بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران | کاشت مو شهرک غرب

انتخاب مرکز مناسب کاشت مو به دلایل متعددی نظیر نتایج قابل اعتماد و دائمی، عدم ایجاد عوارض جانبی خطرناک، وجود تکنیک های متعدد که امکان انتخاب مناسب ترین تکنیک برای هر متقاضی را فراهم می کند، همواره با چالش روبرو است. قبل از اقدام به عمل کاشت مو نکات لازم برای پیدا کردن کلینیک و مرکز مناسب کاشت مو را در ادامه این مطلب بخوانید.

بهترین مرکز کاشت موی غرب تهران

معیار های یک کلینیک کاشت مو مناسب

علاقه و گرایش بسیاری از متخصصین پوست به حوزه کاشت مو نیز، امکان کاشت مو را برای طیف وسیعی از متقاضیان فراهم آورده است. از سوی دیگر پیشرفت تکنولوژی در علم پزشکی نیز از عناصر مهم دخیل در پیشرفت کاشت مو بوده است. بی شک اقدام به کاشت مو یکی از مهمترین تصمیماتی است که ممکن است یک فرد در طول زندگی اش با آن مواجه باشد. لذا داشتن اطلاعات کافی پیرامون مناسب ترین مرکز جهت کاشت مو بسیار ارزشمند است.

در این میان، به کرات متقاضیانی دیده می شوند که اطلاع کافی از اهمیت انتخاب کلینیک مناسب جهت کاشت مو ندارند و متاسفانه افرادی سودجو نیز از بی اطلاعی متقاضیان سو استفاده می کنند. این امر می تواند آسیب های جبران ناپذیر و هزینه های سنگینی را بر آنان تحمیل کنند. از اساسی ترین مواردی که هر متقاضی کاشت مو لازم است به آن توجه کند، انتخاب کلینیک مناسب و پزشک معتبر و با تخصص در امر کاشت مو است.

در ادامه این مقاله، سعی شده تا راهنمای کاملی از اقدامات مهم پیش از کاشت مو را در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار دهیم تا بدین ترتیب بهترین کلینیک کاشت مو را انتخاب کنید. اگر بخواهیم ویژگی های یک مرکز مناسب و معتبر کاشت مو را برشماریم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجوز رسمی از وزارت بهداشت

از ملزوماتی که یک مرکز درمانی ملزم به داشتن آن است، مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. در واقع دارا بودن این مجوز تایید کننده صلاحیت هر مرکز درمانی در جهت انجام امور پزشکی است. اما تنها دارا بودن این مجوز کفایت نمی کند. طبق آیین نامه های رسمی از وزارت بهداشت، هر مرکز درمانی ملزم است مجوز رسمی خود را در معرض دید تمامی مراجعین قرار دهد. همچنین متخصصینی که در آن مرکز حضور دارند، باید مجوز طبابت و تخصص مربوطه را دارا باشند.

نمونه کار دکتر رابط گه کاشت مو برای یک آقا انجام داده است

  • بهره مندی از خبره ترین متخصصین در حوزه کاشت مو

به جرات می توان گفت یکی از مهمترین و اساسی ترین مواردی که می تواند بر نتایج کاشت مو اثر قابل توجهی داشته باشد، بی شک، حضور پزشکان و متخصصانی است که تسلط کافی بر نحوه اجرا تکنیک های متعدد کاشت مو داشته باشند .

متاسفانه در برخی از مراکز شاهد آن هستیم که کاشت مو توسط تکنسین های تجربی کاشت مو انجام می شود. در واقع این افراد تخصص آکادمیک در حوزه زیبایی و کاشت مو نداشته اند و از نظر علمی، صلاحیت انجام اقدامات زیبایی کاشت مو را ندارند. در این مراکز اغلب هزینه کاشت مو به طور قابل توجهی پایین تر از سایر مراکز است. به طور کلی کاشت مو زمانی که توسط متخصص مربوطه انجام نشود، علاوه بر عروسکی شدن و عدم موفقیت آمیز بودن نتایج، آسیب های جبران ناپذیری نیز به همراه دارد. در برخی متقاضیان که کاشت مو آن ها توسط افرادی غیر متخصص انجام شده، شاهد برداشت های بی رویه از بانک مو نیز می باشیم که امکان مجدد کاشت مو حتی توسط متخصص با تجربه را نیز از آن ها می گیرد.

اگر بخواهیم موفقیت آمیز بودن نتایج کاشت مو را خلاصه کنیم، به سه نکته باید توجه داشت :

  • خط رویش مو در جلو سر باید به گونه ای کاشته شده باشد که ظاهر عروسکی نداشته باشد. بسیاری از متقاضیان از نتایج کاشت مو به دلیل غیر طبیعی بودن خط رویش مو، رضایت ندارند.
  • برداشت فولیکول ها از بانک مو باید طبق اصول و با در نظر گرفتن ظرفیت اهدا کنندگی این ناحیه باشد.
  • نحوه کاشت گرافت ها در ناحیه کم پشت و طاس، توجه به زاویه و خواب مو نیز بسیار حائز اهمیت است.

با در نظر گرفتن اهمیت کاشت مو توسط متخصصین خبره، کلینیک تخصصی دکتر رابط مفتخر است که اعلام کند، کاشت مو در این مرکز توسط با تجربه ترین و با سابقه ترین متخصصین کاشت مو انجام می شود و سابقه کاشت موهای موفق در این مرکز گواه بر ین مدعی است. امروزه کلینیک تخصصی دکتر رابط به انتخاب اول بسیاری از متقاضیان کاشت مو مبدل گشته است.

  • امکانات و تجهیزات

علاوه بر این که در یک مرکز مجاز کاشت مو، کاشت مو باید توسط متخصصین خبره انجام شود، انجام تکنیک های کاشت مو نیازمند تجهیزات پیشرفته و مخصوص است.

پیشرفت تکنولوژی در علم پزشکی توانسته انقلابی بزرگ در انواع روش های کاشت مو ایجاد کند. تکنیک های جدید تر به لطف تجهیزات نوین و فوق پیشرفته، عوارض جانبی بسیار کم و سرعت اجرای بسیار بالاتری در مقایسه با تکنیک های قدیمی تر کاشت مو دارند. برخورداری از تجهیزات پیشرفته متناسب با هر تکنیک از کاشت مو، در یک مرکز مناسب و معتبر برای کاشت مو، می تواند نتایج مطلوب و قابل اعتمادی از کاشت مو برای متقاضیان فراهم کند. در واقع وجود این تجهیزات صرفا به جنبه های ظاهری محدود نمی شود بلکه، میزان نتیجه بخشی و تاثیر گذاری دستگاه ها و امکانات مجموعه بسیار مهم است.

بدین ترتیب متقاضیان عزیز حتما اطلاعات کافی پیرامون دستگاه هایی که در آن مرکز وجود دارد، داشته باشند. بدین منظور می توانید با جستجو در اینترنت ، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

  • مشتری مداری

توجه به حقوق مراجعین، از اصولی است که هر مرکز درمانی ملزم به رعایت آن است. ارائه اقدامات تخصصی و با کیفیت هر مرکز یکی از موارد توجه به حقوق مراجعین است. توجه به انتظارات متقاضیان، میزان بر طرف کردن خواسته های مراجعین و پذیرش مسئولیت نتایج از دیگر حقوقی است که متخصصین ملزم به رعایت آن می باشند.

علاوه بر متخصصین، تیم کاشت مو نیز باید بتواند به طور حرفه ای پروسه کاشت را هدایت کند. این پروسه از زمان پذیرش متقاضی و جلسه مشاوره شروع می شود و تا آخرین جلسه درمانی متقاضی ادامه دارد. توجه به نحوه پاسخ گویی، مدیریت، نحوه نوبت دهی و …، می تواند رضایت متقاضیان از مجموعه را به طور قابل توجهی بالا ببرد.

  • سوابق حرفه ای و خوشنامی مرکز

سابقه تاسیس و نیز نتایج قبل و بعدی که از متقاضیان در یک مرکز وجود دارد، می توانند راهنمای خوبی از کیفیت یک کلینیک کاشت مو باشند. با مراجعه حضوری به هر مرکزی می توانید این اطلاعات را به دقت بررسی کنید.

کاشت مو یک آقا در کلینیک دکتر مهرشاد رابط

 

اتاق عمل کاشت مو

اق عمل کاشت مو یک اتاق جراحی سرپایی است که در یک کلینیک پوست و مو یا یک مرکز جراحی محدود قرار دارد. این اتاق باید دارای تجهیزات و امکانات لازم برای انجام عمل کاشت مو به‌صورت ایمن و باکیفیت باشد.

تجهیزات و امکانات مورد نیاز اتاق عمل کاشت مو عبارت‌اند از:

  • تخت جراحی
  • چراغ عمل
  • میز عمل
  • صندلی جراح
  • وسایل بیهوشی
  • وسایل استریل‌سازی
  • وسایل اندازه‌گیری و برش
  • وسایل کاشت مو

اتاق عمل کاشت مو باید دارای شرایط زیر باشد:

  • تمیز و ضدعفونی باشد
  • دارای سیستم تهویه مناسب باشد
  • دارای نور کافی باشد
  • دارای سیستم مانیتورینگ بیمار باشد

مراحل انجام عمل کاشت مو در اتاق عمل به شرح زیر است:

  1. بیمار در اتاق عمل آماده می‌شود.
  2. بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی برای بیمار انجام می‌شود.
  3. در روش FUT، یک نوار از پوست سر در ناحیه پشت سر برداشته می‌شود.
  4. در روش FIT، فولیکول‌های مو به‌صورت تکی از پوست سر برداشته می‌شوند.
  5. فولیکول‌های مو در ناحیه طاس سر کاشته می‌شوند.
  6. بیمار در اتاق ریکاوری تحت نظر قرار می‌گیرد.

پس از عمل کاشت مو، بیمار باید دستورالعمل‌های پزشک را به‌دقت دنبال کند تا از بروز عوارض احتمالی جلوگیری شود. این دستورالعمل‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک
  • رعایت بهداشت محل کاشت مو
  • اجتناب از انجام فعالیت‌های سنگین

کاشت مو یک عمل جراحی سرپایی است که معمولاً طی یک تا دو روز انجام می‌شود. این عمل با عوارض کمی همراه است و نتایج آن معمولاً رضایت‌بخش است.

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

اکنون که با در نظر گرفتن ویژگی های ذکر شده، می توانید مرکز مناسب خود را انتخاب کنید. اگر نتایج کاشت مو برای شما مهم است ، بهتر است حتما با تمامی کلینیک های مختلف کاشت مو آشنا شوید و با در نظر گرفتن معیارهای ذکر شده، بهترین مرکز را انتخاب نمایید. همچنین اطلاعات کافی راجع به هر مرکز از طرق متعددی حاصل می شوند:

  • معمولا اطلاعات کاملی در سایت آن مرکز یا کاتالوگ های یک کلینیک قابل دستیابی است.
  • دیدگاه و نظرات دوستان و آشنایانی که قبلا از خدمات یک مرکز استفاده کرده اند، نیز می تواند پاسخ سوالات شما باشد.
  • اطلاعاتی که راجع به هر مرکز در موتور های جستجو به دست می آورید نیز می تواند تا حد زیادی شما را در انتخاب مناسب ترین مرکز راهنمایی کند. اما باید سعی کنید این اطلاعات از منابع درستی گرفته شده باشند.

توجه داشته باشید که نتایج کاشت مو زمانی موفقیت آمیز خواهد بود توسط متخصصین مجرب کاشت مو و با بهره گیری از ابزارهای پیشرفته و مواد مصرفی با کیفیت بالا انجام شود.

کلینیک تخصصی کاشت موی غرب تهران

در کلینیک تخصصی دکتر رابط، به عنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین کلینیک تخصصی کاشت موی غرب تهران، تمامی تکنیک های نوین کاشت مو توسط متخصصین خبره و کارآزموده به صورت کاملا تخصصی برای شما عزیزان ارائه می شود.

مشاورین این مرکز همه روزه آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان در زمینه کاشت مو و نیز تعیین زمان مشاوره کاشت مو در کلینیک می باشند و متقاضیان گرامی می توانند با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.