بهترین مرکز لیزر مو زائد در غرب تهران

یکی از بهترین و کم‌خطرترین راه‌ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد بر روی صورت و بدن، استفاده از لیزر است. این اشعه پرانرژی قادر است به خوبی بر روی فولیکول‌های موهای زائد تاثیر گذاشته و با درصد موفقیت بالایی شما را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص کند. اما نتیجه لیزر موهای زائد تا حد زیادی به مهارت اپراتور، کیفیت دستگاه و تشخیص درست پزشک بستگی دارد. به همین دلیل است که برای گرفتن بهترین نتیجه باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید تا عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل برسانید. اما بهترین مرکز لیزر مو زائد چه ویژگی‌هایی دارد؟

مطب دکتر رابط

چرا باید بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟

اثرپذیری لیزر بر روی موهای زائد، تنها وابسته به رنگ پوست یا ضخامت موها نیست؛ بلکه عوامل بیرونی مانند رعایت دستورات مراقبتی پس از انجام لیزر هم بر روی نتیجه به دست آمده تاثیرگذار هستند. اما تنها فرد متقاضی نیست که می‌تواند اثربخشی لیزر را بهبود ببخشد؛ بلکه مرکز لیزر موهای زائد هم در بهبود نتایج موثر خواهد بود.

اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر روی نتیجه به دست آمده از لیزر موهای زائد و کاهش عوارض احتمالی آن، از قرار زیر هستند:

  • دستگاه لیزر و طول موج آن،
  • ابزارهای ایمنی و مراقبتی مانند عینک‌های مخصوص و وسایل یک بار مصرف،
  • رعایت دستورالعمل‌های اجرایی برای کار با دستگاه‌ها یا توصیه‌های مراقبتی،
  • دانش و تجربه کلینیک لیزر،
  • اعتبار مرکز لیزر و استفاده از تیم مجرب و پزشکان متخصص،
  • ویژگی‌های پوست و موی شخص متقاضی.

با توجه به این موارد اهمیت انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کیفیت نتیجه به دست آمده کاملا مشخص می‌شود. زیرا نخستین گام برای دستیابی به یک نتیجه قابل قبول، تشخیص درست نوع لیزر متناسب با نوع پوست و ویژگی‌های آن است که این موضوع تنها توسط یک تیم متخصص و خبره امکان‌پذیر است.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد چه ویژگی‌هایی دارد؟

حال که به اهمیت انتخاب کلینیک در کیفیت نتیجه به دست آمده پی بردید؛ باید یک چک لیست از ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد تهیه کنید که در زمان انتخاب یک مرکز، هیچ موردی را از قلم نیندازید. بنابراین یک قلم و کاغذ بردارید و همه نکاتی را که در ادامه برای شما آورده‌ایم، یادداشت کنید:

  • ارتباط دائمی و پشتیبانی همه جانبه

یک مرکز لیزر خوب باید راه‌های ارتباطی مختلفی را برای مراجعین خود تعریف کند تا بتوانند از این طریق ضمن بررسی تجربه علمی تیم درمانی، به بررسی تجهیزات موجود در مرکز و نمونه کارهای آن بپردازند. به علاوه از طریق این مسیرهای ارتباطی، شخص متقاضی می‌تواند نظر خود را مطرح کند و یا اینکه سوالات خود را بپرسد.

به این ترتیب افراد می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای مرکز هم استفاده کنند. بهترین مرکز لیزر موهای زائد، راه‌های ارتباطی ۲۴ ساعته مانند وب‌سایت، صفحه اینستاگرام یا خطوط تلفنی پاسخگو را در اختیار مراجعین خود قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند سوالات و نگرانی‌های خود را در هر ساعت از شبانه روز مطرح کنند.

  • پاسخگویی سریع

اما تنها داشتن راه‌های ارتباطی کافی نیست؛ بلکه یک مرکز لیزر خوب باید سیستم پاسخگویی سریعی هم داشته باشد. زیرا مراجعین انتظار دارند که در صورت مطرح کردن یک سوال، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنند. این پاسخگویی ضمن داشتن سرعت بالا باید دقیق و باحوصله باشد تا افراد بتوانند با خیال راحت همه ابهامات خود را برطرف کنند.

لیزر دست با دستگاه الکس سایناشور

  • داشتن مجوزهای لازم

مرکز لیزر موهای زائد یک مرکز کاملا تخصصی است که همه افراد حاضر در آن باید از تجربه و مهارت کافی برای انجام این کار برخوردار باشند. به همین دلیل در زمان انتخاب بهترین مرکز لیزر یکی از مواردی که باید به دقت آن را بررسی کنید؛ مجوزهای مرکز و گواهی‌های اپرتورهای آن است. نکته مهم اینجا است که نیازی نیست که این افراد تحصیلات دانشگاهی برتری داشته باشند؛ بلکه باید گواهینامه‌های شرکت در دوره‌های آموزش معتبر را داشته و کاملا به کار با دستگاه‌های لیزر مسلط باشند.

  • استفاده از دستگاه‌های به روز

امروزه از دستگاه‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شوند که به دلیل طول موج خاص خود، تنها با نوع خاصی از پوست‌ها سازگاری دارند. برخی از مراکز لیزر تنها از یک لیزر استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل است که بیشتر افرادی که به این مراکز مراجعه می‌کنند، نتیجه خوبی از برطرف شدن موهای زائد خود نمی‌گیرند.

واضح است که هرچه تعداد و تنوع دستگاه‌های مخصوص این کار بیشتر باشد؛ افراد نتایج بهتری خواهند گرفت. زیرا دقیقا همان لیزری بر روی پوستشان اعمال خواهد شد که مناسب آن است. برای مثال استفاده از لیزر الکساندریت بر روی پوست‌های تیره توصیه نمی‌شود و از لیزر Nd:YAG هم بهتر است برای پوست‌های روشن استفاده نشود.

همین تفاوت در طول موج، انرژی، ویژگی‌ها و امکانات دستگاه‌های مختلف باعث می‌شود که نتیجه لیزر بر روی بدن افراد، متفاوت باشد. بنابراین در زمان انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد باید مرکزی را انتخاب کنید که بهترین دستگاه‌ها را از شرکت‌های مختلف تهیه کند. همچنین بتواند مناسب‌ترین دستگاه را برای شما انتخاب کرده و از آن استفاده کند.

  • مشاوره

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر مرکز لیزر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت آنلاین یا حضوری است. در این جلسات مشاوره باید نوع و تیپ پوستی شما توسط متخصص تعیین شود. به علاوه شما شرایط مختلف خود را مانند بیماری‌های زمینه‌ای، آخرین زمان انجام سولاریوم یا آفتاب گرفتن، سبک زندگی، شغل و مواردی از این دست را به اطلاع متخصص می‌رسانید.

بر اساس این موارد متخصص لیزر موهای زائد به شما خواهد گفت که بهترین زمان برای مراجعه چه زمانی است و چه هنگام باید نخستین جلسه لیزر خود را آغاز کنید. همچنین به شما خواهد گفت که پیش از انجام این کار باید چه مواردی را رعایت کرده و از چه چیزهایی پرهیز کنید. به این ترتیب بهترین گزینه متناسب با پوست شما انتخاب شده و زمان‌های مراجعه به مرکز برای شما تعیین می‌شود تا بتوانید با خیال راحت فرایند رفع کردن موهای زائد را به سرانجام برسانید.

لیزر زیر بغل

  • رعایت قوانین فنی و ایمنی

بهترین مرکز لیزر مرکزی است که ضمن رعایت قواعد حرفه‌ای و ایمنی در حین انجام کار، به حفظ سلامت دستگاه‌های خود هم اهمیت بدهد. دستگاه‌هایی که در فرایند لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ نیاز به سرویس دوره‌ای دارند. این دستگاه‌ها باید به طور دائمی توسط نمایندگی‌های معتبر کنترل شوند تا در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه، در اولین فرصت این کار انجام شود.

علاوه بر این در بسیاری از موارد نیاز به تعویض وسایلی وجود دارد که در لیزر درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال برخی از دستگاه‌های لیزر دارای شات‌های محدودی هستند؛ به این معنا که پس از شلیک شدن تعداد پالس مشخصی، عمر کارتریج دستگاه به پایان می‌رسد و نیاز به تعویض دارد. این قطعات را به عنوان قطعات یک بار مصرف دستگاه لیزر می‌شناسند که باید به طور دائمی تعویض شوند.

  • قیمت مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یک مرکز لیزر خوب باید داشته باشد؛ ارائه دادن خدمات با قیمت مناسب است. امروزه بسیاری از مراکز غیر معتبر هستند که خدمات خود را با قیمت بسیار کمی انجام می‌دهند تا متقاضیان را به سمت خود جذب کنند. اما شما هرگز نباید فریب این شیادان را بخورید!

برای انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد باید قیمت مراکز مختلف را با هم مقایسه کرده و یک تعرفه به دست آورید. به این ترتیب خواهید فهمید که حد معقول هزینه‌ لیزر موهای زائد چقدر است؛ حال اگر مرکزی را پیدا کردید که از این حد معقول قیمت کمتری را ارائه می‌دهد، باید به کیفیت خدمات آن شک کنید.

زیرا هزینه لیزر موهای زائد بسته به عوامل مختلفی تعیین می‌شود که برخی از آن‌ها در همه مراکز مشابه هستند. برای مثال هزینه تعمیر و سرویس دوره‌ای دستگاه‌ها، یکی از هزینه‌های لازم در هر مرکز لیزری است. واضح است که هرچه تعداد دستگاه‌ها بیشتر و امکانات آن‌ها تخصصی‌تر باشد؛ هزینه نگهداری آن‌ها هم بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این پزشکان و اپراتورهایی که مهارت بیشتری در انجام لیزر موهای زائد دارند؛ معمولا دستمزدهای بالایی را دریافت می‌کنند. به همین دلیل یک مرکز لیزر موهای زائد اگر بخواهد در نوع خود بهترین باشد؛ باید همه این هزینه‌ها را پرداخت کند. در نتیجه منطقی است که هرگز قیمتی پایین‌تر از حد معقول را ارائه نخواهد داد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کجاست؟

یکی از عوارض لیزر، برگشت موهای زائد بعد از لیزر است که با انتخاب کلینیک مناسب می توان از این موضوع جلوگیری کرد. کلینیک و مرکز زیبایی دکتر مهرشاد رابط یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در غرب تهران است که تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو فعالیت می‌کند. نکته قابل توجه درباره کلینیک دکتر رابط، کادر آموزش‌دیده و مجربی هستند که همگی زیرنظر پزشک متخصص فعالیت می‌کنند.

علاوه بر این در این کلینیک تلاش شده تا همواره آخرین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا برای برطرف کردن موهای زائد و دیگر خدمات مورد استفاده قرار بگیرند. برای رفع موهای زائد در کلینیک دکتر رابط از لیزری استفاده می‌شود که آپوجی پلاس سایناشور آمریکا نام دارد. این دستگاه در حوزه زیبایی و از بین بردن موهای زائد، یکی از جدیدترین فناوری‌ها به شمار می‌رود.

دستگاه لیزر CYNOSURE APOGEE

با استفاده از دستگاه سایناشور، درد بسیار کم ناشی از لیزر موهای زائد به صفر خواهد رسید. به علاوه اپراتورهای توانای کلینیک دکتر رابط می‌توانند با به کارگیری درست دستگاه‌ها و تنظیم زمان نوردهی بر روی مقدار مورد نیاز، عوارض ناشی از لیزر را به حداقل رسانده و به شما در داشتن پوستی کاملا شفاف و زیبا کمک کنند.

انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌ها، موهای صورت و بدن خود را با کمترین عوارض برای همیشه از بین ببرید. بهترین مراکز لیزر از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و حرفه‌ای‌ترین اپراتورها، برای به دست آوردن بهترین نتیجه استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که معمولا قیمت پایینی را برای انجام این کار ارائه نمی‌دهند. در کلینیک دکتر رابط شما می‌توانید بهترین خدمات لیزر موهای زائد را با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا، با بهترین قیمت دریافت کنید.

جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.