ماندگاری تزریق ژل؛ ژل لب بعد از چند روز طبیعی میشه؟

تزریق ژل به لب یکی از پرطرفدارترین روش ها برای افزایش زیبایی و جذابیت صورت می باشد. تزریق ژل به لب که یکی از انواع پرکننده های پوستی است، حجم لب های شما را افزایش می دهد و ظاهر زیبا تری را برای شما به وجود می آورد. البته که داوطلبان تزریق ژل به لب باید از سلامت جسمی خوبی برخوردار باشند و انتظارات واقع بینانه ای از نتایج تزریق ژل به لب داشته باشند.

نکات قبل از تزریق ژل به لب

 همچنین ببینید: بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهران

ژل لب بعد از چند روز طبیعی میشه؟

بعد از تزریق ژل لب، معمولاً بین ۱ تا ۲ هفته طول می‌کشد تا لب‌ها به طور کامل طبیعی شوند.

میزان ماندگاری تزریق ژل به لب

تزریق ژل به لب باعث افزایش حجم لب های شما و ایجاد ظاهری جذاب تر در شما می شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که تزریق ژل به لب روند پیری را در افراد متوقف نمی کند، بلکه تنها این کار ممکن است باعث به تاخیر افتادن به وجود آمدن نشانه های پیری در صورت افراد بشود. همچنین باید ذکر کنیم که تزریق ژل به لب می تواند شما را در دستیابی به ظاهر دلخواهتان  برای مدت زمان موقتی کمک بکند. در واقع این طور باید گفت که نتایج حاصل از تزریق ژل به لب به صورت موقت می باشد.

و با گذشت زمان ممکن است که اثرات آن از بین برود. به همین دلیل نیاز می باشد که تزریق ژل به لب هر چند ماه یکبار مجددا تکرار بشود. البته که عواملی چون ژنتیک، سیگار کشیدن، میزان قرار گیری در معرض نور خورشید و … بر میزان این ماندگاری تاثیر گذار است.

اما باید گفت نتایج تزریق ژل به لب معمولا ۱۲ تا ۱۸ ماه در صورت فرد ماندگار است. با این حال، این مدت زمان ماندگاری، بستگی زیادی به سن و سرعت تجزیه یا متابولیسم بدن افراد دارد. معمولا در افراد جوان تر سرعت سوزاندن کالری و انرژی بیشتر است، به همین خاطر میزان ماندگاری تزریق ژل به لب در آن ها کمتر می باشد. همچنین باید به این نکته توجه نمود که یکی دیگر از کاربرد های تزریق ژل، برطرف کردن خطوط عمیق اخم با استفاده از تزریق ژل می باشد.

نکات قبل از تزریق ژل به لب

مشاوره ی قبل از تزریق ژل به لب

برای تزریق ژل به لب باید به این نکته توجه کنید که در سن مناسبی برای این کار اقدام کنید. چرا که در صورتی که سنتان بسیار پایین یا بسیار بالا باشد، ممکن است که این کار خطراتی برای شما به همراه داشته باشد. در جلسه ی مشاوره ای قبل از تزریق ژل به لب برگزار می شود، شما باید تمام انتظارات خود را از تزریق بیان کنید و پزشک متخصص نیز باید شما را با تمام نکات و مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب آشنا کند تا بتوانید بهترین نتایج تزریق ژل به لب را به دست آورید.


همچنین ببینید: بهترين متخصص تخليه ژل


چه نکاتی در تزریق ژل به لب مهم می باشد؟

سلامت جسمانی و فرم صورت شما در انجام این اقدام زیبایی بسیار مهم است. به همین خاطر ارائه‌دهنده ی خدمات تزریق ژل به لب به شما باید قبل از تزریق سلامت عمومی شما را ارزیابی بکند. از جمله شرایط سلامتی قبلی یا عوامل خطر آفرین برای شما. به عنوان مثال در مورد هر گونه آلرژی و حساسیتی که دارید، باید بررسی شود. همچنین شما موظف هستید که در مورد داروهایی که در حال مصرف آن ها هستید، از جمله مکمل های گیاهی، پزشک خود را مطلع سازید. رعایت نکات و مراقبت های تزریق ژل به لب می تواند عوارض این اقدام زیبایی را کاهش بدهد.

در طی مدت زمان تزریق ژل به لب چه اتفاقی می افتد؟

در طول مدت زمان تزریق ژل به لب، ارائه دهنده ی مراقبت های بهداشتی به شما، یک بی حس کننده ی موضعی روی لب های شما قرار می دهد. بی‌حسی موضعی لب‌های شما را بی‌حس می‌کند تا در زمان تزریق دردی احساس نکنید و این روند تا حد امکان برایتان راحت باشد. کرم های بی حس کننده اغلب از بنزوکائین، لیدوکائین و تتراکائین تشکیل شده اند. و تا مدت زمان حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بعد از تزریق، لب های شما را بی حس نگه می دارند. البته اگر به این مواد بی حس کننده آلرژی دارید، پزشک متخصص زیبایی برای بی حس کردن لب‌های شما، می تواند از روش های دیگری استفاده نماید. حدودا به اندازه ی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بعد از استفاده از بی حس کننده ها، زمان می برد تا لب های شما به طور کامل بی حس شوند.

پس از مرحله ی بی حسی کامل، پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق پرکننده ژل به برخی یا همه قسمت‌های لب‌، از جمله حاشیه های لب ها، انحنای مرکز لب بالایی لب و … استفاده می‌کند. در این هنگام شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد، اما ممکن است احساسی مانند نیشگون گرفتن را تجربه کنید و یا این که چشمانتان آب بیفتد. به طور متوسط، میزان ژل تزریق شده به لب، حداقل ۱ میلی لیتر می باشد که چیزی به اندازه ی حدود یک پنجم قاشق چای خوری است. البته که میزان ژل تزریقی به لب برای هر فرد بسته به وضعیت لب فرد قبل از تزریق و انتظاراتی که از تزریق ژل به لب دارد، متفاوت می باشد. بعد از اتمام فرایند تزریق ژل به لب نیز، می توانید از یک کیسه یخ روی لب‌هایتان قرار دهید تا تورم و کبودی را به حداقل برسانید. تمام فرایند تزریق ژل به لب ممکن است ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول بکشد.

بعد از تزریق ژل به لب چه اتفاقی می افتد؟

پس از تزریق ژل به لب، پزشک متخصص شما را تا ۱۵ دقیقه تحت نظر خواهد داشت تا مطمئن شود که هیچ عارضه ی جانبی از جمله سرگیجه، حالت تهوع یا خونریزی شدید برایتان به وجود نیامده است. هنگامی که پزشک تشخیص داد که دیگر نیازی به نظارت ندارید، به شما اجازه می دهد به خانه بروید. بعد از تزریق لب های شما ممکن است متورم، حساس و کبود شده باشند. تورم معمولاً بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین می رود، اما ممکن است تا یک هفته نیز طول بکشد. تقریبا با گذشت ۲ هفته از تزریق می توانید نتایج تزریق ژل به لب را در چهره ی خود به طور نهایی احساس کنید. و از زیبایی که به چهره ی شما افزوده شده است، لذت ببرید.

خانمی در حال دریافت‌ ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب – مسواک زدن بعد از تزریق ژل لب

  1. برای کاهش التهاب، درد و تورم از کیسه یخ تا ۱۰ دقیقه استفاده کنید.
  2. حداقل به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق، از استفاده از رژ لب، بالم لب یا هر محصول دیگری روی لب هایتان خودداری کنید.
  3. در هنگام مسواک زدن مراقب باشید که برخورد و آسیبی به لب هایتان صورت نگیرد.
  4. بعد از تزریق ژل به لب مقدار بیشتری آب بنوشید.
  5. حداقل ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل به لب از ورزش کردن خودداری کنید.

با رعایت این مراقبت ها می توان عوارض تزریق ژل را کاهش داد.


همچنین ببینید: علت گلوله شدن لب بعد از تزریق


مزایای تزریق ژل به لب کدام اند؟

تزریق ژل به لب مزایای زیادی دارد، از جمله:

  1. روشی بی خطر است. در واقع عوارض جانبی برای تزریق ژل به لب وجود دارد. و یا این که عوارض آن بسیار کم می باشد.
  2. چهره یا زیباتر و جذاب تر از قبل را تجربه می کنید که این موضوع اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.
  3. آخرین و مهم ترین مزیت تزریق ژل به لب این می باشد که برگشت پذیر هستند. به این معنا که اگر پس از تزریق از ظاهر خود راضی نبودید، می توانید ژل تزریق شده به لبتان را تخلیه نمایید.

خطرات تزریق ژل به لب

تزریق ژل به لب خطراتی را به همراه دارد، از جمله ی این خطرات می توان موارد زیر را نام برد:

  1. خونریزی و درد در محل های تزریق.
  2. تب.
  3. تغییر رنگ یا حساسیت لب.
  4. عفونت.
  5. مرگ بافتی (به خطر افتادن عروق)، که در صورت تزریق فیلر لب به ناحیه ی نادرست از لب، ممکن است رخ دهد.
  6. پس از تریق ممکن است که لب های شما اندازه های مختلفی داشته باشند (عدم تقارن).
  7. پرکننده لب ممکن است در نواحی دیگر صورت شما، معمولاً به سمت بینی حرکت کنند باعث ایجاد خونریزی شوند.

البته که تمامی این عوارض و خطرات در صورتی به وجود می آید که افراد در کلینیکی نامعتبر و توسط فردی که تخصص و تجربه ای در این زمینه ندارند، اقدام به تزریق ژل کنند.

ماندگاری تزریق ژل لب

ماندگاری تزریق ژل گونه

به طور کلی، ماندگاری تزریق ژل گونه بین ۶ تا ۱۸ ماه است. اما این زمان می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد.

آیا استفاده از پر کننده های پوستی برای افزایش حجم لب ها مضر است؟

پس از این که مشخص شد آیا شما کاندید مناسب برای تزریق ژل به لب هستید و یا خیر، باید گفت که استفاده از ژل برای افزایش سایز لب یک درمان پزشکی می باشد. زمانی که تزریق ژل به لب های شما توسط یک ارائه دهنده ی مراقبت های بهداشتی با تجربه از جمله جراح پلاستیک، متخصص پوست یا جراح زیبایی انجام شود، دیگر جای نگرانی برای شما نیست و پس از تزریق عوارضی برایتان به وجود نخواهد آمد. به همین خاطر بسیار مهم است که در مکان هایی چون سالن های زیبایی و یا … اقدام به تزریق ژل به لب هایتان نکنید.

آیا تزریق ژل به لب باعث ایجاد عفونت در افراد می شود؟

در صورتی که نتایج تزریق ژل به لب برایتام مهم است، باید به نکاتی توجه کنید. اگر تزریق ژل لب را از یک ارائه دهنده ی مراقبت های بهداشتی باتجربه و یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه دریافت نکنید، خطر ایجاد عفونت و … برای شما وجود دارد. همچنین در صورت استفاده از برند های نا مناسب و یا حتی بدون تاریخ مصرف ممکن است که خطراتی چون از بین رفتن بافت های اطراف لب و … شما را تهدید کند. پس بسیار مهم می باشد که چنین فرایند حساسی در یک کلینک معتبر و توسط پزشک متخصص انجام بشود.

تزریق ژل به لب در کلینیک زیبایی دکتر رابط

کلینیک زیبایی دکتر مهرشاد رابط، یکی از بهترین و مطرح ترین کلینیک ها در زمینه ی تزریق ژل لب، آماده ی ارائه ی خدمات به شما می باشد. تخصص و تجربه ی موفق این مجموعه در زمینه ی تزریق ژل و سایر عمل های زیبایی این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد تا نگرانی از خطرات و عوارض تزریق ژل به لب نداشته باشید. و بتوانید به راحتی به زیبایی و جذابیت چهره ی خود بیافزایید.

 جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

 

آیا تزریق ژل به لب با درد همراه است؟

ممکن است در زمان تزریق ژل به لب، درد خفیفی را در محل های تزریق تجربه کنید. البته که این درد خفیف با گذشت زمان بعد از ۱۲ تا ۲۴ ساعت از بین می رود.

آیا تزریق ژل به لب در دوران بارداری ممکن است؟

هیچ نظر قطعی در رابطه با این که تزریق ژل به لب در دوران بارداری با عوار عمراه است، صورت نگرفته است. به هیمن خاطر در این رابطه نمی توان نطرات دقیقی ارائه داد. به همین دلیل توصیه ی ما به شما این است که در صورتی که باردار هستید و قصد تزریق ژل به لب هاب خود دارید، بهتر است که با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

چرا میزان ماندگاری ژل در نقاط مختلف بدن متفاوت است؟

نتیجه ی تزریق ژل در نقاط مختلف بدن دائمی نیست. در هر قسمت بدن بسته به بافت آن عضو و … میزان ماندگاری تزریق ژل متفاوت می باشد. که مدت زمان آن نیز تنها چند ماه است.

ماندگاری تزریق ژل در چه سنی بیشتر است؟
اگر به دنبال یک پرکننده پوست برای مبارزه با علائم پیری هستید، اواسط دهه ۲۰ سالگی شما اغلب زمان خوبی برای شروع است. بدن شما در حدود ۲۶ سالگی شروع به از دست دادن استخوان و کلاژن می کند، بنابراین زمان خوبی برای شروع تزریق ژل است. با شروع زودهنگام، به محصول کمتری نیاز خواهید داشت.
ماندگاری تزریق ژل بیشتر است یا بوتاکس؟
در مقایسه با بوتاکس، ژل نیز به همان اندازه موثر است. مدت زمان تأثیر ژل پوستی عمدتاً بر اساس نوع پرکننده متفاوت است. برخی از آنها ممکن است به اندازه بوتاکس دوام داشته باشند، در حالی که انواع دیگر پرکننده ها می توانند بیش از یک سال دوام داشته باشند.

راه‌های ماندگاری ژل صورت

ماندگاری ژل صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع ژل: ژل‌های مختلف ماندگاری متفاوتی دارند. به طور کلی، ژل‌های اسید هیالورونیک ماندگاری بیشتری نسبت به ژل‌های کلاژن دارند.
  • محل تزریق: ژل‌هایی که در نواحی با حرکت زیاد مانند لب‌ها تزریق می‌شوند، ماندگاری کمتری نسبت به ژل‌هایی که در نواحی با حرکت کم مانند خطوط پیشانی تزریق می‌شوند، دارند.
  • سن و متابولیسم: افراد جوان‌تر با متابولیسم سریع‌تر، ژل را سریع‌تر جذب می‌کنند و در نتیجه ماندگاری ژل در آنها کمتر است.
  • مراقبت‌های بعد از تزریق: مراقبت‌های بعد از تزریق مانند عدم قرار گرفتن در معرض نور خورشید و عدم استعمال دخانیات می‌تواند به افزایش ماندگاری ژل کمک کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳۲ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.