تزریق ژل برای افتادگی پوست

تزریق ژل برای افتادگی پوست، داشتن پوستی جوان شاداب یکی از خواسته هایی است افراد در سنین مختلف به ویژه در سنین بالاتر مشتاقانه به دنبال آن هستند. با بالا رفتن سن ناگزیر تغییراتی در پوست پدید می آید که آن را از نشاط و جوانی گذشته دور می کند. آسیب های پوستی، قرار گرفتن های طولانی مدت در معرض نور خورشید عواملی است که در افتادگی پوست و پیدایش چین و چروک در سنین بالاتر دخیل هستند اما به عنوان مهم ترین عامل افتادگی پوست در سنین بالاتر می توان به از دست دادن کلاژن و الاستین موجود در پوست اشاره کرد. امروزه روش های بسیار زیادی برای جلوگیری و یا کاهش چین و چروک های پوست صورت وجود دارد. برخی از روش ‌های درمانی برای رفع شلی و افتادگی پوست عبارتند از تزریق ژل و بوتاکس، انواع روش های درمانی با لیزر از جمله ار اف و هافو. تزریق ژل برای افتادگی پوست موجب سفت شدن، روشن کردن و استحکام بیشتر پوست می‌ شوند نسبت به عمل های جراحی زیبایی درد، هزینه و ریسک کمتری دارند و باعث بروز تغییرات مثبت بسیاری در پوست می شوند.

تزریق ژل برای افتادگی پوست

علل شل‌شدگی و افتادگی پوست

  • کاهش کلاژن و قابلیت ارتجاعی پوست

طی روند تدریجی افزایش سن با کاهش قابلیت ارتجاعی پوست و از دست دادن کلاژن و الاستین، پوست نشاط و جوانی خود را از دست داده و بیش از پیش تحت تاثیر گرانش زمین قرار می گیرد و دچار افتادگی و شل شدگی می شود. همچنین با افزایش ساخت کلاژن در بدن کاهش می یابد و از آنجایی که این پروتئین وظیفه تعویض و ترمیم سلول های مرده پوست را دارد و موجب جوانسازی پوست می شود، کلاژن به پوست خاصیت ارتجاعی می دهد و با حفظ آب بافت پوستی مانع از خشکی و چین و چروک می شود. بنابراین کاهش تولید آن نقش موثری در شل شدگی و افتادگی پوست دارد.

  • قرارگیری در معرض آفتاب

نور خورشید بهترین منبع دریافت ویتامین D است و دریافت مرتب آن تاثیر بسیار مثبتی در سلامت روان افراد دارد در همین حال باید از پوست خود در برابر اشعه های ماورا بنفش خورشید محافظت کرد چرا که در پوست نفوذ می کنند و تارهای کلاژن موجود در پوست آسیب می ‌زنند. همچنین اشعه های آسیب زننده موجود در نور خورشید موجب بروز لکه های قهوه ای و چین و چروک و شل شدگی و افتادگی پوست در سنین بالاتر می شوند.

  • کاهش وزن سریع

با از دست دادن ناگهانی و مقداری زیادی وزن موجب از دست دادن مقداری زیادی از چربی زیر پوست و افتادگی پوست می شود که این افتادگی به مراتب در سنین بالاتر مشخص تر می شوند. همچنین نوسان وزن که شامل کاهش و افزایش سریع وزن می شود موجب کشیده شدن و دوباره جمع شدن های پی در پی پوست می شود که در عوارض آن در صورت نمایان می شود.

  • عدم تعادل هورمونی

هورمون هایی مانند استروژن به طور مستقیم بر تولید کلاژن و الاستین تاثیر می گذارد. عواملی مانند استرس و فشارهای روانی بالا و افزایش سن در خانم ها باعث کاهش ترشح استروژن و در نتیجه کاهش تولید پروتین هایی می شود که وظیفه آن ها احیا و جوانسازی پوست است.

تزریق ژل برای افتادگی پوست

تزریق ژل برای رفع افتادگی پوست

با پیشرفت هر روزه علم پزشکی راهکارهای زیادی برای جلوگیری و یا درمان افتادگی پوست یافت می شود. از عمل های جراحی پر هزینه با ریسک بالا گرفته تا درمان های لیزری و تزریق چربی و ژل و یا بوتاکس. برخی از این درمان به علت درد کمتر، ریسک پایین تر و هزینه معقول تر نسبت به جراحی های پلاستیک بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته و روز به روز به تعداد افرادی که این دسته از درمان ها را برای افتادگی پوست خود انتخاب می کنند افزوده می شوند.

فیلر یا ژل یکی از موثرترین راه های درمان غیر جراحی برای افتادگی پوست شناخته می شود و در میان افراد با سنین مختلف بسیار پرطرفدار است. تزریق ژل علاوه بر رفع افتادگی و شلی پوست، ظاهری بسیار طبیعی به پوست می بخشد. این روش موجب پر کردن چین و چروک، صاف کردن خطوط اطراف بینی و دهان، تقویت و بازگرداندن حجم به گونه ها یا نقاط فرو رفته خطوط لب موجب جوانسازی و بهبود بخشیدن تقارن در بین اجزای صورت می شود. تزریق ژل برای افتادگی پوست به وسیله سوزن های ریزی صورت می گیرد که معمولا احساس درد زیادی را در افراد به وجود نمی آورند و پس از تزریق افراد می توانند پس از یک استراحت چند ساعته فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

اقدامات قبل و بعد از جوانسازی پوست با تزریق ژل:

تزریق ژل به عنوان یکی از کم خطرترین راه ها برای جوانسازی شناخته می شود. معمولا پیش از انجام هر کدام از فرایندهای جوانسازی شما با پزشک متخصص در این زمینه مشورت می کند و در کنار بیان کردن انتظارات خود از عمل زیبایی مورد نظر توصیه می شود درباره بیماری های زمینه ای و حساسیت های دارویی با پزشک خود صادق باشید. پس از آن با راهنمایی های پزشک می توانید بهترین و کم ریسک ترین روش را برای رسیدن به انتظارات خود پیدا کنید.

قبل و بعد از تزریق ژل نسبت به انجام تمام موارد زیر اطمینان کسب کنید:

  • در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی هستید و دارو استفاده می کنید حتما پیش از تزریق به پزشک خود بگویید.
  • در بازه زمانی یک هفته ای قبل از تزریق از مصرف الکل و استعمال دخانیات پرهیز نمایید.
  • توصیه می شود به مدت یک هفته قبل از تزریق کردن فیلر از داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین پرهیز کنید.
  • تا ۲۴ ساعت از آرایش صورت اجتناب کنید.
  • مدت دو هفته قبل از تزریق ژل برای افتادگی پوست از انجام خدمات دندانپزشکی پرهیز کنید.
  • تا سه روز بعد از جوانسازی با تزریق ژل برای رفع کبودی و تورم از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • از ماساژ دادن و وارد کردن فشارهای غیر ضروری در ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • توصیه می شود پس از تزریق ژل ماهی و امگا سه مصرف کنید.

در نهایت توصیه می شود کلیه عمل ها و یا تزریق های مربوط به زیبایی را در مراکز معتبر و توسط پزشک انجام دهید.

 جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

 

آیا تزریق ژل به افتادگی پوست کمک می کند؟

تزریق ژل به دلیل خواص منحصر به فرد خود به رفع علائم پیری پوست مانند شلی پوست ( افتادگی پوست) و نازک شدن لایه های پوست که به دلیل روند طبیعی پیری و کاهش تولید کلاژن رخ می دهد، کمک می کند.

بهترین راه حل برای افتادگی پوست کدام تزریق است؟

درمان تزریق ژل راه حلی برای بسیاری از مشکلات پوستی که ما روزانه با آنها سروکار داریم ارائه می دهد. برای افرادی که دچار چین و چروک، خزش یا شلی پوست می شوند، این درمان مثال زدنی است. چین و چروک های پوست شما را از بین می برد و آن را شفاف، بدون لک و بی عیب نشان می دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.