بوتاکس روش غیر جراحی و کارآمدی است که معمولا پزشک های زیبایی به مراجعین خود پیشنهاد می کنند. در این روش پزشک پس از بررسی آناتومی صورت شما، از بوتاکس جهت کاهش حجم عضلات بزرگ صورت استفاده می کند. پس از تزریق بوتاکس به عضلات ماستر، شاهد کاهش حجم این عضلات هستید و تا چند ماه پس از تزریق که اثرات بوتاکس باقی می ماند شاهد خط فکی ظریف و زیبا و برجسته تر شدن استخوان های صورت خواهید بود.

  • تزریق درمانی بوتاکس
  • دوران نقاهت کوتاه مدت
  • بهترین متخصص تزریق بوتاکس
  • کمترین عوارض تزریق

درخواست نوبت یا وقت مشاوره

لطفا نام و شماره موبایل خود را در فرم زیر وارد کنید:

دریافت مشاوره

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نتیجه زاويه سازی صورت با بوتاكس

در طول تاریخ عوامل بسیاری در تعیین معیار های زیبایی دخیل بوده اند. صورت های زاویه ای از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از معیارهای زیبایی شناسی چهره محسوب می شدند. بسیاری از افراد از صورت های مربعی، گرد و یا بیضی خود ناراضی هستند و تمایل به داشتن صورت های زاویه ای دارند. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی، روش های بسیاری برای رسیدن به معیارهای زیبایی شخصی بوجود آمده است و افراد می توانند با عمل های کم ریسک و ساده و با هزینه های مقرون به صرفه به چهره ی دلخواه خود برسند. استفاده از بوتاکس برای لاغر و یا زاویه دار کردن صورت یکی از روش های مرسوم زاویه سازی صورت است که در سراسر جهان به عنوان یکی از پر طرفدارترین روش های زاویه سازی غیر جراحی شناخته می شود.

سم بوتولینوم (Botulinum toxin) که با نام تجاری بوتاکس در ایران شناخته می شود، نوعی سم است که از سم باکتری کلستریدیوم تهیه شده و به جهت ایجاد فلج موقت به عضلات صورت تزریق می شود. تزریق بوتاکس که یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی غیر جراحی در سراسر جهان است به وسیله سوزن های بسیار ظریف و با کمترین میزان درد انجام می شود. تاثیر بوتاکس بسته به عوامل متعددی از جمله نوع مواد مورد استفاده، ناحیه ای که تزریق انجام می شود، سن و متابولیسم بدن فرد بستگی دارد.

زاویه سازی صورت راهکاری برای ایجاد خط فک و زاویه دار کردن چانه است. زاویه سازی صورت که در اکثر موارد از طریق عمل های غیر جراحی صورت می گیرد راهکاری است برای افرادی که چانه هایی کوچک دارند یا بر اثر عواملی مانند افزایش سن و چاقی و انباشت چربی در آن ناحیه خط چانه خود را از دست داده اند. زاویه سازی با روش های مختلفی صورت می گیرد. با اینکه روش های عمل غیر جراحی متداول ترین راه برای زاویه سازی صورت محسوب می شوند اما پس از بررسی نهایی آناتومی چانه، بهترین راه زاویه سازی با نظر پزشک زیبایی انتخاب می شود.

نحوه زاویه سازی صورت با بوتاکس

پیش از پرداختن به نحوه ی تزریق لازم است اشاره کردیم تزریق بوتاکس درد ندارد و پزشک با استفاده از داروی بی حسی احتمال احساس کمترین میزان درد را نیز برطرف می کند. تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های ظریف و مخصوص طی تزریق های کوچک و متعدد به بخشی از عضله ماستر در امتداد خط فک صورت می گیرد.

ماندگاری زاویه سازی صورت با بوتاکس

ماندگاری بوتاکس صورت به عوامل متعددی بستگی دارد. نباید انتظار داشت دقیقا پس از تزریق شاهد تغییرات دلخواه باشیم. به طور کلی مدت زمان لازم برای اینکه شاهد نتایج زاویه سازی با بوتاکس روی صورت باشیم ۶ هفته در نظر گرفته می شود و در صورت طی کردن دوره ی کامل درمان نتایج مورد نظر بین ۶ ماه تا یک سال و نیم دوام خواهد داشت. لازم است ۳ ماه پس از اولین تزریق به پزشک خود مراجعه کرده و پس از ارزیابی نتیجه تزریق ضرورت لزوم تزریق های چند مرحله را بررسی کنید. برای رسیدن به حداکثر نتیجه ممکن است در کل به ۳ جلسه تزریق نیاز داشته باشید که معمولا در بازه های زمانی ۳ ماهه انجام می شود. از آنجایی که بدن انسان به طور مرتب انتقال دهنده های عصبی جدید می سازد و تاثیر مسدودکنندگی بوتاکس پس از گذشت یک بازه زمانی از بین می رود، به توصیه پزشکان زیبایی لازم است هر ۳ تا ۴ ماه یکبار بوتاکس تمدید شده تا بیشترین میزان تاثیرگذاری آن روی پوست مشخص باشد. در کنار این موارد میزان دوام بوتاکس شامل معیارهای دیگری از جمله کیفیت و نوع بوتاکس، میزان بوتاکس تزریق شده، متابولیسم بدن فرد، میزان فعالیت بدنی، مهارت فرد تزریق کننده، حالت صورت و… دارد.

هزینه زاويه سازی صورت با بوتاكس

هزینه بوتاکس بسته به عواملی از جمله نوع بوتاکس، میزان بوتاکس تزریقی، دستمزد پزشک و مرکز محل انجام عمل زیبایی متفاوت است. بنابراین هزینه ثابتی برای آن در نظر گرفته نمی شود. اما به طور کلی تزریق بوتاکس یکی از عمل های غیر جراحی زیبایی مقرون به صرفه محسوب می شود.

زاویه سازی صورت کشیده با بوتاکس

این روش اغلب توسط افرادی که شکل صورت آنها پر، گرد یا لاغر است مورد استفاده قرار می ‌گیرد و افراد با صورت v شکل تغییر زیادی در ظاهر صورت خود نخواهند دید. گرچه این موضوع کاملا اختیاری بوده و افراد می ‌توانند مطابق سلیقه خود به انجام این روش زیبایی بپردازند.

زاویه سازی صورت با تزریق بوتاکس

مزایا زاويه سازی صورت با بوتاكس

دانستن اینکه کدام روش جراحی برای شما مناسب تر است، می ‌تواند به شما کمک کند ظاهری را که همیشه می‌ خواستید بدست آورید. روش های کانتورینگ یا زاویه سازی صورت مانند جراحی لیفت می تواند عضلات را سفت کرده و خطوط و چین و چروک های سطحی را صاف کند. زاویه سازی صورت با بوتاکس به ما کمک می کند تا به سرعت و به طور موثر به بهترین نتیجه برسیم. بوتاکس کاربردهای پزشکی زیادی دارد، از جمله درمان میگرن، تعریق بیش از حد و اصلاح تنبلی چشم. بوتاکس به صورت تزریقی در دسترس است و این نوع تزریق به کنترل و رفع چین و چروک ها کمک می کند که توسط متخصصان به عنوان چین و چروک های پویا شناخته می شود، این موارد شامل خطوط پیشانی، اطراف چشم و شیارهای بین ابروها است که به عنوان خط اخم شناخته می شوند.

عوارض زاویه سازی صورت مردان با بوتاکس

مردان بیشتر برای کاهش علائم پیری به بوتاکس روی می آورند. تفاوت بسیار کمی بین روش تزریق بوتاکس برای مردان و زنان وجود دارد. این روش به طور معمول در یک کلینیک یا مطب پزشک انجام می شود و حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد. تنها چیزی که می تواند آن را برای مردان متفاوت کند این است که ممکن است به واحدهای بیشتری نیاز داشته باشید – این می تواند هم به اندازه اجزای صورت شما و هم به میزان قوی بودن عضلات موجود در این نواحی بستگی داشته باشد. بوتاکس به هیچ وجه به زمان ریکاوری زیادی نیاز ندارد. شما می توانید بلافاصله پس از درمان به محل کار خود بروید، اگرچه ممکن است در چند روز اول تورم، قرمزی و کبودی جزئی وجود داشته باشد.

تزریق بوتاکس به طور کلی به خوبی تحمل می شود، اما برخی از افراد ممکن است به دلیل حجم بالای مواد تزریقی عوارض جانبی را تجربه کنند یا زمان بهبودی طولانی تری داشته باشند. عوارض جانبی جزئی شامل تحریک، سردرد، درد، تب، خشکی پوست یا کبودی در محل تزریق است. عفونت نیز امکان پذیر است و بسته به محل تزریق، ممکن است دچار افتادگی پلک، ریزش اشک یا آبریزش بینی شود. عوارض جانبی جدی زمانی که بوتاکس برای مقاصد پزشکی (مانند درمان میگرن) استفاده می شود بیشتر از موارد زیبایی است.

مشاوره با پزشک متخصص قبل از تزریق بوتاکس

مهم ترین نکته ای که برای انجام هرگونه عمل زیبایی لازم است مدنظر داشته باشید، مشورت با پزشک پیش از تصمیم گیری و انجام عمل های زیبایی تحت نظر پزشک متخصص و در مراکز درمانی معتبر است. از انجام انواع عمل های غیر جراحی زیبایی از جمله تزریق ژل، بوتاکس، درمان های لیزری… در محیطی غیر از محیط های درمانی و بدون حضور پزشک اکیدا خودداری کنید چرا که ممکن است موجب به بار آوردن خسارت های جبران ناپذیری شود.

نحوه زاویه سازی صورت با بوتاکس چگونه است؟

تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های ظریف و مخصوص طی تزریق های کوچک و متعدد به بخشی از عضله ماستر در امتداد خط فک صورت می گیرد.

ماندگاری زاویه سازی صورت با بوتاکس چقدر است؟

به طور کلی مدت زمان لازم برای اینکه شاهد نتایج زاویه سازی با بوتاکس روی صورت باشیم ۶ هفته در نظر گرفته می شود و در صورت طی کردن دوره ی کامل درمان نتایج مورد نظر بین ۶ ماه تا یک سال و نیم دوام خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

پزشکان

physicians

سوالات متداول

FAQ

پرسش و پاسخ

Comment
ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.