آیا ماندگاری کاشت ابرو دائمی است؟

کاشت ابرو یکی از ارکان تناسب چهره هر شخص است که باعث زیبایی بیشتری می شود و نقش حائز اهمیتی دارد. همانطور که می دانید افتادگی ابروها صورت را خسته تر نشان می هد به همین خاطر امروزه با روش هایی مثل لیفت کردن از این امر جلوگیری می کنند. کم پشتی و بی حالتی ابرو نیز با مداد کشیدن و تتو کردن مقداری بهتر می شد اما با کاشت ابرو علاوه بر داشتن ابروهایی با حالت دلخواهتان، به صورت دائم از این زیبایی لذت می برید. کاشت ابرو راه حلی طبیعی و سازگار با بدن است که پزشکان متخصص اغلب از طریق موهای پشت سر توسط فولیکول ها انجام می دهند. با رشد فولیکول ها، شما رشد طبیعی ابروهای خودتان را تجربه خواهید کرد و می توانید آن ها را اصلاح کنید.

ماندگاری کاشت ابرو

عوامل موثر در ماندگاری کاشت ابرو

برای کاشت ابرو پزشک متخصص فولیکول ها را از ناحیه ی انتخابی پوست سر می گیرد به همین خاطر افراد در ناحیه کاشت رشد ابروی بیشتری دارند که با اصلاح بعد از مدتی ابروهای دائمی با رشد طبیعی خواهید داشت.

پس یکی از عوامل بسیار موثر در ماندگاری کاشت ابرو قوی بودن فولیکول های موهای فرد است. همچنین نظر و هنر پزشک باتجربه برای انتخاب محل برداشت فولیکول ها و انتخاب تکنیک درست نیز حائز اهمیت است.

از آنجایی که اشخاص جنس ابروهای متفاوتی دارند، نمی توان گفت جنس ابرو در ماندگاری کاشت بی تاثیر است. همچنین عامل دیگری که در نتیجه کاشت ابرو موثر است رعایت رژیم غذایی سالم می باشد زیرا تغذیه درست بر سلامتی همه ی قسمت های بدن تاثیر می گذارد.

آیا شرایط بدنی فرد در ماندگاری کاشت ابرو تاثیر دارد؟

ماندگاری کاشت ابرو به فاکتور های داخلی، بیماری های خاص و تغییرات هورمونی فرد بستگی دارد. برای به دست آوردن نتیجه مطلوب نیاز است بیمار نسبت به شرایط بدنی خود آگاه باشد و پزشک خود را در جریان بگذارد و به توصیه های ایشان عمل کند.

عوامل موثر بر ماندگاری کاشت ابرو

تاثیر ورزش بر ماندگاری کاشت ابرو

انجام فعالیت های پرتحرک مانند ورزش بعد از کاشت ابرو ممکن است موجب ریزش موهای کاشته شده در ابرو شود به همین خاطر بهتر است بعد از تقریبا یک هفته به ورزش های سبک روی آورد و پس از دوهفته می تواند به فعالیت های ورزشی و روتین خود برگردد. بنابراین مراقبت و رسیدگی پس از کاشت به ابروهای خود و انجام توصیه های پزشک بسیار مهم است.

کاشت ابرو در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر رابط

دانستن این موضوع که کاشت ابرو با کاشت مو متفاوت است و بهتر است توسط پزشک متخصص انجام شود می تواند به شما در انتخاب مرکز تخصصی پوست و مو و در انتخاب پزشک کاشت ابرو کمک شایانی کند. در کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر رابط عمل کاشت ابرو با توجه به نیاز و نظر بیمار و با روشی که برای آن شخص مناسب ترین است انجام می شود. همانطورکه گفتیم فولیکول ها بخش اصلی کاشت ابرو هستند. انتخاب قسمت مناسب جهت برداشت فولیکول بر ماندگاری کاشت ابرو اثر می گذارد و این موضوع برای آقای دکتر رابط بسیار حائز اهمیت است و از این نظر آرامش را برای بیماران فراهم می کنند.

دوران نقاهت کاشت ابرو چه مدت است؟

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. همچنین ممکن است لازم باشد تا ۳ هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید.

آیا فرایند کاشت ابرو با درد همراه است؟

از آنجایی که از بی حسی موضعی و آرام بخش خوراکی هنگام کاشت ابرو استفاده می شود، این روش دردناک نیست. پس از آن، ممکن است در ناحیه اهداکننده در پشت سر خود احساس درد داشته باشید که در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت برطرف می شود. ناحیه ابرو معمولاً بعد از عمل بدون درد است زیرا موها به صورت بسیار سطحی کاشته می شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نظرات

Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.