قیمت بوتاکس دیسپورت انگلیسی اصل

وقتی سن افراد به سمت دوران میانسالی پیش می‌رود، می‌توان چین و چروک‌های روی پوست را در تمام بدن و به‌ویژه در قسمت صورت مشاهده کرد. افرادی هستند که این موضوع برای آنها اهمیت چندانی ندارد، در واقع به این موضوع به‌عنوان یک پدیده طبیعی می‌نگرند و با آن مشکلی ندارند.

بوتاکس دیسپورت

اما در این میان افرادی هستند که با بروز این مشکل، اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند. برای این دسته از افراد پیشنهادهای فراوانی وجود دارد که چین و چروک‌های پوستی خود را برطرف کنند و از این طریق اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیابند. یکی از این پیشنهادها، تزریق بوتاکس دیسپورت است که امروزه بسیار رایج شده است و حتی اگر کسی این تکنیک را انجام نداده باشد، به‌طور قطع اسم آن را شنیده است.

بوتاکس دیسپورت یکی از انواع بوتاکس است. جهت آشنایی بیشتر با مشخصات و عملکرد آن، تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت برندی ساخت انگلستان است و با سایر برندهای بوتاکس تفاوت‌هایی دارد. ماده تشکیل دهنده این برند بوتاکس، سم باکتری کلستریدیم بوتولینوم نوع آ است. تولید ویال‌های دیسپورت به‌ صورت پودر است و محدوده دمای ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد برای نگهداری و جابجایی آن توصیه می‌شود. ویال‌های دیسپورت به‌صورت ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی وجود دارند. اگر قصد دارید که این ویال را تهیه کنید، سعی کنید تا حد امکان به سراغ مراکزی بروید که معتبرتر هستند.

نسبت میزان تزریق دیسپورت دو و نیم الی سه برابر بوتاکس است اما نحوه تزریق در هر دو مورد یکسان است. از لحاظ قیمت نیز می‌توان گفت که بوتاکس دیسپورت به‌طور تقریبی قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود دارد. برای آگاهی از جزئیات مربوط به هزینه‌ها، مقاله هزینه بوتاکس را هم مطالعه کنید.

هزینه تزریق بوتاکس برندهای مختلف در کلینیک دکتر رابط در انتهای مقاله آورده شده است.

بوتاکس و دیسپورت از این جهت نیز با هم تفاوت دارند که در زمان‌های مختلفی، اثرگذاری آنها آغاز می‌شود. تجربه‌ها نشان داده است که بوتاکس ۴۸ ساعت بعد از تزریق اثر خود را اعمال می‌کند و پس از ۱۴ روز به بالاترین میزان خود می‌رسد. اما دیسپورت ۲۴ ساعت پس از تزریق، شروع به اثرگذاری می‌کند و پس از دو هفته به بیشترین مقدار خود می‌رسد. به‌عبارت بهتر، بوتاکس دیسپورت تاثیرگذاری خود را سریع‌تر آغاز می‌کند و مدت زمان ماندگاری آن نیز بیشتر است. تفاوت دیگر مربوط به مقدار درد در هنگام تزریق و پس از آن است که در رابطه با دیسپورت، درد کمتری حس می‌شود و می‌توان آن را تحمل کرد.

انتظار خانم‌ها و آقایان از چهره و ابروهای خود با هم تفاوت دارد. پس طبیعی است که هر کدام از این دسته‌ها با تمایلات و هدف متفاوتی از دیگری به متخصص برای انجام تزریق بوتاکس مراجعه می‌کنند. بنابراین تکنیک تزریق به این دو گروه نیز باید با دیگری فرق کند. از طرفی دیگر حجم عضلات آقایان بیشتر است، به همین دلیل دوز بوتاکس تزریقی در آقایان اندکی بیشتر از خانم‌ها است. پیشنهاد می‌شود که پیش از تزریق بوتاکس از کمپرس یخ به‌مدت ۳۰ ثانیه در ناحیه تزریق استفاده کنید. در این صورت این قسمت بی‌حس می‌شود و دردی در هنگام تزریق احساس نخواهد شد. مواردی مانند گذاشتن علامت، در نظر گرفتن تقارن در نقاط و استفاده از خط کش می‌توانند دقت عمل را بالا ببرند و نتیجه حاصل شده، موفقیت‌آمیزتر باشد.

کارکرد این بوتاکس به بوتاکس مسپورت شباهت دارد. برای آشنایی و کسب اطلاعات در این زمینه، پیشنهاد می‌شود مقاله بوتاکس مسپورت را نیز مطالعه کنید.

آیا بوتاکس دیسپورت عوارضی هم دارد؟

بوتاکس در کنار فواید و کاربردی که دارد، ممکن است عوارضی هم به دنبال داشته باشد. یکی از رایج‌ترین عوارض بوتاکس این است که امکان منتشر شدن محلولی که تزریق شده است، وجود دارد و در این صورت ممکن است این محلول به حدقه چشم منتقل شود. در ادامه این اتفاق بر عضلات چشم، اثر نامطلوبی گذاشته می‌شود و احتمال بروز عوارض چشمی نیز وجود دارد. توصیه می‌شود برای جلوگیری از این حالت ۳ الی ۴ ساعت پس از انجام عمل تزریق، بدن خود را در وضعیت درازکش و خوابیده قرار ندهید.

شیوه صحیح تزریق، دوز مناسب و رعایت موارد توصیه شده برای بعد از تزریق عوامل کمک کننده به پیشگیری از عوارض احتمالی هستند. اما در صورت بروز علائم نیز نباید نگران باشید، زیرا عوارض به وجود آمده نیز راه حل دارند و می‌توانند برطرف شوند.

در مجموع به این نکته توجه داشته باشید که اگر تزریق این بوتاکس که جنبه دارویی دارد با تکنیک صحیح و در نقاط مناسب صورت گیرد و ملاحظات پس از انجام تزریق نیز رعایت شود، می‌توان گفت که هیچ عارضه جدی به دنبال نخواهد داشت. از طرفی میزان دوز تزریقی بسیار جزئی و اندک است احتمال جابجا شدن و انتشار آن نزدیک به صفر است.

بسته بندي محصول بوتاکس ديسپورت در رنگ سبز و سفيد

در چه مواردی نباید از بوتاکس دیسپورت استفاده شود؟

در موارد زیر نباید از این نوع بوتاکس استفاده شود:

  • افرادی که کمتر از ۱۸ سال سن دارند؛ درست است که محدودیت سنی برای تزریق بوتاکس در نظر گرفته نمی‌شود و برای تمام افراد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، اما توصیه پزشکان و متخصصان این است که فردی که متقاضی دریافت تزریق بوتاکس است، بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشد. از طرفی اکثر افرادی که زیر ۱۸ سال سن دارند، از پوستی صاف، درخشان و باطراوت برخوردار هستند و بنابراین نیازی به تزریق بوتاکس در آنها دیده نمی‌شود.
  • افرادی که سن آنها بیشتر از ۷۰ سال است؛ در سنین ۷۰ سال به بالا آتروفی عضلات اتفاق می‌افتد و در نتیجه آن چین و چروک‌ها بیشتر می‌شوند.
  • افرادی که به بیماری عصبی میاستنی گرایس (Myasthenia gravis) دچار هستند؛ همزمان با بروز این بیماری، عضله‌های بدن شروع به ضعیف شدن می‌کنند. در چنین موقعیتی، تزریق بوتاکس سبب افزایش شدت بیماری می‌شود.
  • افرادی که در دوره استفاده از برخی داروها قرار دارند؛ داروهایی مانند آنتی بیوتیک‌های آمینو گلیکوزاید (جنتامایسین، آمیکاسین) و همینطور تتراسایکلین‌ها وجود دارند که عضله‌های بدن را ضعیف می‌کنند. در این موارد توصیه این است که این افراد تزریق بوتاکس را انجام ندهند و این عمل را به زمانی در آینده موکول کنند.
  • کسانی که به شیر آلرژی دارند؛ در مراحل مربوط به ساخت و تولید دیسپورت، لاکتوز لحاظ می‌شود، بنابراین این محصول برای کسانی که دچار آلرژی به شیر هستند، مناسب نیست و توصیه نمی‌شود.

چرا باید بوتاکس تزریق کنیم ؟

با افزایش سن، تولید کلاژن به مرور زمان با کاهش روبه‌رو می‌شود. کاهش تولید کلاژن به‌تدریج، افتادگی ابرو و پیشانی را به دنبال خواهد داشت. البته راهکارهای فراوان و متنوعی پیش روی ما قرار دارد تا بار دیگر جوانی را به پوست صورت و چهره خود بازگردانیم. خوشبختانه علم و تکنولوژی، با سرعت نور پیشرفت کرده‌اند و شیوه‌های مختلفی در این راستا در مسیر شما قرار می‌دهند. تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جراحی‌های مختلف و غیره نزد پزشکان و متخصصان زیبایی انجام می‌شود که هر کدام به‌صورت جداگانه توضیحات و ویژگی‌هایی دارند و دارای مزایا و معایبی نیز هستند.

از بین روش‌های مطرح شده باید یک شیوه را انتخاب کنید. اینکه چه انتخابی داشته باشید، بیش از هر فاکتور دیگری به هدف و معیار خودتان بستگی دارد. از یک پزشک متخصص کمک و راهنمایی بگیرید و با انتخاب یک متخصص مجرب و معتبر، نتیجه دلخواهتان را دنبال کنید.

دلایل انتخاب دکتر مهرشاد رابط

دکتر مهرشاد رابط (درماتولوژیست) یکی از بهترین متخصصان زیبایی کشور است که در زمینه پوست، مو، تزریق بوتاکس، لیزر درمانی و زیبایی فعالیت دارد. دکتر رابط عضو آکادمی متخصصان زیبایی اروپا و دارای بورد تخصصی است. این متخصص از مجوز رسمی که توسط وزارت بهداشت که درمان و آموزش پزشکی صادر شده است، برخوردار است. همچنین یکی از اعضای انجمن متخصصان پوست و موی کشور نیز محسوب می‌شود.

دکتر مهرشاد رابط با تجربه بسیار بالایی که در شناخت آرگونومی صورت شما دارد، می تواند براحتی چین و چروک های صورت شما را به طرز معجزه آسایی با تکنیک های خاص تزریق بوتاکس خود از بین برده و جوانی را به صورت شما هدیه دهد. همچنین ایشان با حساسیت بالایی که نسبت به خرید مواد با کیفیت دارند اطمینان خاطر شما را در جهت اصل بودن برند دیسپورت فراهم خواهند کرد.

کلینیک پوست و مو دکتر رابط ارائه دهنده انواع خدمات بوتاکس به روش‌های مختلف است. بهره‌مندی از تجهیزات و لوازم پیشرفته و مدرن در کنار بهره‌گیری از کادر درمانی مطلوب، مجموعه‌ای ایده‌آل برای متقاضیان عزیز فراهم کرده است. این پزشک متخصص در حوزه زیبایی و درمان آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان عزیز است. در کنار این مجموعه زیبایی و سلامتی دوباره را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. به‌عبارت بهتر ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با تولدی دوباره، زندگی جدیدی را آغاز کنید و بیش از پیش از زندگی لذت ببرید.

قیمت های زیر به دلیل نوسانات بازار ممکن است تغییز کرده باشد. (پاییز ۱۴۰۰)

# برند ژل هزینه تزریق (تومان)
۱ دیسپورت انگلیسی اصل تماس بگیرید
۲ مسپورت تماس بگیرید
۳ دیستون

 جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.