فواید لیزر موهای زائد | مزایای لیزر موهای زائد صورت و بیکینی

برای بسیاری از خانم‌ها از بین بردن موهای زائد بدن یک دغدغه است؛ چراکه روش‌های مختلف مانند شیو کردن و اپیلاسیون نتایج موقتی دارند و رشد این موها به‌صورت دائمی ادامه خواهد داشت. علاوه بر این روش‌های سنتی برای این کار اغلب با درد بسیاری همراه‌اند و ممکن است باعث ایجاد زخم و خراش در پوست یا افتادگی آن بعد از مدت طولانی شوند. لیزر موهای زائد یک راه‌حل اساسی برای برطرف کردن همه این مشکلات است و می‌تواند شما را برای همیشه از شر این موها راحت کند. برای آشنایی با مزایای این روش با ما همراه باشید.البته برای دریافت بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد لازم است که مراقبت های لیزر انجام بشود.

فواید لیزر موهای زائد

آشنایی با مزایای لیزر موهای زائد

برای بهره‌مندی از همه مزایای لیزر موهای زائد لازم است که به اندازه کافی وقت بگذارید و کلینیکی معتبر را انتخاب کنید که به نتیجه کار آن اطمینان دارید. توجه داشته باشید که در زمان انتخاب کلینیک تنها نباید قیمت را ملاک قرار دهید و باید به نوع دستگاه، به‌روز بودن آن، مهارت تکنسین و… دقت کنید. مرکز تخصصی لیزر دکتر رابط به‌عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد غرب تهران آماده است تا با پایین تعرفه ممکن و با استفاده از به‌ روزترین دستگاه‌ها به شما پوستی صاف و یک دست را هدیه دهد تا دیگر نیازی به تحمل دردهای ناخوشایند اپیلاسیون یا موهای نصفه و نیمه اصلاح شده نداشته باشید. البته در موارد نادری ممکن است بازگشت موهای زائد بعد از لیزر مشاهده رخ دهد. که عواملی چون بیماری و … می تواند دلیل این موضوع باشد.

چرا لیزر موهای زائد بهترین گزینه است ؟

لیزر نه تنها بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد است. بلکه از لیزر برای از بین بردن زگیل تناسلی نیز استفاده می شود. لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی و بدون درد است؛ تا حدی که در بسیاری از موارد مراجعان هیچ نیازی به استفاده از بی‌حس‌کننده‌ها ندارند. البته در مواردی دیده شده که استفاده از لیزر قدری درد را به دنبال دارد؛ اما افرادی که از این روش استفاده کرده‌اند، معتقد هستند که درد لیزر چیزی بیشتر از برخورد یک کش پلاستیکی با پوست ساده نیست. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که از درد اپیلاسیون خسته شده‌اند و به دنبال یک روش بدون درد می‌گردند؛ از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می‌کنند. اما مزایای لیزر موهای زائد چیست ؟

  • سریع و قابل اعتماد

یکی از اصلی‌ترین مزایای لیزر موهای زائد این است که برای انجام آن نیازی نیست وقت زیادی را به این کار اختصاص دهید. بسته به اینکه قصد لیزر کدام قسمت از بدن را دارید هر جلسه از لیزر چیزی در حدود ۲۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. به همین دلیل نیازی نیست از کار خود مرخصی بگیرید یا یک روز خود را برای انجام این کار خالی کنید. به‌خصوص که بعد از انجام آن به جز التهاب، گرمی و قرمزی جزئی پوست عوارض دیگری مشاهده نمی‌شود و نیازی به استراحت هم نیست.

علاوه بر این‌ها اولین باری که برای لیزر اقدام می‌کنید بسته به حجم موها و محل انجام لیزر بین ۴ تا ۸ جلسه برای موزدایی کافی است که فاصله هریک از جلسات نیز بین ۳۰ تا ۴۵ روز است. بعد از اتمام این دوره در ابتدای کار تقریبا هر ۲ تا ۴ ماه یک‌بار برای تمدید باید مراجعه کنید و بعد از مدتی فاصله بین جلسات طولانی‌تر می‌شود؛ تا جایی که سالی یک جلسه یا حتی دو سال یک جلسه هم کافی است.

  • مقرون‌به‌صرفه

شاید زمانی که هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک‌های مختلف را بررسی می‌کنید به این فکر کنید که این عمل چقدر گران است و به همین دلیل از انجام آن صرف‌نظر کنید؛ اما توصیه می‌کنیم که در زمان بررسی قیمت‌ها و مقایسه آن‌ها به این فکر کنید که در حال حاضر در هر ماه چقدر برای خرید تیغ اصلاح و ژیلت، موم و شمع یا انجام اپیلاسیون هزینه می‌کنید. این هزینه‌ها را با هم جمع بزنید و در درازمدت با مبلغی که باید برای لیزر بپردازید مقایسه کنید. اینجاست که متوجه می‌شوید انجام لیزر برای شما کاملا مقرون‌به‌صرفه و مناسب است.

لیزر موهای زائد زیر بغل

  • از بین بردن موهای زیرپوستی

یکی از مزایای لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش‌های از بین بردن آن‌ها عدم امکان موهای زیرپوستی است. در روش‌های سنتی شما شاید بر روی ظاهر پوست خود مویی مشاهده نکنید، اما اگر به‌روزنه‌های آن نگاه کنید، ساقه‌های مو کاملا مشهود هستند. علاوه بر این ممکن است حتی بلافاصله بعد از اصلاح زمانی که روی پوستتان دست می‌کشید زبری موهای ریز زیرپوستی را مشاهده کنید.

لیزر فولیکول‌ موهای زائد را از بین می‌برد و به همین دلیل هیچ موی زیرپوستی دیده یا احساس نخواهد شد. درواقع موهایی که بعد از عمل لیزر رشد می‌کنند زیر پوست پیچ نمی‌خورند و رنگ آن را تیره نمی‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که از بین بردن موهای زائد در مرحله بعدی راحت‌تر باشد و احتمال رشد مجدد آن‌ها هم کمتر شود.

  • عدم ایجاد زخم و خراش

اصلاح موهای زائد با استفاده از تیغ و ژیلت می‌تواند باعث ایجاد زخم و خراش بر روی پوست شود و حتی در برخی نواحی حساس‌تر خطرآفرین باشد. حتی روش‌های مختلف اپیلاسیون هم که از شمع و موم و… استفاده می‌کنند نیز به دلیل کشیدن ناگهانی پوست می‌توانند آن را زخمی کنند. علاوه بر این‌ها خود این روش‌ها می‌تواند باعث ایجاد التهاب و حساسیت شود و تا چندین روز بعد از اصلاح پوست شما را قرمز و دانه‌دانه کند.

در لیزر موهای زائد خبری از این موضوعات نیست؛ با مراجعه به کلینیک‌های معتبر انجام این کار مانند کلینیک دکتر رابط خیال شما از بابت این موضوع کاملا راحت خواهد بود. تکنسین‌های لیزر حاضر در این کلینیک به عملکرد دستگاه‌ها و تنظیمات آن‌ها تسلط کافی دارند و می‌توانند متناسب با شرایط شما شدت اشعه، زاویه تابش و نوع تکنولوژی لیزر را تنظیم کنند تا بدون هیچ مشکلی بهترین نتیجه را بگیرید.

  • کم درد و بی‌دردسر

لیزر موهای زائد درد بسیار کمی دارد؛ درواقع می‌توان گفت که درد این کار شبیه به بند انداختن است و آن‌قدری که نیست که شما نتوانید آن را تحمل کنید یا ترسی از بابت این موضوع داشته باشید. این در حالی است که در اپیلاسیون شما باید درد زیادی را تحمل کنید و در زمان شیو کردن نیز ممکن است بخشی از پوست خود را ببرید. البته باید بدانید که بسته به آستانه تحمل افراد درد لیزر متفاوت خواهد بود؛ اما به شما اطمینان می‌دهیم که دردی که در لیزر احساس می‌کنید خیلی خیلی کمتر از درد برداشتن موم و شمع از روی پوست است. البته که رعایت مراقبت های بعد از لیزر تاثیر بسیاری در نتیجه ای که حاصل می شود دارد.

لیزر موهای زائد دست

  • موثر و ایمن

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین مزیت لیزر موهای زائد ایمنی بالای آن است؛ جدای از اینکه لیزر باعث ایجاد زخم و خراش در پوست شما نمی‌شود و درد قابل تحملی هم دارد این روش بسیار کم عارضه است. بعد از انجام عمل لیزر نیازی به استراحت ندارید و می‌توانید همه کارهای عادی و روزمره خود را انجام دهید. تنها عوارضی که بعد از انجام این عمل در کلینیک دکتر رابط خواهید داشت قرمزی و التهاب ناحیه تابش اشعه و احتمال گرگرفتگی در این بخش است. علاوه بر این ممکن است کمی احساس سوزش هم داشته باشید که در زمانی کوتاه برطرف می‌شوند و می‌توانید از پوست صاف و شفاف خود لذت ببرید.

  • اثرگذاری سریع و طولانی

انواع تکنولوژی‌های لیزر می‌توانند بر روی انواع موها با ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلف تاثیر بگذارند؛ تنها کافی است که به محلی مطمئن مراجعه کنید تا متناسب با شرایط شخص شما بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و تکنولوژی را معرفی کند. در این صورت می‌توانید برای زمانی بسیار طولانی از شر اصلاح موهای زائد خلاص شوید. نکته مهم اینکه بلافاصله بعد از اتمام هر جلسه از لیزر دیگر اثری از موهای زائد نیست و تا زمانی که رشد مجدد آن‌ها آغاز شود اثری از این موها نخواهد بود.

  • کاهش سرعت رشد موهای در حال رشد

چیزی که باعث می‌شود که شما در ابتدای کار ماهی یک‌بار و بعد از آن ۶ ماه یا سالی یک‌بار به لیزر موهای زائد نیاز داشته باشید، کاهش سرعت رشد موهاست. همه موهای بدن دارای یک سیکل رشد و یک سیکل استراحت هستند و طبیعتا نمی‌توان انتظار داشت که این سیکل برای همه تارهای مو کاملا هم‌زمان باشد. زمانی که شما لیزر می‌کنید، فولیکول‌های موهایی که رشد کرده‌اند و با چشم قابل دیدن هستند از بین می‌روند؛ اما موهایی که در سیکل رشد قرار گرفته‌اند و قرار است در آینده‌ای نزدیک خود را نشان دهند همچنان سر جای خود باقی خواهند ماند. البته لیزر چندان هم بی تاثیر نیست و می‌تواند رشد این موها را به تعویق بیندازد تا شما در فاصله بین جلسات موهای زائد خیلی زود رشد نکنند.

  • کاهش حجم موهای زائد در درازمدت

یکی از تاثیرات بسیار جالب لیزر که باعث می‌شود بسیاری از افراد آن را به‌عنوان روش از بین بردن موهای زائد خود انتخاب کنند، کاهش دادن حجم موها در درازمدت و به‌نوعی ریشه‌کن کردن آن‌هاست. بسیاری از افراد گزارش کرده‌اند که تداوم انجام لیزر موهای زائد باعث شده است که موهای زائد آن‌ها بسیار کم تراکم و در بعضی مناطق به طور کامل ناپدید شوند. همین موضوع است که باعث می‌شود بعد از مدتی لیزر فاصله جلسات آن بسیار طولانی شوند و شما برای همیشه انواع وسایل اصلاح و شیو را از لیست خود حذف کنید.

لیزر موهای زائد مردان

  • قابل استفاده برای همه بخش‌های بدن

ممکن است در زمان اپیلاسیون یا شیو کردن دسترسی به بعضی نقاط بدن برای شما مشکل باشد و دوست نداشته باشید که انجام این کار را هم به کس دیگری بسپارید. باقی ماندن موها در این نواحی آزاردهنده و ناخوشایند است؛ برای این افراد لیزر موهای زائد یک پیشنهاد عالی است. برای انجام لیزر در هیچ نقطه‌ای از بدن محدودیتی وجود ندارد و شایعاتی که در خصوص آسیب رساندن به ناحیه تناسلی یا غدد لنفاوی وجود دارد کاملا بی‌اساس است. تنها کاری که شما باید بکنید این است که به یک مرکز معتبر که به تبحر و مهارت متخصصین و تکنسین‌ها ایمان دارید مراجعه کنید.

  • جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست

استفاده از روش‌های مختلف اپیلاسیون به دلیل اینکه پوست را به شدت می‌کشند در درازمدت باعث افتادگی و شلی پوست خواهد شد. علاوه بر این استفاده از تیغ اصلاح و ژیلت هم می‌تواند باعث از بین رفتن نرمی و لطافت پوست شود. در مقابل این‌ها لیزر موهای زائد باعث جوانی پوست و تحریک سلول‌های آن نیز خواهد شد. به همین دلیل بعد از انجام این عمل پوست شما کاملا نرم و شفاف است و آثار لک یا تغییر رنگ در آن دیده نخواهد شد. در درازمدت نیز هیچ نگرانی درباره افتادگی و شلی پوست یا از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و ایجاد چین و چروک نخواهید داشت.

 

 جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.