تزریق چربی به دست

در تزریق چربی به دست، از چربی‌های گرفته شده از بدن خود فرد استفاده می‌شود که به منظور جوانسازی و رفع چین و چروک دست انجام می‌شود. چربی‌های مورد نیاز برای این عمل از نواحی مانند شکم، پهلو و ران با استفاده از سوزن‌های کوچک استخراج می‌شود که به این فرایند لیپو ساکشن گفته می‌شود. بعد از استخراج چربی، توسط دستگاه مخصوص سانتریفیوژ انجام می‌شود و مواد اضافی چسبیده به چربی‌ها جدا می‌شود. در نهایت چربی‌ها توسط سوزن‌های بسیار ریز به نواحی مورد نیاز تزریق می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث دستیابی به نتایج مطلوب می‌شود، تخصص و نحوه تزریق پزشک است. از این رو خدمات تزریق چربی و تمامی خدمات درمانی و زیبایی در کلینیک دکتر رابط توسط پزشکان متخصص و با تجربه انجام می‌شود.

تلفن تماس

۰۲۱-۸۸۰۷۸۰۰۰

مشاوره رایگان

تماس می‌گیریم

سوال بپرس

جواب می‌دهیم

تزریق چربی به دست برای جوان سازی

فرم مشاوره و رزرو آنلاین تزریق ژل به دست

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تزریق چربی به دست چگونه است؟

تزریق چربی به دست در کلینیک یا بیمارستان و تحت بی حسی موضعی و یا تزریقی انجام می‌شود. فرآیند برداشت چربی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و بعد از آن، تزریق چربی به ناحیه مورد نظر، حدودا ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دیگر طول می‌کشد که بستگی به تعداد نواحی تزریقی دارد. در ابتدا ممکن است ناحیه تزریق شده بیش از حد پر به نظر برسد اما در ماه اول ۵۰ درصد از چربی تزریق شده جذب می‌شود.

تزریق چربی به دست برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

تزریق چربی به دست می‌تواند یک انتخاب مناسب و کارآمد برای افرادی باشد که به دلایل مختلفی مانند افزایش سن چربی دست خود را از دست داده‌اند و می‌خواهند پوست دستی جوان و شاداب داشته باشند. همچنین برای درمان زخم‌، جای زخم و برطرف کردن بثورات پوستی، از این روش استفاده می‌شود.

تزریق ژل به دست

مزایای تزریق چربی به دست

در این بخش به مزایا و فواید تزریق چربی به دست پرداخته‌ایم:

عدم بروز واکنش‌های آلرژیک: در این روش به دلیل اینکه چربی‌ها از بدن خود بیمار گرفته می‌شود، احتمال بروز حساسیت و آلرژی تقریبا وجود ندارد.

نتایج بلند مدت: ماندگاری نتایج این روش نسبت به تزریق ژل بیشتر است و تقریبا تا چندین سال باقی میماند.

تغییرات ظاهری طبیعی: تغییرات ایجاد شده در این روش به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی، طبیعی و عادی هستند.  

phone

۰۲۱-۸۸۰۷۸۰۰۰

برای مشاوره و اطلاع از قیمت‌ها با ما در ارتباط باشید.

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید.

عوارض تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست نیز دارای عوارض جانبی و احتمالی است که نیاز به انجام مراقبت‌های بعد از تزریق دارد. در ادامه برخی از شایع‌ترین عوارض جانبی بعد از تزریق چربی به دست را آورده‌ایم:

  • کبودی
  • تورم
  • قرمزی
  • خونریزی

بروز این عوارض شایع و طبیعی است و در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود. اما در برخی موارد بسیار نادر به دلایل مختلفی از جمله ناشی بودن پزشک در نحوه تزریق چربی باعث بروز عوارض زیر می‌شود که در صورت مشاهده علائمی مانند تغییر رنگ پوست به کبودی و درد سریعا به پزشک مراجعه کنید.

  • عفونت
  • نکروز پوستی
  • واکنش‌های آلرژیک و حساسیت

 

تزریق چربی به دست

مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به دست

یکی از مهم‌ترین موارد برای کمک به بهبودی و کاهش عوارض جانبی بعد از درمان، رعایت و توجه به دستورالعمل‌های پزشکی و مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به دست است. این مراقبت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

استفاده از یخ: برای کاهش تورم و قرمزی، در ساعت‌های اولیه بعد از تزریق چربی توصیه می‌شود از کمپرس یخ استفاده کنید.

پرهیز از ماساژ دادن و فشار آوردن: از ماساژ دادن و فشار آوردن شدید در ناحیه تزریق شده خودداری کنید.

مصرف به موقع داروها: بعد از جراحی معمولا پزشک برای کاهش درد و جلوگیری از بروز عفونت، دارو تجویز می‌کند که باید در زمان تعیین شده مصرف کنید.

توجه به دستورالعمل‌های پزشک: بعد از اتمام جراحی، پزشک شما ممکن است نکات خاصی درباره نحوه مراقبت از ناحیه درمانی ارائه دهد که برای بهبودی سریع‌تر و کاهش عوارض جانبی باید رعایت شود.

نتایج نهایی تزریق چربی به دست

یکی از مزایای تزریق چربی به دست، قابل مشاهده بودن نتایج در مدت کوتاهی بعد از تزریق است. معمولا بیشتر افراد بعد از گذشت چند هفته از درمان، نتایج نهایی را مشاهده خواهند کرد. با گذشت زمان، مقداری از چربی تزریق شده جذب می‌شود و تورم و کبودی‌های اولیه کاهش می‌یابد و ظاهر نهایی به تدریج مشخص می‌شود.

نتیجه گیری

تزریق چربی به دست برای رفع چین و چروک، یکی از ایمن‌ترین و محبوب‌ترین تکنیک‌های زیبایی است. برای دستیابی به نتایج مطلوب و کاهش عوارض جانبی، نیاز است که به کلینیک معتبر مراجعه کنید و مراقبت‌های بعد از تزریق چربی را جدی بگیرید. همچنین این عمل باید توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود. در کلینیک دکتر رابط با انجام مشاوره‌های لازم قبل از عمل، نیازها و اهداف شما بررسی می‌شود، توسط تیم تخصصی تزریق چربی، عمل انجام می‌شود و در نتیجه مراقبت‌ها و توصیه‌های لازم در اختیارتان قرار می‌گیرد. همچنین کادر پزشکی بعد از عمل جراحی، جهت پیگیری‌های بعدی با شما در ارتباط هستند.