هزینه کاشت مو در سال ۱۴۰۳ چقدر است ؟

داشتن موهایی پرپشت و خوش‌حالت خواسته هر یک از ماست؛ با این حال هر خواسته‌ای بهایی دارد. اولین سؤالی که بعد از فکر کردن به کاشت مو به ذهن هر یک از ما می‌رسد این است که هزینه کاشت مو چقدر آب می‌خورد؟

هزینه کاشت مو کلینیک آروشا

اگر برای پرس و جو در رابطه با قیمت کاشت مو با کلینیک‌های زیبایی تماس گرفته باشید، حتماً با قیمت‌های متفاوتی مواجه شدید که البته جای تعجبی هم ندارد. چرا که هزینه کاشت مو متغیر است و پارامترهای مختلفی بر هزینه نهایی تاثیرگذار هستند. بنابراین هزینه نهایی کاشت مو چگونه حساب می‌شود؟ چه عواملی هزینه پیوند مو را تغییر می‌دهند؟

اگر در رابطه با هزینه‌های کاشت مو هیچ ایده‌ای ندارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

هزینه کاشت مو و عومل مؤثر بر آن

اگر هر راهی را برای درمان ریزش مو یا داشتن موهایی پرپشت امتحان کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، شاید وقت آن است که تکنیکی اثبات شده امتحان کنید. سالانه افراد زیادی در سراسر دنیا با کاشت مو، به رویای همیشگی خود یعنی داشتن موهایی پرپشت دست پیدا می‌کنند.

هزینه نهایی کاشت مو یکی از فاکتورهایی است که بر تصمیم نهایی شما تأثیر می‌گذارد. در وهله اول باید بدانید که شرایط هر فرد با فرد دیگر در کاشت مو متفاوت است و نمی‌توان برای هزینه کاشت فرمول خاصی را تعیین کرد. با این وجود پارامترهایی وجود دارند که بی‌شک در هزینه نهایی تاثیرگذار خواهند بود.

اگر قصد دارید بدانید که چه عواملی باعث کاهش یا افزایش هزینه کاشت موی شما می‌شود، نگاهی به عوامل مؤثر در قیمت کاشت مو بیندازید.

  • موقعیت جغرافیایی شما

شاید عجیب به نظر برسد، اما کاشت مو در شهرها و حتی کشورهای مختلف هزینه متفاوتی دارد. به‌عنوان مثال کاشت مو در کلان شهرهایی مثل تهران، مشهد یا اصفهان هزینه‌ای متفاوت از سایر شهرها دارد.

دلیل این موضوع را می‌توان به تعدد کلینیک‌های زیبایی در شهر یا استفاده از تجهیزات پیشرفته‌تر نسبت داد. به‌عنوان مثال این امکان وجود دارد که شهرهای بزرگ‌تری مثل تهران از دستگاه‌های پیشرفته‌تر استفاده شود و به این ترتیب هزینه کاشت مو کمی متفاوت‌تر از شهرهای دیگر باشد.

به همین خاطر است که برخی افراد با وجود بالاتر بودن هزینه کاشت مو در شهرهای بزرگ، حاضر به سفر به این شهرها هستند تا به نتیجه دلخواه خود به هر بهایی دست پیدا کنند.

کاشت مو دکتر رابط

  • بزرگی ناحیه طاس سر

هزینه کاشت مو ارتباط مستقیمی با اندازه ناحیه طاس سر دارد. اگر ریزش موی شما شدید باشد، به طبع به تعداد فولیکول‌ موی بیشتری برای رفع طاسی سرخود نیاز خواهید داشت. این موضوع بدین معنی است که برای داشتن موهایی پرپشت به زمان و انرژی بیشتری نیاز است.

حتی گاهی این امکان وجود دارد که برای رسیدن به نتیجه دلخواه به چندین جلسه کاشت مو نیاز باشد. بنابراین هر چه مساحت ناحیه طاس بیشتر باشد، باید انتظار پرداخت هزینه بالاتری هم داشته باشید.

عکس این موضوع هم صادق است؛ به این صورت که اگر ناحیه طاس سر چندان بزرگ نباشد، نیازی به پرداخت مبالغ بالا برای داشتن موهایی پرپشت نخواهید داشت.

  • تعداد گرافت‌های مو مورد نیاز

تعداد گرافت‌های موی مورد نیاز از دیگر پارامترهای مؤثر بر کاشت مو به حساب می‌آید. البته این تعداد تا حد زیادی به انتظارات و خواسته شما نیز بستگی دارد. هر چه بزرگی ناحیه طاس سر بیشتر باشد، به تعداد گرافت‌های بیشتری هم نیاز خواهید داشت. در واقع درجه طاسی معین می‌کند که برای پوشاندن این ناحیه چه تعداد گرافت مویی لازم خواهد بود.

به‌طور معمول در جلسه مشاوره پیش از کاشت مو، پزشک متخصص با بررسی ناحیه طاس و اطلاع از انتظارات شما، تعداد گرافت‌های کاشت مو را تعیین می‌کند و به این ترتیب حدس زدن هزینه نهایی کاشت مو چندان دشوار نخواهد بود.

  • در دسترس بودن گرافت‌های مو ناحیه اهداکننده

اگرچه در اغلب تکنیک‌های کاشت مو، فولیکول‌های مو از پشت سر استخراج می‌شوند، اما این امکان وجود دارد سر شما بانک موی مناسبی نباشد. در این حالت، جراح باید قسمت دیگری از بدن شما را به‌عنوان بانک مو انتخاب کند که اغلب شامل ریش یا موهای سینه می‌شود.

استخراج فولیکول‌های مو از این نواحی چالش‌های خاص خود را داشته و علاوه بر آن به مهارت بالایی هم نیاز دارد. همین موضوع وقت و انرژی بیشتری از پزشک متخصص می‌گیرد و حتی ممکن است به تکنولوژی‌های دیگر هم نیاز باشد. به این ترتیب باید انتظار افزایش هزینه کاشت مو را نیز داشته باشید.

کاشت موی طبیعی

  • مهارت و تجربه جراح

کاشت مو، تکنیکی است که به تجربه و مهارت بالایی نیاز دارد. در واقع با انتخاب جراح زبردست، به نوعی موفقیت نهایی کاشت مو را تضمین می‌کنیم. هر چه مهارت و تجربه جراح در این زمینه بیشتر باشد، باید انتظار پرداخت هزینه بالاتری هم داشته باشیم.

طبیعی به نظر رسیدن کاشت مو یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان مو است. آشنایی با نحوه استفاده از ابزارهای جراحی، طراحی الگوی کاشت مو و خط رویش مو از مواردی است که تجربه پزشک را می‌طلبد.

در نتیجه کمک گرفتن از جراح حرفه‌ای، کسب بهترین نتایج را تضمین می‌کند. دکتر مهرشاد رابط با برخورداری از سال‌ها تجربه کاشت مو و هزاران نمونه موفق در کنار شماست تا بهترین نتیجه ممکن را برای شما رقم بزند.

  • شهرت کلینیک زیبایی

به غیر از موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی، شهرت آن هم در هزینه کاشت مو مؤثر است. کلینیک‌های زیبایی که شهرت و محبوبیت بیشتری در بین متقاضیان کاشت مو دارند، هزینه بالاتری هم از آنها دریافت می‌کنند.

ارائه خدمات درجه یک و نمونه‌های موفق کاشت مو از دلایلی است که باعث شهرت یک کلینیک زیبایی می‌شود. به همین خاطر است که برخی از متقاضیان برای کاشت مو در کلینیکی خاص، به شهر دیگری سفر می‌کنند یا ساعت‌ها زمان را صرف رفت و آمد می‌کنند.

  • انتظارات و خواسته‌های شما

کاشت مو، تکنیکی است که سال‌هاست افراد زیادی را از شر طاسی سر نجات داده است و کارایی آن طی زمان اثبات شده است. با این حال باید انتظارات خود را از این روش درمانی در حد معقول نگه دارید.

انتظارات شما برای داشتن موهایی پرپشت با ظاهری طبیعی در هزنیه نهایی این فرایند تاثیرگذار است. هر چه انتظارات شما از کاشت مو بیشتر باشد، نیاز به گرافت بیشتر و در نتیجه زمان و انرژی بیشتری است. به این ترتیب هزینه نهایی کاشت مو هم افزایش پیدا می‌کند.

نمونه کاشت مو

  •  تکنیک کاشت مو

از اولین جراحی‌های کاشت مو تا به الان، تکنیک‌های متنوعی متناسب با نیاز متقاضیان برای کاشت مو پیشنهاد شده است. هر یک از تکنیک‌های کاشت مو پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و به همین خاطر است که هزینه متفاوتی برای هر یک از آنها در نظر گرفته شده است.

برای انتخاب تکنیک کاشت مو، بهتر است با این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید و از او راهنمایی بخواهید. او موهای سر شما را از نظر کیفیت و تراکم بررسی خواهد کرد و بهترین روش کاشت مو را به شما توصیه می‌کند. البته ممکن است برای اعلام نظر نهایی نیاز به آزمایش‌های بیشتری در محل گیرنده و اهدا کننده مو باشد. در ادامه هزینه کاشت مو از طریق تکنیک‌های مختلف را تفکیک بررسی می‌کنیم.

  • کاشت مو به روش FUT : در تکنیک کاشت مو FUT فولیکول‌های مو از نواری از پشت سر برداشته می‌شوند. از آنجا که فولیکول‌های مو یک‌جا برداشته می‌شوند، این تکنیک نیاز به زمان زیادی ندارد و اغلب با سرعت عمل بالایی انجام می‌شود. درست به همین خاطر است که FUT نسبت به سایر تکنیک‌های کاشت مو هزینه نسبتاً پایین‌تری دارد.
  • کاشت مو به روش FUE : در این روش کاشت مو یکی از بهترین روش های کاشت موی سر در ایران است، فولیکول‌ها یک به یک از ناحیه اهداکننده استخراج می‌شوند و استخراج آنها حساسیت بیشتری دارد. به این ترتیب هزینه انجام این تکنیک نسبت به روش FUT بالاتر است.
  • کاشت مو کاشت مو به روش SUT : در تکنیک SUT از دستگاه برای برداشتن فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. به این ترتیب خطاهای انسانی در کاشت مو به حداقل می‌رسد و درصد موفقیت هم افزایش پیدا می‌کند. هزینه کاشت مو به این روش به‌دلیل استفاده تکنولوژی پیشرفته کمی بالاست.

بنابراین با انتخاب تکنیک‌های کاشت موی جدیدتر باید انتظار پرداخت هزینه‌های بیشتر هم داشته باشید.

عکس کاشت مو دکتر رابط

کاشت مو در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر رابط

حالا که با عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو آشنا شدیم، می‌توان گفت که بالا بودن هزینه این تکنیک عادی است. البته هر گرانی نشان از کیفیت بالا ندارد و قبل از انتخاب هر کلینیک زیبایی، بهتر است به خوبی در رابطه با سوابق کاری آن تحقیق کنید.

برای پرداخت هزینه‌ای پایین‌تر، کلینیک‌های بی‌کیفیت را انتخاب نکیند و سلامت خود را به خطر نیدازید. کاشت مو اگرچه فرایند چندان پیچیده‌ای نیست، اما حساسیت‌های خاص خود را دارد. انتخاب کلینیک نامعتبر یا جراح بی‌تجربه ممکن است بهای گزافی برای سلامتی شما به دنبال داشته باشید.

همانطور که می‌دانید این تکنیک زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. با این حال برخی از کلینیک‌های زیبایی این فرصت را مهیا کرده‌اند که بتوانید هزینه کاشت را به‌صورت اقساطی نیز پرداخت کنید.

اگر در خصوص هزینه کاشت مو همچنان ابهاماتی در ذهن خود دارید، با مشاوران کلینیک پوست و مو دکتر مهرشاد رابط تماس بگیرید. با پرداخت هزینه به‌صرفه، از داشتن موهایی که همیشه آرزوی آن را داشتید، بهره‌مند شوید.

شما عزیزان می‌توانید جهت تعیین وقت و دریافت مشاوره از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.