قیمت لیزر موهای زائد | هزینه هر جلسه لیزر تراپی مو

لیزر یکی از بهترین روش‌های از بین بردن موهای زائد است که می‌تواند شما را برای همیشه از شر آن‌ها خلاص کند. این روش ایمن و مقرون به صرفه است و در مقایسه با سایر روش‌های برای رفع موهای زائد مانند شیو کردن، اپیلاسیون و… درد بسیار کمتری دارد. بسیاری از افراد دوست دارند که برای یک بار هم که شده لیزر را امتحان کنند و اثرات جذاب آن را ببینند؛ اما نگران هزینه‌های آن هستند و فکر نمی‌کنند بتوانند از پس آن بربیایند. در این مطلب در خصوص عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد توضیح می‌دهیم تا ببینیم آیا این عمل واقعا آن‌قدری که به نظر می‌رسد گران است یا نه.

لیزر موهای زائد پشت آقایان

 

آیا لیزر موهای زائد گران قیمت است؟

همان طور که اشاره شد به شرط رعایت مراقبت های بعد از انجام لیزر، موزدایی با استفاده از لیزر بهترین راه از بین بردن موهای زائد است. اما در رابطه با قیمت لیزر،  پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که شما آن را با چه چیزهایی مقایسه می‌کنید؛ اگر آن را با هزینه‌های سالانه خرید تیغ، ژیلت، شمع یا موم مقایسه کنید ممکن است این عمل بسیار گران به نظر برسد. در حالی که اگر به این موضوع توجه داشته باشید که شما هر سال مجبور به پرداخت این هزینه‌ها هستید و برای لیزر تنها یک بار باید هزینه کنید و سپس از مزایای طولانی مدت آن بهره ببرید این‌طور نخواهد بود.

علاوه بر این بهتر است به این فکر کنید که بعد از انجام عمل لیزر شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت موهای زائد لباس‌های متنوع و جذاب بپوشید و از پوست صاف و یکدست خود لذت ببرید. نکته دیگر اینکه لازم نیست نگران زخم‌های ناشی از شیو و تیغ کشیدن، حساسیت بعد از اصلاح و درد بسیار زیاد اپیلاسیون باشید. با توجه به همه این مزایا می‌توان گفت که عمل لیزر واقعا ارزشش را دارد و بهتر است در زمان تصمیم‌گیری برای انجام آن کمی کمتر به هزینه‌ها فکر کنید.

توجه داشته باشید که هزینه لیزر موهای زائد برای همه افراد یکسان نیست و بسته به عوامل مختلف می‌تواند کمتر یا بیشتر شود. با ما همراه باشید تا این عوامل را با هم بررسی کنیم.

  • ناحیه تحت درمان

بسته به اینکه قصد انجام لیزر در کدام ناحیه از بدن خود رادارید، قیمت آن متفاوت خواهد بود؛ معمولا قیمت لیزر در نواحی که موهای ضخیم‌تری دارند بیشتر است. علاوه بر این هزینه لیزر در نواحی که کمی حساس‌تر هستند و پوست آن‌ها ممکن است زودتر از دیگر قسمت‌ها آسیب ببیند بالاتر خواهد رفت. به همین دلیل هم هست که معمولا لیزر زیر بغل و ناحیه بیکینی و همچنین لیزر موهای صورت اغلب گران‌تر است. در کنار این‌ها هرچه منطقه تابش لیزر وسیع‌تر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود؛ به همین دلیل زمانی که قصد دارید کل پا را لیزر کنید باید هزینه بیشتری نسبت به لیزر دست‌ها بپردازید.

  • جنسیت

با توجه به اینکه موهای آقایان ضخیم‌تر و پررنگ‌تر از خانم‌هاست و تراکم بیشتری دارند، معمول هزینه لیزر موهای زائد برای آقایان بیشتر از خانم‌ها خواهد بود. البته این موضوع باز هم بستگی به نظر پزشک دارد؛ ممکن است هزینه لیزر برای بعضی خانم‌ها به دلیل ضخامت بیشتر موها یا رشد مو در خط ریش و زیر چانه که نشان از مشکلات هورمونی دارد کمی بیشتر شود.

 

لیزر موهای زائد پا

  • دستگاه مورد استفاده

در حال حاضر تعداد زیادی دستگاه هستند که مبتنی بر فناوری‌های مختلف لیزری کار می‌کنند و ویژگی‌های متفاوتی دارند. طبیعتا دستگاه‌هایی که جدیدتر هستند قابلیت‌های بیشتری دارند و نتایج بهتر و ماندگارتری را به وجود می‌آورند. به همین دلیل اگر به کلینیکی مراجعه کنید که از دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته استفاده می‌کند قطعا نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید.

تعیین اینکه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است بر عهده پزشک خواهد بود؛ به همین دلیل دستگاه‌های مختلف لیزر مبتنی بر به‌روزترین تکنولوژی‌های فعلی لیزر مانند تکنولوژی ان دی یاگ Nd:YAG وجود دارد تا شما بتوانید به بهترین نتیجه برسید. این تکنولوژی‌ها برای افرادی با رنگ پوست و موی مختلف مناسب خواهند بود و همچنین بسته به ضخامت موهای زائد نیز نیاز به دستگاه متفاوتی وجود دارد. بر همین اساس هزینه‌های لیزر موهای زائد برای افراد مختلف فرق می‌کند.

  • تجربه کادر درمان

با توجه به پیشرفت و توسعه دستگاه‌های لیزر موهای زائد لازم است به جایی مراجعه کنید که تیم درمان آن تجربه و مهارت کافی برای تنظیم دستگاه و تابش لیزر به نقطه موردنظر را دارند. در غیر این صورت عوارض لیزر افزایش می‌یابند و ممکن است پوست شما هم آسیب ببیند. توجه داشته باشید که پرداخت هزینه اضافه برای یک پزشک ماهر پول هدر دادن نبست و باعث می‌شود که درمان لیزر به بهترین نحو ممکن و با ایجاد کمترین عوارض برای شما انجام شود.

  • تعداد جلسات

لیزر موهای زائد معمولا ۴ تا ۸ جلسه طول می‌کشد و فاصله جلسات نیز تقریبا یک ماه است؛ بعد از تکمیل این جلسات هر ۶ ماه یک‌بار و بعد از مدتی سالی یک بار نیاز به انجام لیزر خواهید داشت. برخی افراد ممکن است بنابر تشخیص پزشک نیاز به تعداد جلسات بیشتری داشته باشند و طبیعتا هزینه لیزر برای آن‌ها بیشتر خواهد شد. در مرکز تخصصی لیزر دکتر رابط پکیج‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد در نظر گرفته شده است تا هزینه به ازای هر جلسه کمتر شود و شما بتوانید با قیمتی منصفانه‌تر برای لیزر اقدام کنید.

هزینه لیزر موهای زائد

  • نیاز به درمان‌های دیگر

در مواردی که موهای زائد در قسمت‌های غیرمعمول رشد می‌کنند ممکن است نیاز به انجام درمان‌های دیگر هم باشد که هزینه را کمی بالاتر می‌برد. به عنوان مثال اگر خانمی در قسمت زیر چانه موهای زائد داشته باشد یا موهای ناحیه بیکینی خیلی ضخیم شده باشند، نشانه‌هایی از مشکلات هورمونی وجود دارد که قبل از لیزر باید درمان یا حداقل کنترل شود. البته این هزینه‌ها مربوط به لیزر موهای زائد نمی‌شوند؛ اما بدون رسیدگی به این مشکلات و حل آن‌ها نیز امکان انجام لیزر وجود نخواهد داشت.

  • سن

سن فرد بر روی ضخامت و رنگ موها و بعضا تراکم آن‌ها تاثیر می‌گذارد؛ به همین دلیل می‌تواند بر روی قیمت لیزر موهای زائد اثرگذار باشد. علاوه بر این با توجه به اینکه در سنین بالاتر پوست کمی نازک‌تر و ضعیف‌تر است، تکنسین لیزر باید به‌طور کامل همه جوانب را در نظر بگیرد و تجربه و مهارت کافی داشته باشد تا آسیبی به پوست نرساند. با توجه به این موضوع ممکن است هزینه لیزر در سنین بالاتر کمی بیشتر شود.

هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست

همیشه در جامعه افرادی هستند که حتی با داشتن توانایی مالی کافی دوست ندارند هزینه زیادی را صرف لیزر موهای زائد کنند؛ به همین دلیل قیمت‌های پایین‌تر معمولا این افراد را وسوسه می‌کند. اگر در مسیر جست‌وجوی خود برای یک مرکز خوب به جایی برخوردید که قیمت‌های آن از دیگران خیلی کمتر بود بهتر است کمی هوشیار باشید. ارزان بودن قیمت لیزر معمولا به معنای قدیمی بودن دستگاه‌ها یا تازه‌کار بودن تیم درمان است. به همین دلیل بهتر است به سراغ مراکزی که قیمت‌های خیلی کمتری از سایر مراکز پیشنهاد می‌دهند نروید. چراکه بی‌کیفیت بودن دستگاه‌ها و مهارت نداشتن تکنسین می‌تواند باعث سوختگی پوست یا ایجاد لک در آن شود.

در مقابل دقت داشته باشید که گران بودن نیز به معنای معتبر بودن یک مرکز لیزر نیست. هیچ کلینیکی نمی‌تواند به بهانه اینکه دستگاه‌های خیلی پیشرفته یا تیم پزشکی مجرب و حرفه‌ای دارد قیمت‌های نجومی به شما پیشنهاد دهد. همچنین بهتر است گول شوهای تبلیغاتی مانند لیزر همه موهای زائد تنها در یک جلسه یا لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه را نخورید. بهترین دستگاه همان چیزی است که با شرایط شما سازگار باشد و نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید.

چگونه کلینیکی معتبر با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

بدون شک برای همه ما قیمت از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اما توصیه می‌کنیم که آن را به عنوان اولین فاکتور در نظر نگیرید. به یاد داشته باشید که هزینه لیزر موهای زائد حد مشخصی دارد که با تحقیق و تفحص و پرسش از افرادی که تجربه موفقی از این کار داشته‌اند متوجه آن خواهید شد. قبل از هر چیز شما باید مطمئن باشید که مرکزی که به آن مراجعه می‌کنید پزشکان و تکنسین‌های ماهر و دستگاه‌های به‌روز دارد. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در اینترنت جست‌وجو کنید و نظرات کاربران را بخوانید.
  • از دوستان و آشنایانی که تجربه لیزر داشته‌اند سوال کنید.
  • بعد از پیدا کردن چند مرکز به همه آن‌ها بروید و تجهیزات، امکانات، برخورد پرسنل و… را از نزدیک بررسی کنید.
  • با مراجعینی که اکنون در کلینیک هستند صحبت کنید و دلایل رضایت یا عدم رضایت آن‌ها را بنویسید.
  • قیمت پکیج‌های عادی و پکیج‌های تخفیفی را بنویسید تا بتوانید در نهایت آن‌ها را با هم مقایسه کنید.
  • در مرحله آخر همه یادداشت‌های خود را به دقت بررسی کنید تا به نتیجه درستی برسید و سپس برای لیزر موهای زائد اقدام کنید.

لیزر موهای زائد

لیست قیمت لیزر مرکز دکتر رابط

اگر در مسیر جست‌وجوی خود برای بهترین مرکز لیزر موهای زائد به کلینیک فوق تخصصی پوست و مو دکتر رابط برخورده‌اید، نیازی نیست که به سراغ جای دیگری بروید. ما در مرکز تخصصی لیزر موهای زائد خود تکنسین‌های ماهری داریم که به‌خوبی شرایط شما را آنالیز کرده و متناسب با آن بهترین دستگاه و نوع تنظیمات آن را انتخاب می‌کنند. در کلینیک دکتر رابط پکیج‌های مختلف با مناسب‌ترین قیمت‌ها برای لیزر تعریف شده است تا شما بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنیم. ما مفتخریم که در انجام این عمل همه استانداردهای لازم را در نظر می‌گیریم و یکی از بالاترین آمارهای میزان رضایت مراجعین را به خود اختصاص داده‌ایم.

 جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

  • لیست قیمت لیزر موهای زائد بانوان با دستگاه +Cynosure Apogee

# ناحیه درمان قیمت اصلی پکیج
۱ کل بدن (کاربردی)  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۲ بیکینی + کل پا  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۳ بیکینی لاین  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۴ بیکینی لاین + زیر بغل  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۵ بیکینی + زیر بغل + صورت  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۶ بیکینی + زیر بغل + ساق پا + صورت  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۷ بیکینی + زیر بغل + ساعد + ساق پا  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۸ بیکینی + زیر بغل + ساق پا  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۹ کل پا  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۰ کل دست  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۱ ساعد  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۲ بازو  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۳ پشت لب  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۴ چانه  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۵ ران  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۶ زیر بغل  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۷ باسن  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۸ ساق  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۱۹ کل صورت  تماس بگیرید  تماس بگیرید
۲۰ دور سینه  تماس بگیرید  تماس بگیرید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.