بدن جلوگیری شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

پس از تزریق ژل لب هنگام خواب باید به چه نکاتی توجه نمود؟

مطمئن شوید که به مدت ۳ شب با استفاده از ۲ بالش به پشت بخوابید و سر خود را بالا بیاورید – این کار باعث می شود که فیلر تازه تزریق شده در جای خود باقی بماند. گزینه دیگر استفاده از بالش دور گردن برای تثبیت سر است.

آیا پس از تزریق ژل می توان به پهلو خوابید؟

توصیه می شود تا چند روز پس از دریافت فیلرهای پوستی به پهلو نخوابید. سعی کنید صاف به پشت دراز بکشید و سر خود را کمی بالا بیاورید تا از هر نوع فشاری به محل درمان و کاهش تورم جلوگیری کنید.

 جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

غذا خوردن بعد از تزریق ژل لب

معمولاً بعد از تزریق ژل لب، باید ۲ تا ۴ ساعت صبر کنید تا بتوانید غذا بخورید. این زمان لازم است تا اثر بی حسی موضعی از بین برود و شما بتوانید به طور کامل لب های خود را کنترل کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.