فشیال صورت یکی از شیوه‌ های درمانی و زیبایی عمیق پوست است که شامل مراحل گوناگونی می باشد. پس از پایان این مراحل، پوست شما روشن، لطیف و زیبا خواهد شد. به ‌نوعی فشیال پوست یک شیوه جوان ‌سازی به شمار می‌ آید و برای افرادی که پوستشان جوش، لک و آکنه دارد، مناسب خواهد بود. همچنین این شیوه از درمان برای پوست‌ هایی که بیش از حد خشک یا چرب هستند و منافذ باز دارند نیز مناسب است. هدف اصلی از انجام فشیال پوست، بهبود شرایط پوست است که شما می ‌توانید در مدت ‌زمان کوتاهی نتیجه آن را مشاهده کنید. مزیت‌ های این شیوه از درمان برای هر فرد با توجه به شرایط پوستی اش، متفاوت خواهد بود، اما به ‌طور کلی بسیاری از افراد به انجام فیشال صورت برای پیشگیری از پیری پوست می ‌پردازند، زیرا این شیوه از درمان به آبرسانی پوست کمک می ‌کند و این موضوع روند پیری را به تاخیر می‌اندازد. خدمات فیشیال صورت دکتر رابط در بخش های زیر انجام می شود.

  • پاکسازی کامل پوست
  • فیشیال ضد جوش
  • فیشیال ضد لک
  • اسید تراپی
  • مزوپیل
  • دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته فیشیال
  • رفع تیرگی پوست

درخواست نوبت یا وقت مشاوره

لطفا نام و شماره موبایل خود را در فرم زیر وارد کنید

دریافت مشاوره

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مراحل انجام فشیال صورت

مراحل انجام فیشیال صورت با توجه به نوع پوست هر فرد متفاوت خواهد بود، اما به ‌طور کلی انجام این مراحل شامل یکسری مراحل مشخص می‌شود که برای موفقیت، باید تمام آن‌ها به ‌نوبت انجام شوند. در ادامه به بیان این مراحل به صورت مختصر اشاره می نماییم:

  • با مراجعه کننده مشورت کنید: شروع جلسه فیشال صورت باید با مشورت باشد. در مشورت با مراجعه ‌کننده فرمی داده می‌ شود که در آن سوالات متفاوتی پرسیده خواهد شد. این سوالات مربوط به داشتن بیماری پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی که فرد می‌ نوشد و مسائلی از این دست است. در پایان جلسه مشورت با مراجعه ‌کننده، متخصص پوست و زیبایی روند درمان را مشخص می ‌کند تا بهترین نتیجه به دست آید.
  • انجام کامل پاک سازی پوست: برای انجام پاک سازی پوست به تمیزکننده‌ های مناسب با انواع پوست نیاز است. برای این کار باید با استفاده از پنبه یا پد مخصوص، تمیزکننده را به روی پوست زد تا کامل تمیز شود. گاهی اوقات نیاز است که این مرحله دو بار صورت گیرد تا پوست به ‌طور کامل از هر نوع آلودگی پاک شود. سپس متخصص با استفاده از ذره ‌بین، پوست شما را بررسی می‌کند تا بفهمد نوع پوست شما چیست و از چه مواد و روشی باید برای فشیال استفاده کند.
  • بخار دادن پوست: متخصص برای خارج کردن جوش ‌های سرسیاه و سرسفید به ‌راحتی انجام شود، صورت مراجعه‌ کننده را بخور گرم می‌دهد. این کار باعث آرامش فرد می ‌شود. البته اگر پوست شما بسیار حساس باشد، شاید این مرحله انجام نشود.
  • درماپیلینگ (Dermaplaning): برای انجام این مرحله به تیغ‌های مخصوصی نیاز است که متخصص با استفاده از آن‌ها موهای اصلاح نشده و همچنین پوست‌های مرده را از روی پوست برمی‌دارد. انجام این کار باعث می‌شود که پوست در کوتاه‌ترین زمان روشن شود. در این مرحله ماساژ پوست نیز انجام می‌شود تا خون در زیر پوست به‌خوبی جریان پیدا کند. در نتیجه پوست شما شاداب و شفاف خواهد شد.
  • استفاده از ماسک‌های صورت: استفاده از ماسک‌های صورت باعث تقویت پوست می‌شود، از همین رو شما باید متناسب با نوع پوست مراجعه‌کننده، ماسکی را انتخاب کنید و بر روی پوست قرار دهید. این کار به جوانی و شادابی پوست نیز کمک می‌کند. البته گاهی اوقات از محصولات تقویتی دیگر مانند کرم و سرم‌های مخصوص نیز استفاده می‌شود.
فشیال صورت

انواع فشیال صورت

فشیال صورت نیز مانند سایر اقدامات درمانی و زیبایی دارای انواعی می باشد که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره می نماییم.

فشیال ساده

در فیشیال ساده (Facial) با استفاده از اسکراب‌ های ملایم، پاک سازی و لایه‌برداری پوست انجام می‌شود. همچنین با استفاده از ماساژهای ریلکسی، منافذ باز پوست را به‌خوبی تمیز می‌کنند و در انتها ماسک مناسبی را بر روی پوست می‌گذارند. این سرویس پوستی بیشتر برای افرادی که از لحاظ زمان فرصت کمی دارند، مناسب خواهد بود و از طرفی به دلیل آنکه لایه ‌برداری به‌ صورت سطحی انجام می‌شود، می‌تواند انجام آن هفته  ‌ای یک‌بار تکرار شود.

فیشال کامل

این سرویس پوستی در مقایسه با سرویس قبلی کامل‌تر است و سطح لایه‌برداری به شکل عمیق‌تری انجام می‌شود. همچنین در زمان انجام سرویس فشیال کامل، سر و گردن و شانه نیز به شکل تخصصی ماساژ داده می‌شوند و فرد با انجام این سرویس حس بسیار خوبی پیدا خواهد کرد. حال اگر شما پوست چرب با منافذ باز و همچنین مستعد جوش و آکنه دارید، باید بدانید انجام این سرویس معجزه خواهد کرد. 

مراحل فشیال صورت کامل

همان طور که اشاره شد، یکی از انواع فشیال، فشیال صورت کامل است که در ادامه به بیای کامل هر یک از مزاحل این نوع فشیال می پردازیم:

اکسیژن تراپی  (Oxy Facial)

پس از انجام فیشیال ساده ، نوبت به مرحله ی اکسیژن تراپی می‌ رسد. در این مرحله اکسیژن به شکل عمیق به پوست نفوذ می ‌کند که این موضوع به کلاژن سازی پوست منجر می ‌شود. اکسیژن تراپی برای تمام سنین به ‌ویژه خانم ‌های جوان و عروس‌ ها بسیار مناسب است و می ‌توانند با هفته ‌ای یک ‌بار انجام این کار به پوست ایده آل خود برسند. مهم ترین مزیت اکسیژن تراپی در تحریک پوست برای کلاژن سازی بیشتر می شود که همین موضوع جوانسازی دائمی را برای فرد در پی خواهد داشت.

گالوانیک فشیال کامل  (Galvanic Spa Facial) 

گالوانیک فیشیال شامل ماساژهای تخصصی صورت و گردن با استفاده از ژل ‌های مخصوص می باشد. و برای افرادی که نگران شل شدن پوست خود هستند، بسیار مناسب می باشد. این نوع سرویس پوستی در طی ۵ الی ۱۰ جلسه انجام می‌ شود و پس از گذراندن این تعداد جلسات فرد نتیجه ی دلخواه را در پوست مشاهده خواهد کرد. میزان فاصله ی بین جلسات گالوانیک فشیال نیز به شرایط پوستی فرد بستگی دارد که چه میزان دچار افتادگی شده است، و بسته به این میزان و شرایط فرد می تواند ۱ تا ۲ بار در هفته این اقدام زیبایی را انجام دهد.

گالوانیک گردن  (Neck Galvanic Spa)

در این مرحله از فشیال کامل با استفاده از ژل ‌های مخصوص گردن ماساژ داده می ‌شود و برای افرادی که نگران افتادگی و شل شدن پوست گردن خود هستند، مناسب می باشد. تاثیر گالوانیک گردن به خصوص برای افرادی است که درای غبغب هستند. با انجام چند جلسه گالوانیک گردن متوجه سفت شدن عضلات و پوست گردن و همچنین کاهش حجم غبغب خواهید شد. تعداد جلسه مور دنیاز برای این سرویس در راستای از بین بردن غبغب ۵ الی ۱۰ جلسه در نظر گرفته شده است که می ‌تواند بر اساس میزان افتادگی پوست گردن یک تا دو بار در هفته این کار را انجام داد.

رولر ماساژ غبغب و گردن  (Neck Roller Massage)

استفاده از رولر ماساژ در ناحیه غبغب، باعث می ‌شود خون ‌رسانی و تحریک فیبروبلاست‌ ها در این ناحیه افزایش پیدا کند، در نتیجه پس از چند جلسه انجام این کار بر روی گردن و غبغب افراد، آن ها متوجه کاهش حجم غبغب و سفتی پوست گردن خود خواهند شد. این سرویس پوستی برای تمام سنین و خانم ها و آقایان مناسب است و افراد می ‌توانند هفته‌ ای یک تا دو جلسه نسبت به انجام این موضوع اقدام کنند.

اولتراسوند فیشیال  (US Facial)

در طی انجام این سرویس از دستگاه اولتراسوند استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه می ‌توان پاکسازی عمیقی انجام داد و باعث خون ‌رسانی قوی به پوست و همچنین افزایش درناژ لنفاوی شد. از طرفی در زمان انجام این مرحله، از سرم‏ های کلاژن نیز استفاده می ‌شود که این موضوع به جذب مواد مغذی توسط پوست کمک می ‌کند. در نتیجه پس از انجام این مرحله، پوست درخشان و شفاف خواهد شد. می توان این گونه گفت که افرادی که خواهان پوستی شفاف و درخشان هستند، کاندیدای مناسبی برای این اقدام زیبایی می باشند.

میکرودرم ابریژن  (Microdermabrasion Facial)

برای انجام این مرحله به دستگاه میکرودرم ابریژن نیاز می باشد. استفاده از این دستگاه باعث می ‌شود که فیبروبلاست‌ ها تحریک شوند و این موضوع افزایش تولید کلاژن و الاستین را برای فرد در پی دارد. در نتیجه برای افرادی که از جای جوش و کدری پوست خود رنج می ‌برند، این شیوه از درمان بسیار مناسب خواهد بود. این افراد می‌ توانند متناسب با نوع پوست خود تعداد دفعات مختلفی از میکرودرم ابریژن را انجام دهند.

لایت تراپی  (Light Rejuvenation Facial)

لایت تراپی یک شیوه غیرتهاجمی برای جوان ‌سازی پوست صورت و گردن است که از طریق پالس ‌های منظم نور فیلتر شده صورت می گیرد. شما می ‌توانید ۵ الی ۱۵ جلسه ‌این کار را انجام دهید تا متوجه تاثیری که بر روی پوستتان می‌ گذارد بشوید. این سرویس پوست می‌ تواند تا حد زیادی خطوط ظریف صورت را نیز کاهش دهد.

مایکرو کارنت کامل  (Microcurrent Full Facial)

استفاده از امواج مایکرو کارنت برای ماساژ تخصصی صورت و گردن، یک شیوه مناسب است که می ‌توان با استفاده از آن علاوه بر ریلکس کردن عضلات صورت باعث تحرک خون ‌رسانی زیر پوست نیز شد. این شیوه کاملا غیر تهاجمی است و انجام آن به افراد بالای ۳۰ سال توصیه می ‌شود. این افراد می ‌توانند بدون انجام هیچ ‌گونه جراحی، شرایط  صورت خود را بهبود بخشند و با انجام جلسات منظم متوجه لیفتینگ پوست صورت و گردن خود شوند. برای اینکه نتیجه بهتری از مایکرو کارنت پوست بگیرید، توصیه می ‌شود ۱۰ جلسه در فاصله زمانی ‌های منظم به انجام این کار بپردازید.

مایکرو کارنت ساده (Microcurrent Mini Facial)

تفاوت مایکرو کارنت ساده با کامل در زمان ‌بندی آن است و برای افرادی که افتادگی فعلی صورتشان زیاد نیست، مناسب خواهد بود. این افراد می‌ توانند از مایکرو کارنت ساده استفاده کنند و از فواید و مزایای آن بهره‌ مند شوند.

استفاده از جیت رولر

استفاده از جیت رولر (گوی سرد) باعث افزایش گردش خون در زیر پوست و کاهش التهابات پوستی می ‌شود. در نتیجه از آن برای رفع مشکلاتی چون پف اطراف چشم، سیاهی زیر چشم و جوانسازی دور چشم‌ ها استفاده می ‌کنند. اصولا افرادی که دارای عارضه های پوستی در اطراف چشمان خود هستند کاندیدای مناسبی برای جیت رولر می باشند

هیدرودرمی یا آب رسانی

هیدرودرمی یا آب رسانی به پوست از جمله اقداماتی محسوب می ‌شود که برای داشتن پوست سالم باید انجام داد. انجام این کار باعث برطرف شدن مشکلاتی چون چین ‌و  چروک‌های پوست، برطرف کردن تیرگی‌ های پوست، بهبود جوش و آکنه‌ ها، بهبود شرایط پوست چرب و … می‌ شود.

اسکم تراپی

فرایند اسکم تراپی در حقیقت با تکنولوژی اولتراسوند و یونیزاسیون ترکیب می ‌شود. سپس از این فرایند برای ماساژ لایه اپیدرم و درمیس استفاده می ‌شود. انجام این کار به اکسیژن ‌رسانی بهتر، افزایش گردش خون و تحریک کلاژن سازی منجر می ‌شود.

تخلیه جوش‌ها توسط تیرکومدون

تیرکومدون یکی از ابزارها یی است که با استفاده از آن می ‌توان جوش ‌های صورت به ‌ویژه جوش ‌های سرسیاه را درمان کرد. تخلیه جوش‌ ها توسط تیرکومدون هیچ آسیبی به پوست وارد نمی ‌کند و جای خارج کردن جوش نیز بعد از مدتی برطرف خواهد شد.

فیشیال صورت با مواد کربوکسی

کربوکسی تراپی یا فیشال صورت با مواد کربوکسی، یکی از شیوه‌ های بی ‌خطر برای جوان‌ سازی پوست، لیفت و برطرف کردن مشکلات پوستی است که انجام آن مزایای بسیاری مانند برطرف شدن سیاهی زیر چشم، برطرف شدن چین ‌ وچروک ‌های پوستی و … را به همراه دارد.

اتو صورت یا درما اف

با استفاده از فرایند اتو صورت یا درما اف، پوست صورت به‌ طور کامل لایه‌ برداری و پاکسازی می شود و پس از این کار هیچ آلودگی و چربی اضافه‌ ای بر روی پست باقی نخواهد ماند. این روش درمانی و زیباسازی پوست هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب می باشد.

انواع خدمات فیشیال در کلینیک دکتر رابط

در کلینیک دکتر رابط فیشال صورت توسط تیم مجرب انجام می شود و برای شفافیت و جوانسازی پوست صورت و سایر نقاط در قالب خدمات زیر انجام می شود.

پاکسازی کلاسیک پوست

فیشیال کلاسیک ناخالصی‌های موجود روی پوست را از بین می‌برد، پوست را نرم و آبرسانی می‌کند و به رفع نگرانی‌های جزئی پوست کمک می‌کند. هر چند که روش‌های درمانی از کلینیکی به کلینیک دیگر متفاوت است و پزشک با انجام مشاوره‌های قبل از درمان می‌تواند روش‌های درمانی را متناسب با وضعیت پوست شما شخصی‌سازی کند ولی اغلب این مراحل شامل پاک‌سازی و لایه‌برداری ملایم، به دنبال آن ماساژ برای تقویت گردش خون و استفاده از ماسک سفارشی برای تغذیه و آبرسانی پوست می‌شود.

فیشال ضد جوش

در فیشیال ضد جوش از یکسری ویال‌های خاص و مخصوص آکنه و جوش استفاده می‌شود که این ویال‌ها حاوی ترکیباتی هستند که ترشح چربی از منافذ باز شده تولید کننده چربی پوست را کاهش داده و به تنگ کردن این منافذ کمک می‌کنند. این ویال‌ها همچنین دارای یکسری پروتئین‌های نوترکیب خاص هستند که شبیه هورمون رشد عمل کرده و به ترمیم بافت و بازسازی سلولی و تحریک تولید کلاژن کمک می‌کند.
در کلینیک تخصصی دکتر رابط این ویال‌ها با استفاده از دستگاه هایفرکوئنسی جذب پوست داده می‌شود که هم باعث افزایش گردش خون به پوست شده و هم خود دستگاه به دلیل آزادسازی گازهای بی اثر منجر به ضدعفونی کردن پوست و از بین بردن موقت و کاهش فعالیت باکتری‌های مولد جوش‌ها می گردد که نهایتا باعث کاهش بروز جوش‌ در پوست افراد می‌شود.

فیشیال ضد لک

در فیشیال ضد لک از یکسری ویال‌های ضدلک که حاوی ترکیبات خاص برای شفاف و یکنواخت کردن پوست و از بین برنده‌ی لک‌های پوستی هستند استفاده می‌شود. از جمله ترکیبات موجود در این نوع ویال‌ها می‌توان به ویتامین C اشاره کرد که خاصیت آنتی‌اکسیدانی، روشن‌سازی و ضدپیری داشته و پوست را در مقابل آسیب‌های ناشی از تابش نور UV محافظت می‌کند، هیدراسل پلاس موجود در این نوع محصولات نیز به حفظ آب موجود در سلول‌ها و هیدراته کردن لایه‌های مختلف پوست کمک می‌کند.

اسید تراپی

اسیدهای مورد استفاده در اسیدتراپی پوست یک ماده مراقبت از پوست هستند که اغلب به منظور لایه‌برداری پوست استفاده می‌شوند. استفاده از اسیدها برای پوست نواحی مختلف بدن امکانپذیر است و تنها نوع و غلظت اسید می‌باشد ( اسیدهای مورد استفاده در کلینیک تخصصی زیبایی ما ۳۰ درصد است که بسته به نیاز می‌توان آنها را با یک قطره آب رقیق کرد) که تعیین‌ کننده محل استفاده از آنها در بدن است. همانطور که گفتیم، سه گروه اصلی از اسیدها در مراقبت از پوست استفاده می‌شوند: آلفاهیدروکسی‌اسیدها (AHAs)، بتا‌هیدروکسی‌اسیدها (BHAs) و پلی‌هیدروکسی‌اسید یا PHAها. در اغلب موارد این اسیدها با حل مایعی که سلول‌ها را به لایه‌های بالایی پوست متصل می‌کند ارتباط سلولی بین این دو لایه را سست کرده و سلول‌های مرده سطح پوست را از بین برده و به عبارتی دچار ریزش می‌کنند و سلول‌های جدید حاصل از تقسیم سلولی در سطح پوست نمایان می‌شوند که سطح پوستی صاف‌تر و روشن‌تر به جای می‌گذارد. انواع مختلفی از اسیدها وجود دارند که هر کدام بسته به شرایط پوستی افراد و در نواحی خاصی از بدن بسته به نوع و غلظت اسید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فیشیال قابض منافذ

افرادی که جوش می‌زنند دارای منافذ باز پوست هستند و برعکس افرادی که دارای منافذ باز در پوست خود هستند نیز اغلب پوستشان جوش می‌زند؛ بنابراین فیشیال قابض منافذ تا حدود زیادی مراحلی شبیه به فیشیال ضدجوش دارد جز اینکه در برخی مواقع در شرایطی که منافذ حالت اسکار نیز داشته باشد در انتهای کار از میکرونیدلینگ همراه با Filling powder استفاده می‌شود. البته بسته به اینکه منافذ پوست فرد تا چه حد باز باشد در این مرحله استفاده از کوکتل‌های DNA به همراه پودرهای پرکننده قبل از استفاده از ماسک به مراحل فیشیال پوست اضافه خواهد شد.

مزایای فشیال صورت

مزایا فیشیال پوست، کوتاه ‌مدت و بلند مدت است و شما می‌توانید مزایای کوتاه‌مدت آن را بلافاصله پس از اتمام جلسه فشیال مشاهده کنید.

از جمله مزایای کوتاه‌مدت فشیال صورت می‌توان به طراوت، تمیزی، نرمی و در کل ظاهر بهتر پوست اشاره کرد. همچنین انجام این کار باعث می‌شود که اگر جای جوش و لک روی صورت شما وجود دارد، کمرنگ شود و با گذشت زمان گذراندن تعداد بیشتر جلسات فشیال تمامی این لک ها از بین خواهند رفت. شما می‌توانید به انجام این کار در مدت‌زمان‌های مشخص پوست بهتری داشته باشید. البته انجام این کار به افرادی که پوست‌های حساس دارند و در ماه‌های سرد سال اذیت می‌شوند نیز توصیه می‌شود.

از دیگر مزایای فشیال که پس از انجام چند جلسه‌ای فشیال صورت متوجه آن‌ها می‌شوید، می‌توان موارد زیر را نام برد. همچنین برخی از مزایا را به‌طور کامل بررسی خواهیم کرد:

  • لیفت و سفت شدن پوست
  • برطرف شدن سیاهی و پف زیر چشم
  • یکدست شدن پوست و ایجاد طراوت و شادابی در پوست
  • پاک شدن پوست از هرگونه آلودگی و رادیکال‌های آزاد
  • رها شدن از استرس و حس آرامش
  • کمرنگ شدن جای جوش و لکه ‌های پوستی
  • برطرف شدن جوش ‌های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز پوست
فشیال صورت

تاثیر فیشال صورت برای درمان آکنه و جای آکنه

شاید تابه‌ حال جوش روی صورت خود را با ناخن تخلیه کرده باشید. این کار باعث می‌شود رد ناخن بر روی پوست باقی بماند. این رد به‌راحتی خوب نمی‌شود و می‌تواند مدت‌ها باعث ناراحتی شما شود. اما با انجام فشیال پوست می‌توان به‌راحتی چنین مشکلی را درمان کرد. طبق بررسی‌های انجام شده، برای لایه‌برداری پوست در جهت درمان جای آکنه، باید از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید استفاده کرد.

تاثیر فیشیال صورت برای رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه

وجود جوش‌های سرسیاه و سرسفید بر روی پوست باعث انسداد منافذ می‌شود و این موضوع تیره‌تر شدن پوست را به همراه دارد. بنابراین متخصص فشیال پوست با استفاده از تبحری که در این زمینه دارد و ابزار مخصوص، جوش‌ها را به‌صورت کامل تخلیه می‌کند. این کار بدون هیچ آسیبی به پوست انجام می‌شود.

تاثیر فشیال صورت برای باز کردن تمام منافذ پوستی

یکی از موضوعاتی که شما نمی‌توانید از آن جلوگیری کنید، کثیف شدن و رسیدن آسیب‌های محیطی به پوست است. بنابراین در اکثر مواقع پوست شما در معرض پرتوهای مضر خورشید یا سایر مواد سمی قرار می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود که به‌مرورزمان آلودگی‌ها بر روی سطح پوست جمع شوند و منافذ پوست را ببندد. با انجام فیشیال پوست این مشکل برطرف می‌شود و تمام سلول‌های مرده که بر روی پوست وجود دارند، از بین می‌روند. انجام دوره‌ای فشیال پوست و پاک کردن هرگونه آلودگی، باعث می‌شود که دیگر جوش و آکنه بر روی پوست ایجاد نشود.

کاربرد فیشال صورت برای سفت کردن پوست

یکی از موضوعاتی که با افزایش سن برای همه پیش می‌آید، شل شدن پوست صورت و کاهش استحکام آن است. این موضوع به دلیل کلاژن سازی کمتر اتفاق می‌افتد، بنابراین در طی جلسه فیشیال به دلیل استفاده از لایه ‌بردارهای شیمیایی، ماسک و لوسیون های مخصوص، کلاژن سازی تحریک می‌شود و این موضوع علائم پیری و چروک شدن پوست را کاهش می‌دهد.

فیشیال پوست برای رفع حلقه‌های تیره پای چشم

با گذشت زمان و افزایش سن، پوست اطراف چشم افراد نسبت به پوست سایر قسمت ‌های صورت، نازک ‌تر و حساس ‌تر می شود، بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد. حال اگر شما مراقبت کافی انجام ندهید، دچار مشکل تیرگی پای چشم می‌شوید. این مشکل با استفاده از کرم ‌های پای چشم که متخصصان فشیال استفاده می ‌کنند، برطرف می‌شود. همچنین به دلیل ترکیبات این کرم‌ها، پوست اطراف چشم روند پیری را نیز دیرتر طی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نمونه ویدئو

Video sample

نمونه کارهای کلینیک

Clinic portfolio
مشاهده بیشتر

پزشکان

physicians

سوالات متداول

FAQ

پرسش و پاسخ

Comment
ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.